Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالجلال ایری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: نخبگان و خواص جامعه در جهاد تبیین به عنوان سربازان پیشقراولان نظام باید عملگرا باشند و به صورت میدانی راهبری جامعه را عهده دار شوند.

وی افزود : مسئولیت ما و همه مدیران نظام آن است که در کنار تلاش برای رفع کمبودها و برخی کاستی ها در جامعه دستاوردهای نظام در بخش های مختلف را برای مردم بازگو کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایری تصریح کرد : هیچ مدیر انقلابی منکر نقاط ضعف در اداره حکومت نیست اما نقاط قوت نباید کنار گذاشته شود.

نماینده حوزه انتخابیه غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی نقش آفرینی در جهاد تبیین را وظیفه شرعی و ملی و همگانی برشمرد و گفت : برای مقابله و خنثی کردن توطئه های دشمنان همه باید پای کار باشیم، دشمن در حال انجام جنگ ترکیبی علیه ماست و تلاش خود را در جبهه های مختلف به کار می‌گیرد.
وی ادامه داد: مقوله جهاد تبیین، ابعاد، سطوح و لایه‌های مختلفی را در بر می‌گیرد به طوری که افراد نخبه و خبره کشور به میدان بیایند و هر کس از زاویه کار خود، مسوولیت‌پذیر باشد.

ایری اضافه کرد : امروز در گام دوم انقلاب، معاندان و جامعه استکبار به این نتیجه رسیده اند که اعمال فشار و تهدید و تحریم دیگر بر مقاومت مردم ایران کارساز نیست.

به گفته وی یکی از ثمرات و دستاوردهای انقلاب اسلامی، نعمت امنیت است که با وجود این که در اطراف ما و در حوزه کشورهای منطقه اتفاقات و ناامنی های بسیار رخ داده است، امنیت پایدار و با ثبات در ایران وجود دارد.

وی ادامه داد : به جرات می‎ توان اعلام کرد که هیچ اتفاقی در منطقه بدون نظر و اراده جمهوری اسلامی رخ نمی‌دهد و این امر نشان از  قدرت جبهه سیاسی و دیپلماسی کشور دارد و این مهم باید برای مردم بازگو شود.

نماینده مردم کردکوی، بندرگز، ترکمن و گمیشان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : زیر سؤال بردن و یا کم‌ارزش جلوه دادن دستاوردهای انقلاب،  سیاه‌نمایی، بزرگ کردن مشکلات و ناکارآمد نشان دادن نظام دینی، از جمله راهبردهای دشمنان، برای ایجاد ناامیدی به‌ویژه در نسل جوان نسبت به آینده است، اگر همه مردم و مسئولان در جهاد تبیین نقش آفرینی کنند تمام توطئه دشمنان خنثی می شود.

ایری بیان کرد:  اگر در مقوله جهاد تبیین تعلل شود دشمنان با استفاده از ظرفیت های رسانه ای خود بذر تفرقه و سیاه نمایی در جامعه می کارند و چنانچه تبیین واقعیت ها صورت نگیرد آنگاه به دلیل بی اطلاعی، شاید  مردم تفکر غلط استکبار جهانی را بپذیرند.

وی تاکید کرد که برای توفیق در جهاد تبیین نباید به دستورالعمل ، بخشنامه و نامه اداری اکتفا کرد باید با رفتار و کردار در خط مقابله و تبیین باشیم.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به «تهاجم ترکیبی» جبهه دشمن علیه ایران یعنی تهاجم اقتصادی، سیاسی، امنیتی، رسانه‌ای و دیپلماسی تأکید کردند: در مقابل این تهاجم ترکیبی و دسته‌جمعی، نمی‌توانیم همیشه در موضع دفاعی بمانیم و ما نیز باید در زمینه‌های مختلف از جمله رسانه‌ای، امنیتی و اقتصادی تهاجم ترکیبی کنیم که در این زمینه اهل فکر و اقدام بخصوص مسئولان، موظف به تلاش هستند». گام نخست عمل به این فرمان مهم، شناخت ماهیت جنگ نوین و ابزارهای آن است و گام دوم حضور جهادی برای تبیین منصفانه.

برچسب‌ها استان گلستان جهاد تبیین نماینده مجلس شورای اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان گلستان جهاد تبیین نماینده مجلس شورای اسلامی استان گلستان جهاد تبیین نماینده مجلس شورای اسلامی جهاد تبیین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۵۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید عبدالرضا هاشمی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به نقش شهید مطهری در پیشبرد اهداف الهی انقلاب اسلامی افزود: شهید مطهری ایده پرداز بزرگ انقلاب اسلامی در تمامی حوزه‌های علوم عقلی و نقلی بود و در یک کلام پاره تن و ثمره عمر با برکت حضرت امام (ره) محسوب می‌شد.

سید عبدالرضا هاشمی با بیان اینکه شهید مرتضی مطهری فردی آگاه به زمان و مسلط بر دسیسه‌های دشمنان اسلام بود اذعان کرد: این شهید والامقام کارگشایی قدر در پاسخگویی به شبهات معاندان نظام، شخصیتی انقلابی و مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود.

وی با اشاره به هدف از ترور شهید مرتضی مطهری به دست دشمنان انقلاب تصریح کرد: اقدامات شایسته‌ی این شهید والا مقام در عرصه‌های مختلف انقلاب و تفکرات ارزشمند آن برای حل مشکلات از دلایل اصلی ترور این شهید به دست گروه‌های تروریستی بود.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر گفت: علامه شهید مرتضی مطهری شخصیت عظیمی بود که توانست دیانت و معنویت را همراه با سیاست الهی مبتنی بر عقلانیت به خوبی تفسیر نماید و با زبان روز، معارف مکتبی اسلام ناب را به جامعه خصوصاً جوانان بشناساند.

کد خبر 6090992

دیگر خبرها

  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • آمریکا هزینه سنگینی برای انحراف ذهن و فکر دختران ما داده است
  • بیش از ۱۰ هزار واحد صنعتی به چرخه تولید بازگشتند
  • روز خاص ورزش با رویداد هم‌مسیر اتیسم(عکس)
  • دوی نمادین با بزرگسالان اتیسم در تهران، رشت و ماهشهر
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است
  • برگزاری دوی نمادین با بزرگسالان اتیسم به میزبانی ۳ شهر
  • برگزاری رویداد «هم‌مسیر اوتیسم» در ۳ شهر ایران
  • برگزاری دوی نمادین با بزرگسالان اتیسم در تهران، رشت و ماهشهر