Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان اعلام کرد آینده از آن مقاومت و از آن معادله‌ای که پهپاد حسان آن را ترسیم کرده است، از این‌رو آنچه در آینده رخ می‌دهد، عظیم‌تر خواهد بود. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المنار، رئیس شواری اجرایی حزب الله تاکید کرد اگر آمریکایی‌ها از طریق فشار و محاصره اقتصادی و مالی لبنان به دنبال آسوده کردن دشمن صهیونیستی و کاهش نگرانی اش بودند، پرواز دیروز پهپاد حزب الله نگرانی را در میان اسرائیلی‌ها بیشتر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته سید هاشم صفی الدین: مزدوران آمریکا در رؤیای رسیدن به جایگاه‌های بالایی در قدرت هستند اما من به آنها می‌گویم‌ ای تمام کسانی که زیر خیمه آمریکا جمع شده اید و انتظار گدایی از کشورهای حوزه جنوبی خلیج فارس را دارید، روزی خواهد رسید که می‌بینید تمامی ثروتتان بر باد رفته است، هر کسی در هر کجا حزب الله را به چالش می‌کشد به زانو در آمده و شکست خواهد خورد.

به گفته این رهبر حزب الله، آمریکا از طریق سفارت و متحدینش برای تخریب لبنان سرمایه گذاری کرده است و تلاش دارد از طریق جمعیت‌های مختلف چهره حزب الله را خدشه دار نماید اما من تاکید می کنم،  ما طی چهار سال گذشته در سکوت کامل رسانه‌ای 6 میلیون دلار برای ترمیم منازل مسکونی در بقاع و جنوب هزینه کردیم.

وی تاکید کرد: مقاومت و جامعه حامی اش قدرتمند هستند و لرزش و تزلزلی در آنها به وجود نخواهد آمد.

سید صفی الدین در ادامه گفت: مقاومت برای آنکه همچنان الگویی برای رویارویی و پیشرفته باقی بماند باید همچنان سلاح به دست هوشیاری خود حفظ کرده و در امر توسعه، تنوع، تجهیز، آماده سازی و آموزش آن بکوشد.

او که در شهر نبطیه سخنرای می کرد، گفت: با توفیقات الهی مقاومت در لبنان به الگویی با ویژگی‌های مهم تبدیل است که می‌تواند به رغم آنکه در معرض شدیدترین هجمه‌های استکبار جهانی در عصر نوین قرار گرفته معادلات جدیدی را ترسیم و دروازه‌های وسیعی را در مقابل خود بگشاید.

3 هشدار دبیر کل حزب الله لبنان به صهیونیست‌ها چه بود؟پهپاد «حسان» ضعف اسرائیل و قدرت مقاومت را به نمایش گذاشت/ مصاحبه اختصاصی با نماینده پارلمان لبنانحزب‌الله لبنان نفوذ پهپاد خود به عمق اراضی اشغالی را تأیید کردورود پهپاد به شمال سرزمین اشغالی صهیونیست‌ها را دستپاچه کرد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حزب الله لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۴۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در شهرک‌های شمال اراضی اشغالی

رسانه‌های عبری زبان امروز-چهارشنبه از به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در چندین شهرک در شمال اراضی اشغالی خبر دادند.

به گزارش ایسنا، وبگاه العهد به نقل از رسانه‌های صهیونیست گزارش داد: آژیرهای خطر در شهرک‌های «نطوعه»، «متات»، «الکوش» و «حرفیش» در غرب الجلیل به صدا درآمد.

این در حالی است که پیش از این رسانه‌های نظامی مقاومت اسلامی لبنان با انتشار صحنه‌هایی از هدف قرار دادن ساختمان‌هایی که سربازان رژیم صهیونیستی در آن مستقر بودند خبرداد که توسط مبارزانش هدف قرار گرفتند. از جمله این اهداف حملات مستقیم به مقر «رادار» نظامی ارتش اسرائیل بود.

مقاومت اسلامی لبنان - حزب‌الله لبنان - شامگاه سه‌شنبه صحنه‌هایی از عملیات مبارزانش در هدف قرار دادن ساختمان‌هایی که سربازان اسرائیلی در شهرک متولا مستقر بودند، منتشر کرد و در بیانیه‌ای جداگانه تخریب آن‌ها را تایید کرد.

تصاویر منتشر شده توسط رسانه‌های نظامی مقاومت نشان می‌دهند که ساختمان‌ها پس از رصد با موشک‌های هدایت شونده هدف قرار گرفتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حزب الله لبنان پادگان «برانیت» رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • شورای اسلامی بازوی مشورتی برای مدیران کشور
  • گروه مقاومت بحرینی: شرکت مسئول حمل‌ونقل صهیونیستی را با پهپاد هدف قرار دادیم
  • مجلس شورای اسلامی، قانون مدیریت یکپارچه شهری را عملیاتی کند
  • باتلاق شمال در انتظار صهیونیست‌ها
  • واکنش حزب‌الله به حمله‌های رژیم صهیونیستی علیه روستاهای لبنانی
  • اظهارات بودار سمیر جعجع علیه مقاومت با حمایت تلویحی از اشغالگران!
  • شهادت رزمنده حزب الله در راه قدس
  • به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در شهرک‌های شمال اراضی اشغالی
  • حزب‌الله لبنان نظامیان صهیونیست و یک تانک مرکاوا را هدف قرار داد