Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- لیورپول با گلزنی هر سه مهاجم فیکس خود موفق به کسب پیروزی در این دیدار شد.
به گزارش آریا، لیورپول و نوریچ سیتی در چارچوب بازی های هفته 26 فصل 22-2021 لیگ برتر انگلیس مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت این دیدار با نتیجه 3-1 به سود لیورپول به پایان رسید. میلوت راشیتسا در این بازی موفق شد اولین گل لیگ برتری خود با پیراهن نوریچ سیتی را به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد صلاح در این دیدار صد و پنجاهمین گل خود با پیراهن لیورپول را به ثمر رساند و لوییس دیاز نیز برای اولین بار موفق به گلزنی برای قرمزها شد. در این دیدار هر سه بازیکن مثلث خط حمله لیورپول موفق به گلزنی شدند.
شرح گل ها:
لیورپول 0-1 نوریچ سیتی؛ میلوت راشیتسا 48`: جاش سارجنت در پشت محوطه لیورپول در عرض حرکت کرد و با چند حرکت وارد محوطه جریمه لیورپول شد. سپس توپ را کنترل کرد و با پاسی رو به عقب آن را به راشیتسا رساند. این بازیکن در پشت محوطه جریمه لیورپول در عرض حرکت کرده و سپس اقدام به شوت زنی کرد. ضربه راشیتسا به پای ماتیپ برخورد کرد، تغییر جهت داد و در دروازه لیورپول قرار گرفت.
لیورپول 1-1 نوریچ سیتی؛ سادیو مانه 64`: هندرسون با ارسالی بلند توپ را برای سیمیکاس در محوطه جریمه فرستاد. این بازیکن با ضربه سر توپ را در مرکز محوطه جریمه برای سادیو مانه کاشت و این بازیکن با یک ضربه قیچی برگردان بسیار زیبا بازی را به تساوی کشاند.
لیورپول 2-1 نوریچ سیتی؛ محمد صلاح 67`: شروع سریع و عالی آلیسون بکر باعث شد توپ در پشت مدافعان نوریچ سیتی به محمد صلاح برسد. خروج دروازه بان نوریچ نیز فایده ای نداشت و صلاح پس از دریبل زدن بازیکنان این تیم و کمی حرکت در عرض، با ضربه ای زمینی ولی دقیق از همان پشت محوطه جریمه، گل برتری لیورپول را به ثمر رساند.
لیورپول 3-1 نوریچ سیتی؛ لوییس دیاز 81`: جوردن هندرسون با یک پاس در عمق فوق العاده زیبا، لوییس دیاز را در پشت مدافعان نوریچ سیتی صاحب توپ کرد. این بازیکن نیز از فرصت بهره برد و با ضربه چیپ زیبایی گل سوم لیورپول را به ثمر رساند.

- چلسی در شبی که به جز دقایق ابتدایی نمایش چندان خوبی ارائه نداد، در نهایت با تک گل دقایق پایانی حکیم زیاش در سلهرست پارک به برتری دست یافته و به سه امتیاز مهم این دیدار دست یافت. چلسی بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 9 و روی توپ ربایی حکیم زیاش از سمت راست و ارسال تماشایی او می توانست به گل اول دست یابد، اما ضربه کریستین پولیسیچ دقیق نبود و راهی به دروازه حریف نیافت.
دقایقی بعد چلسی فاصله ای تا زدن گل اول خود نداشت، اما ضربه محکم و زیبای آنتونی رودیگر از مسافتی قابل توجع با عکس العمل تماشایی گایتا همراه شد و این موقعیت از دست رفت.
در دقیقه 20 و روی پاس سار بود که انگولو کانته در موقعیتی تک به تک قرار گرفته و صاحب بهترین فرصت برای زدن گل اول چلسی شد، اما گایتا باز هم آماده نشان داده و این فرصت را نیز مهار کرد. در اواخر نیمه اول و با پاس خوب اولیسه بود که ویلفرد زاها در سمت چپ محوطه چلسی صاحب توپ شده و می توانست بر خلاف جریان بازی دروازه را باز کند، اما ضربه او با فاصله اندکی به بیرون رفت تا نیمه اول با تساوی بدون گل به اتمام برسد.
پالاس در دقایق ابتدایی نیمه دوم هجومب ظاهر شد و روی اشتباه پولیسیچ بود که شلوپ در گوشه محوطه چلسی صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه او دقیق نبود و از بالای دروازه حریف به بیرون رفت. در ادامه جریان مسابقه آرام شده و چلسی علیرغم مالکیت توپ قادر به خلق فرصت چندانی بر روی دروازه پالاس نبود. در دقیقه 75 چلسی توسط حکیم زیاش به گل رسید، اما روملو لوکاکو در آفساید قرار داشت و این گل مردود اعلام شد. اما در دقیقه 89 بود که ارسال مارکوس آلونسو در نهایت در زاویه ای دشوار به حکیم زیاش رسید و این ستاره مراکشی با ضربه ای تماشایی و دقیق بالاخره موفق شد دروازه پالاس را باز کند. در ادامه اتفاقی رخ نداد و چلسی با همان یک گل موفق به شکست پالاس شد.

