Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-28@22:39:26 GMT

مدیر جدید تماشاخانه ملک معرفی شد

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۰۵۰۴۰

مدیر جدید تماشاخانه ملک معرفی شد

طی حکمی از سوی هیئت مدیره «تماشاخانه ملک» امیرسپهر تقی‌لو به عنوان مدیر جدید این تماشاخانه منصوب شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو و بنا به اعلام مدیریت «تماشاخانه ملک»، در آخرین جلسه هیئت مدیره در روز ۵شنبه، مورخ ۲۸بهمن ماه، سیدعماد عامری، رئیس هیئت مدیره این تماشاخانه، امیرسپهر تقی‌لو را به عنوان مدیر این تماشاخانه معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقی‌لو که دانش‌آموخته دانشگاه آزاد اسلامی و از چهره‌های جوان و فعال در حوزه فرهنگی است، پیش از این به عنوان کارگردان، برنامه‌ریز، مجری طرح و تهیه‌کننده فعالیت داشته و سمت‌های مدیریتی همچون؛ مدیر هماهنگی تماشاخانه پالیز، مدیر اجرایی مدرسه فیلم سازی هیلاج را در کارنامه خود دارد. وی طی سال‌های فعالیت خود با کارگردانان، گروه‌های نمایشی و جشنواره‌های متعددی همکاری داشته است.


«تماشاخانه ملک» به عنوان یک نهاد خصوصی مستقل فرهنگی و هنری در حوزه آثار نمایشی در بهمن ماه سال ۱۳۹۷ تاسیس شد و در مدت ۳سال فعالیت خود، میزبان بسیاری از آثار مهم نمایشی بوده است. تماشاخانه ملک واقع در شهر تهران به آدرس؛ خیابان شریعتی، خیابان ملک، نرسیده به بهار شیراز، نبش خیابان وزوایی، پلاک۱۳ است و با ۱سالن به ظرفیت ۱۹۰صندلی میزبان گروه‌های نمایشی می‌باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تماشاخانه ملک تماشاخانه ملک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۵۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد.

با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این به عنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند. طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد. رضوانی علاوه بر این مقام به عنوان نماینده هیئت رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیئت رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد
  • معرفی ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به سرمایه‌گذاران
  • منتخبان مسابقات ملی «سدید»‌ در لرستان معرفی شدند
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • یک هشدار دیگر درباره «سنگلج» و شروع «جادوی شهرزاد»
  • تفاهم تولید آثار نمایشی مشترک و حمایت از نمایشنامه‌های برتر منعقد شد
  • خبر خوش وزیر علوم برای نخبگان
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند