Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-03@23:36:49 GMT

زمان واریز سهمیه بنزین اسفند ماه؟

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۰۳۷۵۸

سهمیه بنزین اسفند، ساعت ۲۴ امشب به کارت‌های سوخت دارندگان خودروهای شخصی و موتور سیکلت واریز می‌شود. ناطقان: سهمیه بنزین اسفند ۱۴۰۰، امشب به کارت‌های سوخت واریز خواهد شد. این سهمیه بدون تغییر نسبت به ماه‌های گذشته خواهد بود.

سهمیه بنزین برای خودروهای سواری شخصی بنزینی ۶۰ لیتر، خودروهای سواری شخصی دوگانه‌سوز ۳۰ لیتر و برای موتورسیکلت‌ها نیز ۲۵ لیتر در ماه است و می‌توان در هر کارت سوخت، سهمیه ۹ ماه را ذخیره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سهمیه‌بندی بنزین از ۲۴ آبان‌ سال ۱۳۹۸ براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه، برای همه وسایل نقلیه بنزین‌۱۵۰۰ تومان و هر لیتر بنزین آزاد ۳۰۰۰ تومان و بنزین سوپر نیز ۳۵۰۰ تومان قیمت‌گذاری شد. منبع: خبر انلاین برچسب ها: واریز ، سهمیه ، بنزین

منبع: ناطقان

کلیدواژه: واریز سهمیه بنزین سهمیه بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۳۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف اتوبوس حامل گازوئیل قاچاق در ریگان

ایسنا/کرمان جانشین فرمانده انتظامی ریگان از توقیف یک دستگاه اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عباس نظام آبادی امروز ۱۳ اردیبهشت ماه در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان ریگان در بازرسی از یک اتوبوس عبوری ۱۱ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف و یک نفر را دستگیر کردند.

وی با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مرجع قضائی بیان کرد: پلیس در برخورد با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی با جدیت ماموریت خود را انجام می‌دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معمای بنزین در ایران
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • اظهار نظر یک نماینده؛ سهمیه بنزین در کارت ملی شارژ می‌شود؟
  • توقیف اتوبوس حامل گازوئیل قاچاق در ریگان
  • ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان کشف شد
  • بنزین در امارات گران می‌شود
  • قیمت خودروهای داخلی و خارجی +جدول
  • استاندارد پایین خودروهای داخلی عاملی در بروز ناترازی بنزین
  • کشف ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان
  • تنها تصاویر باقی مانده از مارک تواین / رشد جمعیت جهان در گذر تاریخ / هند جنوبی از نمای نزدیک / فضای شخصی چیست و چه میزان است؟ / دفاتر باز، گزینه مبالغه شده / بنزین زدن سریع‌تر است یا شارژ برقی؟