- شاگردان میکل آرتتا  انتقام شکست هفته اول را برنتفورد گرفتند. تیم های آرسنال و برنتفورد در هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس از ساعت 18:30 به مصاف هم رفتند؛ آرسنال در حالی پا به این دیدار گذاشت که با توجه به نتایج ضعیف رقبای خود در راه کسب سهمیه، با پیروزی در این بازی، شانس خوبی را برای حضور در بین 4 تیم اول جدول لیگ برتر انگلیس به خود اختصاص داده بود و همینطور در دیدار رفت با برنتفورد نیز با نتیجه 2 بر 0 برابر این تیم شکست خورده بود؛ در نیمه اول، آرسنال حملات زیادی را بر روی دروازه حریف شکل داد و حتی یک بار نیز توسط لاکازت به گل رسید که این گل، توسط داور به دلیل آفساید، مردود اعلام شد. در نیمه نخست، ینسن، بازیکن برنتفورد، مصدوم شده و یانلت، جایگزین وی در ترکیب برنتفورد شد.
در نیمه دوم، آرسنال فشار حملات خود را بیشتر کرده و خیلی زود به گل برتری رسید؛ با این حال آرسنال پس از گل نیز پا پس نکشید تا بتواند به گل دوم نیز دست یابد. برنتفورد نیز یکی از گل های خورده را جبران کرد تا آرسنال در نهایت با نتیجه دو بر صفر پیروز شده تا شرایط خود را در راه کسب سهمیه لیگ قهرمانان، بهتر از قبل کند.
آرسنال 1-0 برنتفورد (امیل اسمیت رو دقیقه 48): حرکت انفرادی اسمیت رو از میانه های زمین، با یک ضربه تمام کننده بی نقص و دقیق همراه بود تا توپ به گوشه دروازه رایا رفته و توپچی ها در این بازی پیش بیافتند.
آرسنال 2-0 برنتفورد (بوکایو ساکا دقیقه 79): روی یک ضد حمله زیبا از آرسنال، پارتی توپ را در گوشه سمت راست محوطه جریمه برنتفورد به ساکا رساند تا این بازیکن توپ را برای دومین بار به درون دروازه برنتفورد بفرستد.
آرسنال 2-1 برنتفورد (نورگارد دقیقه 93): در شلوغی محوطه جریمه آرسنال، نورگارد با دروازه خالی رمزدیل مواجه و توپ را وارد دروازه میزبان کرد.












منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: لیورپول صلاح مانه چلسی زیاش آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۴۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفتار آموزنده وحید شمسایی پس از پیروزی بر ازبکستان

به گزارش قدس آنلاین، در حالی‌که بازیکنان تیم ملی فوتسال مقابل ازبکستان فرصت‌های گلزنی بسیار زیادی را هدر دادند و تیر دروازه و درخشش دروازه‌بان حریف مزید حساسیت مسابقه و کشیده شدن آن به ضربات مرگبار پنالتی شد، بعد از سوت پایان بازی وحید شمسایی به سمت بازیکنان تیم ملی ازبکستان رفت و آنها را دلداری داد.

بعضی شاگردان لوپز اسپانیایی که با دوندگی و بازی درگیرانه موفق شدند بازی را به ضربات پنالتی بکشند بعد از درخشش باقر محمدی و مهار دو پنالتی که ایران را برنده و راهی دیدار فینال کرد در میانه سالن بانکوک آره‌نا گریه کردند که وحید شمسایی به جای شرکت در جشن شادی شاگردانش به سمت آن‌ها رفت و تلاش کرد آن‌ها را آرام کند.

این رفتار شمسایی که شب بسیار سخت و پرفشاری را از سر گذراند ارزشمند بود و نشان داد او هر روز به مربی پخته‌تری تبدیل می‌شود.

دیگر خبرها

  • استون ویلا ۲-۲ چلسی: لغزش دیگر در راه سهمیه اروپا
  • لورکوزن 2-2 اشتوتگارت: تیم آلونسو بباز نیست!
  • توقف لیورپول در روز درگیری صلاح و کلوپ +فیلم
  • واکنش کلوپ به درگیری‌اش با صلاح؛ مشکلی نیست!
  • لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ
  • خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • شایعه عجیب: خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • رفتار آموزنده وحید شمسایی پس از پیروزی بر ازبکستان
  • پیروزی 5 بر 0 آرسنال مقابل چلسی به روایت کارتون / فیلم
  • گواردیولا: منچسترسیتی و آرسنال از وضعیت لیورپول در امان نیستند