Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در این دیدار که شامگاه شنبه و از ساعت ۱۸:۴۵ برگزار شد دو تیم از هفته بیست و پنجم لالیگا در شرایطی به مصاف هم رفتند که شاگردان «دیگو سیمئونه» در دیداری خارج از خانه برابر اوساسونا صف آرایی کردند.

اتلتیکو که در ۷ بازی قبلی خود مقابل اوساسونا پیروز شده بود با روحیه مضاعفی در این بازی به میدان آمد و در همان دقیقه ۳ توسط «ژائو فلیکس» به گل اول خود دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این بازی و در دقیقه ۵۹ این بار «ژائو فلیکس» در نقش سازنده گل ظاهر شد، «لوئیس سوارز» پاس او را به گل تبدیل کرد تا شاگردان سیمئونه در آستانه یک برد دیگر قرار بگیرند.  

این پایان کار نبود و «آنخل کوره آ» در واپسین وقت های این بازی سومین گل اتلتیکومادرید را به ثمر رساند تا اوساسونا در این دیدار خانگی شکست سنگینی را تجربه کند.

با این نتیجه اتلتیکومادرید با ۴۲ امتیاز در رده چهارم قرار گرفت و اوساسونا هم با ۳۲ امتیاز و ایستادن در رده نهم هفته بیست و پنجم لالیگا را به پایان برد.  

برچسب‌ها فوتبال لالیگا اوساسونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال لالیگا اوساسونا فوتبال لالیگا اوساسونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۴۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه‌بازی بارسلونا و والنسیا + فیلم

دیدار تیم‌های بارسلونا و والنسیا در چارچوب هفته سی‌وسوم لالیگا اسپانیا با برتری پر گل بارسلونا به‌پایان رسید.

خبرگزاری ایمنا، تیم‌های بارسلونا و والنسیا شامگاه _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وسوم لالیگا اسپانیا از ساعت ۲۲:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد بارسلونا به‌پایان رسید.

فرمین لوپز مارین در دقیقه ۲۲ و رابرت لواندوفسکی در دقایق ۴۹، ۸۲ و ۳+۹۰ گل‌های تیم بارسلونا را به ثمر رساند.

هوگو دورو در دقیقه ۲۷ و پپلو در دقیقه ۳۸ و از روی نقطه پنالتی گل‌های والنسیا را به ثمر رساندند.

خلاصه‌بازی بارسلونا و والنسیا کد خبر 749219

دیگر خبرها

  • تردید بزرگ رئال: جشن قهرمانی بگیریم یا نه!
  • خلاصه‌بازی بارسلونا و والنسیا + فیلم
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • لیگ NBA| پیروزی لیکرز با آمار خیره‌کننده دیویس
  • اتلتیکو مادرید ۳ - ۱ اتلتیک بیلبائو/ خیال شاگردان سیمئونه از بابت کسب سهمیه راحت شد+ فیلم
  • انتقام سیمئونه از والورده / باز هم نژادپرستی در لالیگا!
  • اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد
  • سقوط بدترین تیم تاریخ از لالیگا!
  • کار سخت سپاهان برای صعود در جام حذفی