Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدس آنلاین نگاهی دارد به تیترهای صفحه اول روزنامه های جهان در روز شنبه ۱۹ فوریه ۲۰۲۲ (سی اُم بهمن ماه ۱۴۰۰)

ایندیپندنت

روزنامه ایندیپندنت با انتشار عکسی از خسارات طوفان شدید در انگلیس از کشته شدن حداقل ۴ نفر بر اثر این طوفان خبر می دهد. این طوفان که نزدیک به ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت سرعت داشت خسارات شدید به انگلیس وارد که کرد که نمونه آن ورزشگاه o۲ در لندن بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایندیپندنت همچنین در میان صحبت ها پیرامون برداشتن تمامی محدودیت های کرونایی در بریتانیا، تاکید می کند که چنین تصمیمی ممکن است منجر به بالا رفتن ۸۰ درصدی مبتلایتان به این ویروس شود.

ژاپن تایمز

روزنامه ژاپن تایمز در مطالب اصلی صفحه نخست خود به جدیدترین تاثیرات سویه اومیکرون بر این کشور پرداخته است. این روزنامه در یکی از گزارش های خود به انتقاد از کمبود تجهیزات گرفتن تست کرونا از مردم این کشور با وجود کاهش تعداد مبتلایان در چند روز اخیر پرداخته، و در گزارش دیگری به تمجید از آسان تر شدن مقررات آمد و رفت در مرزهای ژاپن بعد از چند ماه سخت گیری های شدید توسط مقامات این کشور می پردازد.

وال استریت ژورنال

روزنامه وال استریت ژرونال با انتخاب عکسی از صدمات به جا مانده از فعالیت جدایی طلبان وابسته به روسیه در مناطق مرزی اوکراین، صحبت های جو بایدن در خصوص شروع حمله قریب الوقوع روسیه به اوکراین را بازتاب داده است. این روزنامه همچنین به ضرر ۱۰ میلیارد دلاری فیسبوک به دلیل قطع همکاری با بسیاری از شرکت های تبلیغاتی مرتبط با خود به دلیل وضع قوانین جدید حفظ حریم خصوصی اش خبر می دهد، و گزارشی نیز در خصوص چرایی غیر قابل اعتماد بودن سیستم توزیع برق در آمریکا به چاپ رسانده است.

اِستیتسمن

روزنامه استیتسمن چاپ هند در گزارشی از صدور حکم اعدام برای ۳۸ نفر در این کشور به خاطر سلسله انفجارهای تروریستی به وقوع پیوسته در سال ۲۰۰۸ در شهر احمدآباد خبر می دهد. این روزنامه همچنین تازه ترین خبرها از تظاهرات پیرامون حجاب در هند را بازتاب داده و صحبت های فرماندار کلکته که حجاب را یک عمل واجب مذهبی ندانسته را بازتاب داده است! گزارشی از تازه ترین میزان مبتلایان به کرونا در هند که نسبت به خردادماه بالاترین آمار را نشان میدهد، اما تعداد کشته هایی حدود نصف آن زمان، از دیگر بخش های این روزنامه است.

نیویورک تایمز

روزنامه نیویورک تایمز نیز مانند بسیاری از روزنامه های غربی گزارش و عکس اصلی صفحه نخست خود را به صحبت اخیر جو بایدن در خصوص اینکه مطمئن شده روسیه به اوکراین حمله می کند اختصاص داده است. این روزنامه همچنین گزارشی از کسب مدال طلا توسط «آیلین گو» اسکی باز متولد آمریکا که برای چین در مسابقات المپیک زمستانی به میدان رفته به چاپ رسانده و همچنین در گزارش دیگری از خروج اسناد محرمانه دولتی بسیاری توسط دونالد ترامپ خبر داده که آن ها را به خانه اش در فلوریدا برده است.

شانگهای دیلی

روزنامه شانگهای دیلی چاپ چین به مناسبت پنجاهمین سالگرد برقراری ارتباط رسمی میان این کشور و آرژانتین پرونده ای منتشر کرده است. این روزنامه می گوید با اینکه این دو کشور در دو سمت مخالف به یکدیگر در کره زمین قرار گرفته اند و با وجود تمامی تفاوت های فرهنگی خود، اما در حوزه های مختلف مخصوصا در حوزه های هنری و تجاری ارتباط نزدیکی با یکدیگر از سال ۱۹۷۲ به این سمت رقم زده اند.

گاردین

روزنامه گاردین با انتشار عکسی وحشتناک از موج های عظیم در سواحل جنوب کشور ولز، به شدیدترین طوفان به وقوع پیوسته در بریتانیا در چند دهه گذشته پرداخته است. این روزنامه همچنین صحبت های بوریس جانسون نخست وزیر بریتانیا در مورد بحران روسیه و اوکراین را بازتاب داده که در آن از لزوم حفظ اتحاد میان متحدان غربی برای مقابله با این بحران سخن به میان آورده است. گاردین همچنین در مقاله ای می خواهد به این سوال پاسخ دهد که آیا باید شکل خوردن صبحانه در افراد به کل از این چیزی که اکنون هست تغییر کند و مواد خوراکی دیگری به جای مواد غذایی کنونی مصرف شود؟

واشنگتن پست

روزنامه واشنگتن پست به جز مطلبی در خصوص حمله قطعی روسیه به اوکراین در نظر جو بایدن رئیس جمهوری ایالات متحده، در گزارشی افزایش مجدد تعداد دانشگاه های مخصوص به سیاهپوستان در آمریکا را زیر ذره بین برده و می گوید مانند زمان قدیم در آمریکا، وجود این دانشگاه ها باعث به وجود آمدن تنش در برخی از مناطق شهری که سفیدپوستان نیز در آنجا حضور دارند شده است. واشنگتن پست گزارشی را نیز در مورد کمک گارد ملی آمریکا به بیمارستان ها و مدارس در این کشور در میان بالا رفتن بحران سویه اومیکرون به چاپ رسانده است.

ساتِردی استار

روزنامه ساتردی استار چاپ کانادا همانطور که پیش بینی می شد عکس و گزارش اصلی صفحه نخست خود را به برخورد پلیس با تظاهرکنندگان در اوتاوا پایتخت این کشور اختصاص داده است. بعد از اینکه تظاهرکنندگان ضد واکسن اجباری حدود ۲۰ روز خیابان های اصلی پایتخت را بستند، بالاخره پلیس با آن ها درگیر شد و طبق گزارش های رسیده بیش از ۱۰۰ نفر دستگیر شده و ۲۱ وسیله نقلیه که توسط تظاهرکنندگان برای بستن خیابان ها استفاده شده بود توقیف گردید. ساتردی استار همچنین گزارشی در خصوص بالا رفتن شدید قیمت تهیه صبحانه منتشر کرده و این وعده را گرانترین وعده غذایی در روز لقب داده است.

فایننشیال تایمز

روزنامه فایننشیال تایمز در گزارشی، به صحبت های ولادیمیر پوتین و انتقادش نسبت به مقامات اوکراین برای بالا بردن تنش ها واکنش نشان داده است. این روزنامه همچنین در مصاحبه ای اختصاصی به سراغ کاژا کالاس نخست وزیر استونی رفته که او در این مصاحبه حماقت بعضی از کشورها را دلیل بالا رفتن تنش ها میان روسیه و اوکراین دانسته است. فاننشیال تایمز همچنین به مناسبت سی امین سالگرد تاسیس لیگ برتر فوتبال انگلیس، حضور ستاره ها، وجود پول سرسام آور و تاثیرگذاری شدید این لیگ فوتبال را زیر ذره بین برده است.

تهیه و تنظیم: امیرمحمد سلطانپور

*بازنشر مطالب دپارتمان ترجمه به منزله تأیید یا رد محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان قدس آنلاین منتشر می‌شود.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: روزنامه های جهان تیترروزنامه ها روزنامه همچنین بازتاب داده بالا رفتن صحبت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۴۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه استانی - شنبه ۱۳ اردیبهشت

روزنامه خبر جنوب با تیتر «مولود فقر»، روزنامه زاینده‌رود با تیتر «حراج‌هایی که از مد نمی‌افتد» روزنامه شهرآرا با تیتر «کاسبی با نداری مردم!» و روزنامه نقدحال با تیتر «اختصاص یارانه‌ها به تولید» منتشر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان استان ها استان‌ها

دیگر خبرها

  • روزنامه‌های اقتصادی یک‌‎شنبه ۹ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌های شنبه هشتم اردیبهشت ماه
  • صفحه نخست روزنامه ها‌ی شنبه ۸ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌های قم شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • صفحه نخست روزنامه‌های استانی- شنبه ۱۳ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه - شنبه ۱۳ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه استانی - شنبه ۱۳ اردیبهشت
  • روزنامه‌های اقتصادی شنبه ۸ اردیبهشت
  • صفحه اول روزنامه‌های شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۸ اردیبهشت