Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@03:58:39 GMT

آیا عزیزی خادم باز می گردد؟

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۰۳۹۴۷

به گزارش اقتصاد آنلاین، روزنامه شرق نوشت: «اعضای هیات‌رییسه فدراسیون فوتبال ایران بالاخره تصمیمی را که در سر داشتند، عملی کرده و شهاب‌الدین عزیزی‌خادم، رییس فدراسیون فوتبال، را کمتر از یک سال بعد از انتخاب‌شدنش، «عزل موقت» کردند. این اعضا با استناد به تخلفات زیادی که به زعم خودشان از سوی رییس فدراسیون فوتبال سر زده، روز پنجشنبه تشکیل جلسه داده و بعد از شنیدن دفاعیات عزیزی‌خادم، رأی به عزل موقت او دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته که این عزل موقت هم چندان بدون حاشیه نبود و به‌ جای ۱۱ نفر از اعضا، فقط هشت نفر موفق به ثبت رأی شدند. پیش از این، عنوان شده بود که با استناد به مفاد اساسنامه، اعضای هیات‌رییسه می‌توانند برای عزل موقت هر یک از ارکان فدراسیون فوتبال اقدام کنند؛ البته به شرط آن که دوسوم اعضا، رأی به برکناری فرد مورد نظر دهند. با این‌ حال اما این اقدام هم چندان بدون حاشیه نبود. یک روز قبل از رأی‌گیری، ابهامات درباره امکان رأی دو نایب‌رییس فدراسیون فوتبال یعنی حیدر بهاروند و حمیدرضا مهرعلی وجود داشت. از آنجا که این دو نفر برای پست نایب‌رییسی رأی نیاورده بودند، عزیزی‌خادم آنها را به‌ عنوان سرپرست در این پست‌ها به کار گماشت. با این وجود، بعد از سپری‌شدن مهلت قانونی سه‌ماهه، این دو نفر همچنان به حضور در فدراسیون ادامه دادند تا زمزمه‌ها درباره غیرقانونی‌بودنشان مطرح شود. روز چهارشنبه از سوی موافقان عزل، عنوان شد که این دو نفر حق رأی نخواهند داشت ولی از آنجا که هر دو در زمره یاران رییس فدراسیون فوتبال بودند، اصرار به حضور در جلسه رأی‌گیری داشتند. روز پنجشنبه اما اعضای هیات‌رییسه با توجه به استعلام گرفته‌شده از نهادهای بین‌المللی، بالاخره حضور دو نایب‌رییس اول و دوم عزیزی‌خادم در جلسه را غیرقانونی اعلام و آنها را بیرون کردند. این‌ طور شد که تعداد اعضا از ۱۱ به ۹ نفر رسید. اعضای هیات‌رییسه هم با مطرح‌کردن مواردی که برایشان محل سؤال بود، دفاعیات عزیزی‌خادم را شنیدند و با تأکید به این مورد که چون صورت‌جلسه درباره عزل رییس است، گفتند پس او هم حق رأی ندارد. با بیرون‌آمدن عزیزی‌خادم از جلسه، هشت نفر از اعضای هیات‌رییسه رأی‌گیری را شروع کردند و طبق شنیده‌ها هر هشت نفر، رأی به عزل موقت شهاب‌الدین عزیزی‌خادم دادند.

به‌ این‌ ترتیب، برای اولین بار در تاریخ، رییس فدراسیون فوتبال ایران، در اقدامی سریع، از سوی اعضای هیات‌رییسه عزل شد. ضمن آن که با رأی‌گیری مجدد، میرشاد ماجدی، یکی از اعضای هیات‌رییسه به‌ عنوان سرپرست ریاست فدراسیون فوتبال معرفی شد. پس، تا اطلاع ثانوی، امور فدراسیون فوتبال به دست میرشاد ماجدی مدیریت می‌شود و شهاب عزیزی‌خادم و تیم همراهش که عنوان شده تعدادشان بسیار هم زیاد است، حق ورود به ساختمان فدراسیون فوتبال را نخواهند داشت.

عزیزی‌خادم برمی‌گردد؟

همان‌ طور که در بالا عنوان شد، شهاب عزیزی‌خادم از پست ریاست فدراسیون فوتبال «عزل موقت» شده است؛ به این معنی که او «فعلا» رییس نیست. حالا سؤال اینجاست که آیا او در ادامه می‌تواند صندلی ریاست را پس بگیرد؟ اینجا موضوعی مطرح می‌شود که شانس عزیزی‌خادم را روی کاغذ زیاد می‌کند ولی اما و اگرهایی هم دارد. طبق قانون، رأی‌گیری نهایی برای عزل عزیزی‌خادم از ریاست فدراسیون فوتبال باید در مجمع فدراسیون فوتبال به رأی گذاشته شود.

در واقع این مجمع فدراسیون فوتبال است که برای برکناری یا ابقای عزیزی‌خادم تصمیم‌گیری خواهد کرد. در اساسنامه جدید و با تغییراتی که صورت‌ گرفته اعضای مجمع فدراسیون فوتبال قریب به ۸۵ نفر هستند. حال در جلسه‌ای که عنوان شده اردیبهشت ۱۴۰۱ قرار است برگزار شود، این تعداد باید درباره برکناری قطعی یا بازگشت عزیزی‌خادم به فدراسیون فوتبال نظر نهایی را بدهند. اگر در مجمع، دوسوم افراد رأی به برکناری عزیزی‌خادم دهند، او شانسی برای بازگشت نخواهد داشت ولی اگر برکناری او رأی نیاورد، آن‌وقت دوباره عزیزی‌خادم صندلی ریاستش را پس خواهد گرفت.

درباره ترکیب مجمع، شرایط به‌گونه‌ای است که عزیزی‌خادم می‌تواند امیدوار باشد. او چهره‌های زیادی را در مجمع دارد که با تفکراتش هم‌خوانی دارند و از چهره‌های نزدیک به عزیزی‌خادم محسوب می‌شوند. ضمن این که رؤسای هیات استان‌های مختلف هم پیش از این در تیم عزیزی‌خادم بودند. از آنجا که بخش زیادی از ترکیب مجمع را همین رؤسای هیات‌ها تشکیل می‌دهند، پس عزیزی‌خادم می‌تواند به رأی آنها و در نتیجه به بقا در فدراسیون فوتبال امیدوار باشد. البته این فقط یک بخش ماجراست، چون بسیاری از همین اعضای هیات‌رییسه کنونی که رأی به برکناری رییس فدراسیون فوتبال دادند، در زمره رفقا و دوستان عزیزی‌خادم به‌ شمار می‌آمدند که نهایتا علیه او شدند. تکرار این سناریو در مجمع فدراسیون فوتبال هم می‌تواند محتمل باشد. ضمن این که فرضیه نهایی را هم نباید فراموش کرد؛ فرضیه‌ای که خبر از نوشتن سناریویی بیرون از فدراسیون فوتبال علیه عزیزی‌خادم می‌دهد که با زمینه‌سازی قبلی، شرایط را برای برکناری او فراهم کردند. اتفاقاتی بیرونی که روی روند حضور عزیزی‌خادم در فدراسیون فوتبال تأثیر منفی گذاشت.

حال اگر این «جریان» موفق شده باشد نظر نزدیکان عزیزی‌خادم در هیات‌رییسه را تغییر دهد، محتمل است که در فاصله باقی‌مانده تا شروع مجمع، بتواند روی نظر باقی‌مانده اعضای مجمع که احتمال می‌رود به نفع عزیزی‌خادم رأی بدهند، تأثیرگذار شود. به‌ این‌ ترتیب، اگر روال حالت عادی‌اش را طی کند و «فشاری از بیرون» به اعضای مجمع فدراسیون فوتبال وارد نشود، شاید عزیزی‌خادم دوباره به فدراسیون فوتبال برگردد ولی اگر جریان پشت‌پرده اعمال نفوذشان را گسترش دهد، بدیهی است که رییس معزول بختی برای بازگشت نخواهد داشت.»

