Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان ساری-قبادیان گفت:با توجه به اینکه شهرداری عباس آباد در محوری که دیواره مجموعه هشت بهشت شهرداری اصفهان واقع شده طرح جاده سلامت را دارد با  دستور مدیرکل دفتر فنی استانداری مازندران مستندات و نقشه‌های هوایی منطقه مورد نظر برای استان ارسال تا در کمیته فنی ۳ نفره آزادسازی سواحل طرح موضوع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 عبدی رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری عباس آباد گفته بود که شهرداری اصفهان قرار بود برای ساخت دیواره ساحلی بودجه لازم را در همان سال ۹۹ تامین اعتبار و از حریم دریا عقب نشینی کند که این کار را انجام ندادند.

به گفته قبادیان اگر کمیته ۳ نفره به این نتیجه رسیدند که امکان استفاده از مصالح دیواره هشت بهشت در جاده سلامت وجود دارد این اتفاق می‌تواند چندین میلیارد برای شهرداری عباس آباد صرفه جویی در اجرای طرح داشته و مردم هم از این طرح بهره‌مند خواهند شد.

مجتمع هشت بهشت متعلق به شهرداری اصفهان در عباس آباد تصرفات غیرقانونی در حریم قانونی دریا داشت که ۵ آذر ۹۹ دستور قضایی برای رفع تصرف از ساحل گرفته و به شهرداری اعلام شده بود اما نماینده شهرداری اصفهان ۱۲ آذر همان سال با مراجعه به دادستانی شهرستان با اعلام اینکه اعتبار لازم برای عقب نشینی از ساحل باید در شهرداری تصویب شود، تقاضای استمهال این حکم را کرده بود که با این درخواست موافقت شد.

به گفته قبادیان اگر هم تشخیص کمیته ۳ نفره بر جمع آوری دیواره باشد مجموعه شهرستان به صورت فوری اقدامات لازم جهت جمع آوری این دیواره را در دستور کار قرار خواهد داد.

مجتمع هشت بهشت شهرداری اصفهان یا متل داینا سابق حدود ۱۲۰۰۰ مترمربع مساحت دارد و با داشتن ۱۴ ویلا و ۳۳ واحد آپارتمان مجتمعی تفریحی اقامتی است.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری اصفهان آزادسازی سواحل ساحل خواری شهرداری اصفهان عباس آباد هشت بهشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۵۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرونشست زمین در بهارستان پراید را بلعید

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گلستان تهران گفت: یک دستگاه خودرو پراید به دلیل فرونشست ناشی از نشتی آب در سلطان آباد به زمین فرو رفت.

احمد رجبی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به وقوع فرونشست در محله سلطان آباد شهر گلستان اظهار داشت: پدیده فرونشست در یکی از معابر فرعی سلطان آباد، به علت نشتی آب منجر به حادثه شد.

وی با بیان اینکه یک دستگاه خودرو پراید در حین فرونشست زمین به دل زمین کشیده شد افزود: خودرو پراید از روز گذشته در معبر پارک شده بود که به دلیل نشتی لوله آب در زیر زمین و سنگینی خودرو در زمین فرو رفت.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری گلستان در پایان خاطرنشان کرد: در این حادثه،دخوشبختانه هیچگونه مصدومی وجود نداشت و با کمک عوامل عمرانی و خدمات شهری شهرداری گلستان خودرو پراید از دل زمین بیرون کشیده شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • (تصاویر) بهشت اردیبهشت اصفهان
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • بهشت اردیبهشت اصفهان
  • فرونشست وحشتناک زمین ؛ پراید در زمین فرو رفت
  • هشدار سطح زرد هواشناسی اصفهان درباره موج جدید بارش‌های همرفتی
  • مسؤولان اصفهان عزمی جدی برای ساماندهی منطقه جوی‌آباد ندارند
  • ارزش افزوده‌ پرداختی به شهرداری‌های لرستان ناچیز است
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد
  • فرونشست زمین در بهارستان پراید را بلعید
  • بارش باران سیل آسا به زمین‌های کشاورزی روستای عباس آباد خسارت زد + تصاویر