Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان بر لزوم تکمیل روند واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی تأکید کرد و گفت: تاکنون بیش از ۹۷.۳ درصد واجدین شرایط در گلستان دوز نخست واکسن کرونا را دریافت کردند.

سید علی مهاجر عصر امروز در جلسه استانی ستاد مقابله با کرونا اظهار کرد: بر اساس مطالعات انجام شده آمار و فوت ناشی از کرونا در افراد واکسینه نشده ۶ برابر بیشتر از افرادی است که واکسن کرونا را تزریق کردند لذا در شرایط فعلی تکمیل روند واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی بهترین راه برای همراهی مردم با کادر درمان است که کاهش فوتی ها و بستری های ناشی از کرونا را به دنبال خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیش از 93 درصد گلستانی‌ها دوز اول واکسن کرونا را تزریق کردند

وی مشارکت تمامی افراد واجد شرایط را در واکسیناسیون همگانی ضروری خواند و یادآور شد: تاکنون بیش از ۹۷.۳ درصد واجدین شرایط در استان گلستان دوز نخست واکسن کرونا را دریافت کردند، همچنین ۸۳ درصد از گلستانی ها دوز دوم و ۲۶.۶ درصد هر سه دوز واکسن را تزریق کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان اینکه در حال حاضر در شهرستان رامیان و گنبدکاووس در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند، تصریح کرد: مابقی شهرستان های استان گلستان در وضعیت قرمز نارنج قرار دارند همچنین در حال حاضر ۵۴۱ بیمار در مراکز درمانی استان گلستان بستری هستند که از این میزان ۱۰۴ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان قرار دارند و ۵۲ نفر به دستگاه ونتیلاتور وصل هستند.
 
مهاجر با اشاره به همکاری کمیته های مختلف ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا، خاطرنشان کرد: ۱۴ کمیته اعم از امنیتی و انتظامی، دستگاه های اجرایی، واحدهای صنفی، علمی و تحقیقات، فرهنگی اجتماعی، حمل و نقل و راهداری، اطلاع رسانی، روستایی، هماهنگی شهرستان ها، فناوری، بازرسی، حراست، اقتصادی و طرح شهید سلیمانی همچون گذشته ذیل ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا فعالیت می کنند.

وی با تاکید بر اینکه اعضای ستاد مقابله با کرونا و مسئولان کمیته ها باید نسبت به حضور در جلسات و اجرای مصوبات دغدغه مند باشند، ابراز داشت: نظارت بر اقدامات کمیته ها بر عهده دانشگاه علوم پزشکی است، از کمیته های موفق و مدیران فعال در حوزه پیشگیری و مقابله با کرونا تقدیر به عمل خواهد آمد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به اینکه ارائه گزارش خلاف واقع پذیرفته نیست و کوتاهی در کار محسوب می شود، بیان کرد: همچنین فعال سازی کمیته های شهرستانی ستاد مقابله با کرونا ضرورت دارد چراکه می تواند به ستاد استانی مقابله با کرونا در دستیابی به اهداف تعیین شده کمک کند.

گفتنی است؛ در حال حاضر 541 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان گلستان بستری هستند که شمار ابتلا به کرونا در گلستان امروز در مقایسه با روز گذشته روند افزایشی داشته و با اضافه شدن 27 نفر دیگر تعداد بستری های کرونایی در مراکز درمانی گلستان از 514 نفر به 541 نفر افزایش یافته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس ستاد مقابله با کرونا تزریق واکسن کرونا مقابله با کرونا واکسن کرونا استان گلستان کمیته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۴۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد

وحید فراهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سال گذشته ۵۰ مدرسه در استان گلستان ساخته شد که از این تعداد ۴۹ مورد با مشارکت خیرین انجام شد.

وی افزود: با این تعداد پروژه توانستیم ۱۹۷ کلاس درس را تحویل دانش آموزان گلستانی دهیم.

مدیرکل توسعه و تجهیز و نوسازی مدارس استان گلستان گفت: برای ساخت ۵۰ مدرسه در استان مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی هایی که انجام دادیم سعی داریم طی ۶ ماه نخست امسال حدود ۴۰ پروژه دیگر به بهره برداری برسانیم و آنها را تحویل دانش آموزان گلستانی دهیم.

فراهی اظهار کرد: ۲۶ جشنواره خیرین مدرسه ساز استان گلستان ۳۰ اردیبهشت با حضور مسؤولان کشوری و استانی در استان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6090474

دیگر خبرها

  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • واگذاری زمین به ۱۸۸ ایثارگر گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • آغاز سفر عمره مفرده زائران گلستانی‌ها
  • دعوت از هفت گلستانی به دومین اردوی تیم ملی جوانان کشورمان
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی