Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم های دوم و سیزدهم بوندسلیگا به مصاف یکدیگر می روند

در چارچوب هفته بیست و سوم بوندسلیگا، بروسیا دورتموند میزبان بروسیا مونشن گلادباخ خواهد بود. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات بازی:

 اطلاعات بازی بایرن مونیخ - گروتر فورث تاریخ برگزاری: یکشنبه، 1 اسفند 1400 (20 فوریه 2022) ساعت برگزاری: 20:00 به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم سیگنال ایدونا پارک، دورتموند هفته برگزاری: هفته 23 بوندسلیگا، فصل 22-2021 شرح حال وضعیت تیم های بروسیا دورتموند و بروسیا مونشن گلادباخ باخت 4 بر 2 در سیگنال ایدونا پارک مقابل رنجرز در لیگ اروپا، شوک بزرگی به اردوی دورتموندی ها وارد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
با این حال قبل از این بازی دورتموند با پیروزی 3 بر 0 مقابل اونیون برلین موفق شد از شکست بایرن مونیخ نهایت استفاده را ببرد و تنور رقابت را کمی داغ نگه دارد. اما به طور کلی ثبات مهره گمشده زنبور ها در این فصل بوده است. کلین شیت مقابل اونیون برلین و سپس خوردن 4 گل از رنجرز کمی عجیب است. پس از نتایج اخیر تردید هایی در مورد آینده روزه به وجود آمد اما سران دورتموندی همچنان از این مربی حمایت می کنند. بازیکنان و مارکو روزه هر کدام به نحوی مقصر شرایط فعلی هستند اما اصلی ترین مقصر این وضعیت دورتموند، مدیران این تیم به حساب می آیند. مدیران دورتموند در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان گذشته بسیار ضعیف عمل کردند و حال که این تیم لشکری از مصدومان را در خود جای داده است، اثرات این عملکرد اکنون کاملا قابل مشاهده است. مصدومیت هالند هفته هاست که ادامه دارد و در بازی مقابل گلادباخ نیز این بازیکن آمادگی لازم برای حضور در ترکیب را نخواهد داشت، اما هیچگونه جانشینی برای پر کردن جای این مهاجم روی نیمکت دورتموند حضور ندارد و این تیم از نبود یک تمام کننده زجر می کشد. شرایط خط دفاع این تیم نیز نیاز به توضیح اضافه ای ندارد. از دیگر مصدومان دورتموند برای بازی فردا، آکانجی به دلیل مصدومیت عضلانی 3 هفته از میادین دور خواهد بود. توماس مونیه نیز بازی فردا را از دست خواهد داد با این حال احتمال بازگشت ماریوس ولف وجود دارد. باید منتظر بمانیم و ببینیم شاگردان روزه چه برخوردی با شوک وارده از بازی مقابل رنجرز از خود نشان می دهند. دورتموند برای بازیابی روحیه خود نیاز زیادی به پیروزی در این بازی دارد.
  پس از مدت ها ناکامی، گلادباخ موفق شد بالاخره در هفته گذشته طعم پیروزی را بچشد. با وجود اینکه شاگردان هوتر مقابل آگزبورگ عملکرد نگران کننده ای از خود در خط دفاع نشان دادند اما خط حمله این تیم به نظر می رسد متحول شده باشد. آن ها مقابل آگزبورگ بسیاری موقعیت های زیادی ایجاد کردند و شاید اگر کمی با دقت تر بودند، با نتیجه سنگین تری پیروز این بازی می شدند. این خبر خوبی برای مدافعان دورتموند نخواهد بود. پیروزی در این بازی می تواند گامی بلند برای شاگردان هوتر در خروج از بحران باشد.  ترکیب احتمالی بروسیا دورتموند و بروسیا مونشن گلادباخ / هواسکور

 

غایبان بازی بروسیا دورتموند - بروسیا مونشن گلادباخ / هواسکور

 

رویارویی های پیشین بروسیا دورتموند - بروسیا مونشن گلادباخ 

 

جایگاه بروسیا دورتموند و بروسیا مونشن گلادباخ در جدول رده تیم برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل امتیاز 2 بروسیا دورتموند 15 1 6 57 36 21 46 13 بروسیا مونشن گلادباخ 7 5 10 30 40 10- 26 نکات آماری بازی بروسیا دورتموند - بروسیا مونشن گلادباخ بلینگام در بازی مقابل گلادباخ، پنجاهمین بازی خود در بوندسلیگا را تجربه خواهد کرد. دورتموند در تمامی 11 بازی خانگی خود در بوندسلیگا تاکنون حداقل 2 گل به ثمر رسانده است. یوناس هافمن با 8 گل، بهترین آمار خود در یک فصل از بوندسلیگا را تاکنون داشته است. این بازیکن سابق دورتموند در 59 بازی برای این تیم، تنها 5 گل به ثمر رسانده بود. این صدمین رویارویی گلادباخ با دورتموند در بوندسلیگا خواهد بود. سهم زنبور ها 40 برد و سهم کره اسب ها 31 برد از این رویارویی است. دورتموند در 14 بازی از 15 بازی خانگی اخیر خود مقابل گلادباخ، پیروز شده اند. پیش بینی نتیجه بازی / هواسکور


بروسیا دورتموند 2-2 بروسیا مونشن گلادباخ 

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس حسن کامرانی فر: رای پرونده گل گهر بر نمی گردد و تصمیم کمیته استیناف تایید شده است رسانه ترکیه‌ ای: محمد صلاح جدید چرا از ترکیب هال سیتی دور است؟ چهار گزینه بارسلونا برای تقویت پست دفاع چپ در تابستان پپ گواردیولا: فرودگاه لیورپول از فرودگاه ما بهتر است 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بروسیا مونشن گلادباخ بروسیا دورتموند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۴۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو توسط دورتموند یورگن کلوپ (2013/4/30)

در حالی که بازی رفت دو تیم با برتری 4-1 دورتموند همراه بود، این دیدار تا دقایق پایانی گلی نداشت تا اینکه کریم بنزما در دقیقه 83 گل اول رئال مادرید را به ثمر رساند. پنج دقیقه بعد سرخیو راموس دومین گل تیم ژوزه مورینیو را به ثمر رساند اما پیروزی 2-0 برای صعود این تیم به فینال کافی نبود.

دانلود (39.8MB)

دیگر خبرها

  • جنگ ستارگان پاریسی با زنبور‌های پرشور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • ادین ترزیچ: برای موفقیت مقابل پاری سن ژرمن، باید نمایشی بهتر نسبت به رویارویی قبلی‌مان داشته باشیم
  • پیش بازی دورتموند - پاری سن ژرمن؛ نبردی برای غرور
  • امره جان: به هر قیمتی می خواهیم به ومبلی برویم
  • فیلم| اعزام بالگرد برای یافتن دختر گمشده در کلاله‌
  • ترزیچ: ما برای فینال گرسنه‌تر از پاریسیم!
  • حذف رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو توسط دورتموند یورگن کلوپ (2013/4/30)
  • فیلم/ اعزام بالگرد برای یافتن دختر گمشده در کلاله‌
  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • جست‌وجو برای یافتن پیکر فرد غرق شده در نازلوچای ادامه دارد