Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدارهای هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر فوتبال انگلیس با پیروزی خانگی آرسنال مقابل یاران سامان قدوس و برتری چلسی در یک بازی خارج از خانه مقابل کریستال پالاس پیگیری شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای روز نخست از هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر فوتبال انگلیس امروز(شنبه)، 6 بازی همزمان از ساعت 18:30 به وقت تهران برگزاری شد که در پایان آنها تیم‌های لندنی آرسنال و چلسی و همین‌طور لیورپول برابر رقبا به برتری دست پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرسنال که در ورزشگاه امارات به مصاف تیم برنتفورد رفته بود، میهمان خود را با نتیجه 2 بر یک شکست دادند. امیل اسمیت رو در دقیقه 48 و بوکایو ساکا در دقیقه 79 گل‌های این بازی را برای توپچی‌ها به ثمر رساندند. نورگارد هم در دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده نیمه دوم، تنها گل برنتفورد را زد. سامان قدوس در دقیقه 84 این بازی برای برنتفورد به میدان رفت. آرسنال با این نتیجه سیزدهمین پیروزی‌اش را کسب کرد و 42 امتیازی شد اما همچنان تیم ششم جدول است. برنتفورد هم که چهاردهمین باختش را تجربه کرد با 24 امتیاز در رده چهاردهم جدول است.

چلسی هم امشب در خانه کریستال پالاس به میدان رفت و میزبان خود را با تک گل دقیقه 89 حکیم زیاش شکست داد. آبی‌پوشان لندن به لطف این گل دیرهنگام، چهاردهمین پیروزی فصل‌شان را کسب کردند و با 50 امتیاز جایگاه‌شان را در رده سوم جدول تثبیت کردند.

لیورپول دیگر تیم بزرگ فوتبال جزیره نیز امشب در ورزشگاه آنفیلد به مصاف نوریچ رفت و این تیم را با نتیجه 3 بر یک شکست داد. نورچ با گلزنی راشیکا در دقیقه 48 پیش افتاد اما در ادامه سادیو مانه در دقیقه 64، محمد صلاح در دقیقه 67 و لوئیس دیاس در دقیقه 81 برای لیورپول گلزنی کردند تا این تیم 3 امتیاز بازی خانگی را از آن خود کند. لیورپول با هفدهمین پیروزی فصل خود 57 امتیازی شد و جایگاهش را در رده دوم جدول مستحکم کرد. فاصله شاگردان یورگن کلوپ با منچسترسیتی صدرنشین اکنون 6 امتیاز است.

در 4 بازی دیگر نتایج زیر رقم خورد:

استون‌ویلا صفر - واتفورد یک
برایتون صفر - برنلی 3
ساوتهمپتون 2 - اورتون صفر

در آخرین بازی امشب لیگ برتر انگلیس از ساعت 21 به وقت تهران، منچسترسیتی میزبان تاتنهام است.

جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: چلسی لیورپول سامان قدوس آرسنال لیگ برتر انگلیس چلسی لیورپول سامان قدوس آرسنال لیگ برتر انگلیس لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۴۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت کم سردار در شب باخت رم به لورکوزن

سردار آزمون فرصت چندانی برای نشان دادن توانایی‌هایش مقابل تیم سابقش نداشت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ دیدارهای دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا، شب گذشته (پنجشنبه) به صورت همزمان از ساعت 22:30 به وقت تهران برگزار شد که در پایان آنها رم با وجود حملات زیاد، به بایرلورکوزن باخت و نبرد مارسی و آتالانتا با تساوی همراه بود.

در ورزشگاه المپیکوی شهر رم، تیم فوتبال رم برابر میهمان آلمانی خود بایرلورکوزن با نتیجه دو بر صفر تن به شکست داد. فلورین ویرتز در دقیقه 28 و رابرت آندریخ در دقیقه 73 گل‌های قهرمان جدید بوندس‌لیگا را به ثمر رساندند تا این تیم گام بلندی به سوی فینال بردارد و شانس خود برای کسب سه‌گانه را افزایش دهد. سردار آزمون مهاجم ایرانی رم در دقیقه 79 این بازی به جای روملو لوکاکو به میدان رفت، اما نتوانست دروازه تیم اصلی خود را باز کند. 

شاگردان ژابی آلونسو اکنون ۴۷ بازی است که شکست نخورده اند.

در بازی دیگر که در ورزشگاه ولودروم شهر مارسی برگزار شد تیم فوتبال مارسی برابر آتالانتا به تساوی یک - یک رضایت داد. جانلوکا اسکاماکا در دقیقه 11 گل نخست را برای نماینده ایتالیا به ثمر رساند و شانسل امبما در دقیقه 20 گل تساوی را برای میزبان فرانسوی زد.

دیدارهای دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا پنجشنبه هفته آینده به میزبانی لورکوزن و آتالانتا برگزار خواهند شد.

دیگر خبرها

  • اولین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس با برتری 4-0 مقابل اورتون (3 می، 1998) / فیلم
  • فرصت کم سردار در شب باخت رم به لورکوزن
  • خلاصه بازی چلسی 2-0 تاتنهام (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • چلسی دربی لندن را از تاتنهام برد
  • سومین شکست متوالی تاتنهام و کسب ۳ امتیاز شیرین چلسی در خانه
  • گام بلند فجر به‌سوی صعود با شکست صدرنشین/چادرملو بالأخره برد
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام‌ + پخش آنلاین
  • سامان قدوس از قطر متنفر است!
  • واکنش عجیب پرز به گل‌های وینیسیوس (عکس)
  • آبی پوشان پایتخت به دنبال تثبیت صدرنشینی در تبریز/ نبرد اوسمار و مورایس در ال کلاسیکوی ایران