منبع: شرق این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد فدراسیون فوتبال فوتبال فوتبال ایران مجمع فدراسیون فوتبال شهاب الدین عزیزی خادم هیات رییسه فدراسیون فوتبال اخبار مرتبط سرپرست فدراسیون فوتبال نیامده تغییر کرد! برکناری عزیزی خادم رسمی شد انتقال باشگاه پیکان به کمیته آموزش فدراسیون؟ + سند پشت پرده جادوگری در فدراسیون فوتبال! عزل عزیزی‌خادم اردیبهشت به رای مجمع گذاشته می‌شود فوری: رییس فدراسیون فوتبال برکنار شد ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال والکس نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها آیا عزیزی خادم باز می گردد؟ ارزان ترین مدل تیگو ۵ چند؟ + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) امیرعبداللهیان: آمادگی رسیدن به یک توافق خوب در کوتاهترین زمان را داریم شاسی بلند فولکس چند؟ + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) لوگرانو؛ رنگ بندی سفارشی اسپلیت (برای اولین بار در ایران) ​پیش بینی قیمت طلا و سکه برای اول اسفند/ افسار قیمت به دست دلار افتاد! ارزان ترین گوشی اپل + جدول قیمت قیمت خودروهای تویوتا + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) ارز دیجیتال را از کجا شروع کنیم؟ ۳ مدل بنز ۱۰۰ میلیون ارزان شد + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) بلاتکلیفی پوتین در اوکراین نجات ۱۰۰ میمون اسیر در خانه متروکه + فیلم با ۴۲۰ میلیون هم می توان شاسی بلند خرید + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) سازمان جهانی بهداشت: امسال می تواند سال پایان کرونا باشد پس از ۱۰سال؛ از تهران به دوحه تماس رییسی با مکرون در خصوص مذاکرات وین با ۲ میلیون چه موبایلی بخریم؟ (جدول) بارش برف و باران در تهران از امشب گرانترین شاسی بلند ایران خودرو چند؟ + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) لشکر دشمن شکن؛ دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر ​رشد ۵۱ درصدی صادرات به اکو در ۱۰ ماهه امسال قیمت خودروهای اس دبلیو ام + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) درج قیمت تولیدکننده برای ۷ هزار قلم کالا اینترنت گران می شود حتی با این سرعت و کیفیت! قیمت خودروهای بی وای دی + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) ​برنج مشمول قیمت گذاری دستوری شد پاسخی برای اقدامات تحریک آمیز نداریم ساینا چقدر ارزان شد؟ + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) چه کسانی با صادرات خشکبار، می توانند موبایل وارد کنند؟ جلسه دوجانبه هیات های ایران و روسیه در وین پیش بینی قیمت دلار اول اسفند؛ بازی تکراری دلار برای نزول؟ قیمت خودروهای بسترن + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) بیمه آسیا بیمه نامه درمان انفرادی ارائه می کند تعیین پیشواز خاص برای مخاطب خاص امکان پذیر شد با عیدی امسال کارگران چند کیلو برنج و گوشت می توان خرید؟ بال مرغ کیلویی چند؟ (جدول) سود سهام عدالت چه روزی واریز می شود؟ ریزش قیمت سمند ادامه دارد + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) صعود بی وقفه قیمت وام مسکن/ مهلت دریافت وام تخفیف دار تمدید شد ​مذاکرات مقامات روسیه و اتحادیه اروپا درباره مسائل باقی‌مانده در مذاکرات وین با ۷۴۰ میلیون خودروی ژاپنی بخرید + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) ادعای معاون وزیر صمت در مورد کاهش قیمت ٤٥٠٠ قلم کالا تحقیقات روی بارسلونا، تیم بدون لوگو و آرم! + عکس بورس امروز ۳۰ بهمن / بازگشت پول به بازار، ممکن است؟ قیمت خودروهای جِی ام سی + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) ۹۲ و ۷۰ میلیون فالوئر فیک برای رونالدو و مسی! قیمت جدید پژو ۴۰۵ + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) تامین اجتماعی، مشتری بیمه سرمد شد الزام فروش ارز صادراتی قیر در نیما مزدا ۳ در بازار چند؟ + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال فوتبال فوتبال ایران مجمع فدراسیون فوتبال شهاب الدین عزیزی خادم هیات رییسه فدراسیون فوتبال مجمع فدراسیون فوتبال رییس فدراسیون فوتبال اعضای هیات رییسه جدول قیمت کامل قیمت خودروهای ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ عزیزی خادم رأی گیری عنوان شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۳۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خودروهای داخلی و خارجی +جدول

قیمت برخی از خودروهای موجود در بازار آزاد ۸ اردیبهشت ماه را در این خبر مشاهده می‌کنید.

به گزارش مشرق، قیمت خودرو در بازار آزاد امروز شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ بر اساس معاملات انجام شده نسبت به آخرین معاملات روزهای گذشته به شرح زیر است؛

خودرو قیمت به تومان
پژو پارس سال (LX) ۱۴۰۲ ۸۶۵،۰۰۰،۰۰۰
پژو ۲۰۷ TU3 مدل ۱۴۰۳ ۶۸۵،۰۰۰،۰۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما ۱۴۰۲ ۶۷۰،۰۰۰،۰۰۰
پژو ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک TU5P مدل ۱۴۰۳ ۱،۰۴۰،۰۰۰،۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای ۱۴۰۳ ۸۲۰،۰۰۰،۰۰
تارا اتوماتیک v2 مدل ۱۴۰۳ ۹۹۰،۰۰۰،۰۰۰
تارا دنده ای v1 مدل ۱۴۰۲ ۸۲۵،۰۰۰،۰۰۰
رانا پلاس سقف شیشه‌ای ۱۴۰۳ ۶۴۵،۰۰۰،۰۰۰
دنا پلاس EF7 اتوماتیک توربو آبشنال مدل ۱۴۰۳ ۹۸۰،۰۰۰،۰۰۰
دنا پلاس ۵ دنده‌ توربو ۱۴۰۲ ۸۴۰،۰۰۰،۰۰۰
دنا پلاس۶ دنده توربو چهار ایربک ۱۴۰۲ ۹۲۵،۰۰۰،۰۰۰
ام وی ام X22 دنده‌ای اسپرت لاکچری ۱۴۰۲ ۸۳۰،۰۰۰،۰۰۰
اطلس G دنده‌ای ۱۴۰۳ ۵۹۵،۰۰۰،۰۰۰
پراید SE ۱۵۱ مدل ۱۴۰۲ ۳۴۶،۰۰۰،۰۰۰
ساینا s دنده‌ای مدل ۱۴۰۳ ۴۵۵،۰۰۰،۰۰۰
سمند سورن پلاس ۱۴۰۳ ۸۲۰،۰۰۰،۰۰۰
تیبا صندوق دار sx بنزینی ۱۴۰۱ ۳۹۷،۰۰۰،۰۰۰
تیبا ۲ (رینگ فولادی) ۱۴۰۱ ۴۰۲،۰۰۰،۰۰۰
شاهین G مدل ( ۱۴۰۳)اتومات

۸۶۵،۰۰۰،۰۰۰

کوییک دنده‌ای R مدل ۱۴۰۲ ۴۳۵،۰۰۰،۰۰۰
زامیاد وانت نیسان بنزینی آپشنال ۱۴۰۱ ۵۷۵،۰۰۰،۰۰۰
زامیاد وانت نیسان دوگانه سوز آپشنال ۱۴۰۲ ۶۲۰،۰۰۰،۰۰۰

جدیدترین قیمت خودروهای وارداتی در بازار

مدل خودرو قیمت به تومان
رنو کولیوس ۲۰۱۸ ۵،۸۰۰،۰۰۰،۰۰۰
رنو تالیسمان E3 مدل ۲۰۱۸ ۵،۲۰۰،۰۰۰،۰۰۰
میتسوبیشی اوتلندر تیپ ۵ ۲۰۱۸ ۵،۸۰۰،۰۰۰،۰۰۰
کیا سونت ۱.۵ لیتر ۲۰۲۳ ۳،۲۵۰،۰۰۰،۰۰۰
کیا۲k۵لیتر

۵،۳۰۰،۰۰۰،۰۰۰

کیا سورنتو ۴ سیلندر GT لاین مدل ۲۰۱۷ ۵،۷۰۰،۰۰۰،۰۰۰
کیا سراتو ۲.۰ لیتر اتوماتیک ۲۰۱۸ ۳،۷۵۰،۰۰۰،۰۰۰
کیا سراتو (مونتاژ) ۲.۰ لیتر آپشنال ۱۳۹۸ سایپا ۲،۷۰۰،۰۰۰،۰۰۰
هیوندای النترا ۱.۶ لیتر مدل ۲۰۲۳ ۳،۰۵۰،۰۰۰،۰۰۰
هیوندای سانتافه (ix45)۴ سیلندر. دو دیفرانسیل مدل ۲۰۱۸ ۶،۲۰۰،۰۰۰،۰۰۰
هیوندای توسان (ix35) ۲ لیتر. دو دیفرانسیل مدل ۲۰۱۸ ۵۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰
لکسوس NX300 H هفت کلید مدل ۲۰۱۷

۱۰،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیگر خبرها

  • قیمت محصولات سایپا +جدول
  • قیمت خودروهای داخلی و خارجی +جدول
  • قیمت سکه و طلا امروز ۸ اردیبهشت +جدول
  • آخرین وضعیت بازار طلا و سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • تناقض سازمان‌ لیگ و سردرگمی تیم‌ها/حرف قنبرزاده حرف آخر است؟
  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ + جدول
  • با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول