Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم ربیعیان روز شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرناَ، اظهار داشت: سعید انوری در وزن ۶۱ کیلوگرم به همراه امید یوسفی فقید مربی سازنده کشتی استان همدان در این اردو حضور دارند.

وی اضافه کرد: اردوی تیم منتخب کشتی آزاد برای حضور در رقابت‌های بین المللی کشتی جام یاشاردوغو از در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر هیات کشتی همدان خاطرنشان کرد: این اردو تا روز پنج شنبه هفته جاری ادامه خواهد داشت و سپس اعضای تیم عازم ترکیه می‌شوند.

وی اضافه کرد: رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو بعنوان مرحله اول رنکینگ (مسابقات بین المللی) اتحادیه جهانی کشتی برای مسابقات جهانی سال ۲۰۲۲ روزهای ۶ تا ۸ اسفندماه امسال در شهر استانبول ترکیه برگزار می‌شود.

ربیعیان یادآور شد: سعید انوری روز یکشنبه هشتم اسفندماه مقابل حریفان خود در این مسابقات روی تشک می‌رود.

پنجشنبه گذشته مهدی حاجیلوییان و یوسف کامرانی ۲ کشتی گیر همدانی در در رقابت‌های بین المللی دانکلوف و نیکولای پتروف بلغارستان شرکت کردند اما ناموفق بودند.

برچسب‌ها اردوی تیم ملی کشتی همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اردوی تیم ملی کشتی همدان اردوی تیم ملی کشتی همدان بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۳۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجان میزبان جام تختی آزاد؛ برگزاری جام هاشمی‌نژاد در خرداد

بعد از منتفی شدن میزبانی لارستان از رقابت‌های کشتی آزاد جام تختی، زنجان در روزهای ابتدایی خرداد ماه از این رقابت‌ها میزبانی خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیش از این قرار بود مسابقات کشتی آزاد جام تختی روزهای 27 و 28 اردیبهشت ماه در شهرستان لارستان استان فارس برگزار شود، اما با انصراف لارستان از میزبانی، زنجان میزبان این رقابت‌ها شد.

باتوجه به تغییر میزبان، پیکارهای کشتی آزاد جام تختی با یک هفته تعویق، روزهای 3 و 4 خرداد ماه به انجام خواهد رسید. این رقابت‌ها برخلاف سال‌های گذشته، مرحله‌ای از چرخه انتخابی تیم ملی برای المپیک 2024 نخواهد بود.

همچنین رقابت‌های کشتی آزاد جام شهید هاشمی‌نژاد در رده سنی جوانان نیز قرار است روزهای 10 و 11 خرداد ماه در بهشهر برگزار شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری
  • کشتی‌گیر کرمانشاهی نائب‌قهرمان جام تختی شد
  • زنجان میزبان جام تختی آزاد؛ برگزاری جام هاشمی‌نژاد در خرداد
  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی
  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد