Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@02:46:18 GMT

واریز سود سهام عدالت غیرحضوری است

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۰۴۱۳۸

به گزارش بورس تابناک، سخنگوی سهام عدالت با تأکید بر اینکه فرایند واریز سود سهام عدالت غیرحضوری خواهد بود، گفت: مردم نیاز نیست نه برای دریافت سود و نه برای ثبت نام سهام عدالت مراجعه حضوری داشته باشند.

اکبر حیدری با اشاره به نزدیک شدن به موعد پرداخت سود سهام عدالت سال ۹۹ اظهار کرد: در بازه هایی که رویدادی در مورد سهام عدالت رخ می دهد بازار شایعات هم داغ می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرایندی که در حال حاضر در حال وقوع است توزیع سود برای افرادی است که به عنوان سهامدار شناسایی شده اند.

وی با تأکید بر اینکه مشمولان برای دریافت سود سهام خود نیاز به مراجعه حضوری ندارد، توضیح داد: فرایند پرداخت سود سال ۱۳۹۹ هم مانند سال های قبل صورت می گیرد.

سخنگوی سهام عدالت در ادامه با اشاره به جاماندگان سهام عدالت هم اظهار کرد: در مورد این موضوع دولت و مجلس باید به نظر مشترکی برسند و سپس لایحه به تصویب مجلس برسد. برای این منظور هم دهک های درآمدی سال هاست شناسایی شده و اگر قرار باشد پس از تصویب لایحه به کسی سهام عدالت تعلق بگیرد این فرایند هم غیرحضوری خواهد بود و نیازی نیست که افراد به نهادی مراجعه کنند.

حیدری ادامه داد: مردم برای دریافت اطلاعات موثق فقط به رسانه ملی و خبرگزاری ها اتکا کنند و فریب شایعات مختلف را نخورند./ایسنا

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین اعتکاف اختلاف روسیه و اوکراین مهرداد سراجی میرشاد ماجدی واریز سود سهام عدالت سود سهام عدالت سجام مذاکرات وین اعتکاف اختلاف روسیه و اوکراین مهرداد سراجی میرشاد ماجدی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۴۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه برای کسب و کارمان شناسه یکتا رایگان بگیریم؟

به گزارش همشهری آنلاین، به دلیل عدم آگاهی بسیاری از مردم، برخی افراد با سوء استفاده از این مساله اقدام به دریافت پول از شهروندان می‌کنند. به طوری که در برخی شهرها، افراد وقتی به کافی‌نت مراجعه می‌کنند از آنها مبلغی را مطالبه و عنوان می‌شود که درصد اندکی سهم کافی‌نت و مابقی سهم اتاق اصناف برای صدور مجوز است. این در حالی است که قانون تاکید دارد که دریافت مجوز الکترونیکی یا همان شناسه یکتا رایگان است

برای گرفتن شناسه یکتا به آدرس www.g۴b.ir مراجعه و روی گزینه شناسه یکتا برای مجوزهای قدیمی کلیک کند. پس از آن در منوی جستجو، موضوع فعالیت صنفی‌تان را تایپ کرده و گزینه دریافت شناسه یکتا را فشار دهید. ۳ گزینه پیش روی شماست، اگر کسب و کارتان شخصی است وارد گزینه اشخاص حقیقی شده و از آدرس پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانیsso.my.gov.ir/login شماره موبایل را وارد کرده و رمز ورود را بزنید. در اینجا دیگر شما خودتان می‌توانید در چند ثانیه شناسه یکتا بگیرید. کاملا رایگان.

کد خبر 849412 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها شاخص کسب و کار اصناف دولت الکترونیک

دیگر خبرها

  • جزییات و زمان دقیق واریز مرحله سوم سود سهام‌ عدالت
  • پیگیری وضعیت وام ازدواج با کد ملی
  • باجه معطله در انتظار مراجعه حضوری!
  • خط و نشان برای شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را نمی‌دهند | سود مرحله سوم چه زمانی واریز می شود؟
  • شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را واریز نکنند منتظر برخورد سازمان بورس باشند
  • فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث، رایگان است
  • چگونه برای کسب و کارمان شناسه یکتا رایگان بگیریم؟
  • روش ثبت نام وام 100 میلیون تومانی بانک آینده به صورت غیرحضوری
  • گشتی در اقتصاد ایران | جاماندگان سهام عدالت برای اعتراض به کجا مراجعه کنند؟
  • برخی از فرهنگیان هدیه روز معلم دریافت نکردند