Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی عصر امروز در جلسه ستاد استانی مبارزه با کرونا در سالن اجتماعات الغدیر استانداری با اشاره به روند افزایشی شیوع کرونا در گیلان اظهار کرد: لازمست بیش از پیش نسبت به خودمراقبتی، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، پرهیز از شکل‌گیری تجمعات و نیز اطلاع‌رسانی و آموزش صحیح در این زمینه اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه روند تزریق دز سوم کرونا در گیلان روبه رشد است، گفت: هم اکنون ۹۵ درصد از جمعیت گیلان دز اول، ۹۰ درصد دز دوم و ۴۰ درصد نیز دز سوم واکسن را دریافت کرده‌اند که نسبت به میانگین کشوری بالاتر است که انتظار می‌رود با همت جدی مسؤولان، این روند شتاب بیشتری بگیرد. 

رئیس ستاد مبارزه با کرونای گیلان با خطرناک دانستن پیک جدید کرونا در کشور افزود: میزان مرگ و میر در افرادی است که واکسن‌ها را دریافت نکرده و به رعایت پروتکل‌ها توجه ندارند این در حالیست که کرونا همانند دو سال پیش در گیلان شیوع دارد.

استاندار گیلان با ابراز نگرانی از عادی‌انگاری موجود در جامعه با توجه به فرا رسیدن آغاز سال نو در گیلان تصریح کرد: یکی از عمده نگرانی‌های مسوولان بهداشتی در گیلان خریدهای نوروزی در آستانه فرارسیدن عید و حضور مردم در مراکز خرید و بازار و نیز افزایش تردد در بانک‌ها در روزهای پایانی است لذا از دانشگاه علوم پزشکی، اصناف و دستگاه‌های نظارتی به صورت ویژه در این زمینه وارد عمل شوند.

وی با تاکید بر لزوم توجه به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در بخش حمل و نقل عمومی بیان کرد: در بخش‌های مختلف حمل و نقل نیز باید پروتکل‌های بهداشتی، صحت تزریق واکسن رانندگان و مسافران و نیز تاکید بر استفاده از ماسک رعایت شود و کنترل هوشمند با جدیت ادامه پیدا کند. 

استاندار گیلان با درخواست از دانشگاه علوم پزشکی گیلان و آموزش و پرورش در خصوص ایجاد فضای مناسب شرایط تزریق واکسن دانش آموزان تصریح کرد: یکی از عمده نگرانی دانش آموزان و خانواده‌های آنان ازدحام در محل تزریق واکسن کرونا است لذا از دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش درخواست دارم تا با ایجاد فضای مناسب، تزریق واکسن دانش آموزان را در محل تحصیل‌شان میسر کند تا از حضور دانش آموزان و خانواده‌های آنان در مراکز واکسیناسیون برای تسریع در امور، جلوگیری به عمل آید. 

عباسی با قدردانی از سپاه قدس گیلان و بیمه سلامت در برای پوشش بیمه‌ای افراد فاقد بیمه گفت: توزیع عادلانه منابع در همه مناطق گیلان مورد تاکید است و باید شرایطی توسط دانشگاه علوم پزشکی، نظام پزشکی و دستگاه‌های نظارتی و بازرسی استانداری فراهم شود که خدمات پزشکی با حضور و استقرار پزشکان متخصص در سطح شهرستان‌های استان، توازن یابد و مردم ناچار نباشند برای ادامه روند درمان خود به مراکز درمانی مرکز استان بیایند. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار گیلان تزریق واکسن دانش آموزان تزریق دز سوم کرونا در گیلان تزریق دز سوم کرونا اسدالله عباسی سپاه قدس گیلان بیمه سلامت دانشگاه علوم پزشکی تزریق واکسن دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۴۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا

برخی همچنان بر این باور هستند که واکسن‌های ویروس کرونا، عوارض جبران ناپذیری را به همراه داشته است. 

فرانسوا ژاویه فومو تاموزو، فوتبالیست سابق اهل فرانسه و کنگو، علیه شرکت‌های فایزر و بیون‌تک به دادگاه شکایت کرده است. او معتقد است این شرکت‌ها که سازنده واکسن کووید-۱۹ هستند، بر حرفه او تأثیر گذاشته‌اند.

طرفداری | به گزارش اکیپ، فومو تاموزو در حالی که حالا در سن ۲۹ سالگی بازنشسته شده است، علیه شرکت‌های داروسازی فایزر و بیون‌تک به دادگاه شکایت کرده است. او می‌خواهد مشخص شود که آیا واکسن کووید-۱۹ نقش مهمی در مصدومیت‌های او داشته که به شدت بر حرفه وی تأثیر گذاشته است. فومو تاموزو که پیش از خداحافظی از فوتبال در تیم‌های اوسر، یو اس کویوی-روئن، ماریتیمو و استاد لاوال بازی می‌کرد، همچنین از فدراسیون فوتبال فرانسه به دلیل تحت فشار گذاشتن بازیکنان زیر نظر خود برای واکسینه شدن، شکایت کرده است.

به گفته‌ این بازیکن، از زمان واکسیناسیون، مصدومیت‌های پی در پی باعث آسیب به دوران حرفه‌ای او شده است: درد زانو (گونالژی)، تاندونوپاتی و پارگی تاندون آشیل، او را ماه‌ها از زمین دور نگه داشته‌ است. این مصدومیت‌ها اکنون بر زندگی روزمره او نیز تأثیر می‌گذارد:

راه رفتن طولانی مدت به سختی قابل تحمل است، از طرف دیگر دویدن هم برایم غیرممکن است. به محض اینکه می‌خواهم به خودم فشار بیاورم، مثلاً از پله‌ها بالا بروم یا چیزی از قفسه بردارم یا حتی پایین بیایم، درد شدیدی احساس می‌کنم.

دادگاهی برای تعیین ارتباط احتمالی بین واکسن و مصدومیت‌های فومو تاموزو در نظر گرفته شده است. دادگاه پاریس در تاریخ ۲ جولای جلسه‌ای برای این پرونده برگزار خواهد کرد تا در مورد لزوم تشکیل هیئت کارشناسان که وظیفه آن‌ها تعیین ارتباط (یا عدم ارتباط) بین دوزهای واکسن و مصدومیت‌های این بازیکن ۲۹ ساله است، تصمیم‌گیری کند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • حجاج ابهر و خدابنده برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند نمایند
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان درآمل برگزار شد
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان