Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@03:34:18 GMT

سامانه پیام کوتاه پلیس ۱۱۰ در بوشهر راه اندازی شد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۰۶۴۸۴

سامانه پیام کوتاه پلیس ۱۱۰ در بوشهر راه اندازی شد

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس بوشهر، سرهنگ نیما مقاتلی اظهار کرد: با توجه به فراوانی، تنوع و گسترش ماموریت‌های فرماندهی انتظامی در سراسر کشور، سامانه پیام کوتاه ۱۱۰ در راستای افزایش خدمت رسانی به مردم و توسعه و هوشمندسازی فوریت‌های پلیسی، رونمایی و راه‌اندازی شده است.

وی عنوان کرد: برخی از شهروندان به دلیل شرایط خاص قادر به برقراری تماس تلفنی با سامانه ۱۱۰ نیستند که با رونمایی از سامانه پیام کوتاه مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ این امکان فراهم شده که این افراد با پلیس در ارتباط باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقاتلی ادامه دا: با راه‌اندازی سامانه پیام کوتاه ۱۱۰ و ارتباط از این طریق با مرکز فوریت‌های پلیسی، زمینه خدمات رسانی پلیس به همه افراد جامعه از افراد سخت گویش، ناشنوا و عموم افرادی که به دلایل مختلفی به برقراری ارتباط کلامی با پلیس نیستند، فراهم می‌شود.

وی در تشریح قابلیت‌های سامانه پیام کوتاه ۱۱۰ گفت: تعریف شماره مختص هر استان برای دریافت و ارسال پیام کوتاه شامل پیش شماره ۱۱۰ و کد استان است که به عنوان مثال شماره  استان بوشهر ۱۱۰۷۷ و با قابلیت دریافت پیامک‌ در حوزه‌های عملیاتی است.

برچسب‌ها بوشهر پیامک های جعلی پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پلیس فتا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر پیامک های جعلی پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بوشهر پیامک های جعلی پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پلیس فتا سامانه پیام کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۶۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات ثبت نام وام ازدواج در سامانه از زبان زوجین جوان تهرانی

آغاز زندگی مشترک برای زوجین جوان هزینه‌هایی را به دنبال دارد که گاهی با مشکلات مواجه می‌شوند. دولت به منظور کمک به جوانان تسهیلات ازدواج را برای آنها در نظر گرفت.

اما شهروند خبرنگار ما گفت در روز‌های اخیر با هر بار مراجعه به سامانه ثبت نام وام ازدواج با پیام عدم اعتبار بانک‌های استان تهران مواجه می‌شود و همین موضوع موجب شده تا موفق به ثبت نام و درخواست نشده است.

متن پیام شهروند خبرنگار
سلام و وقت بخیر، از ابتدای امسال هربار به سامانه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج (وام ازدواج) رفتیم برای استان تهران اعلام می‌کند که هیچ بانکی در این استان دارای اعتبار نیست.  با شماره ۰۲۱۲۷۰۶ هم که تماس گرفتیم گفتند سایت مشکلی ندارد.  اگرچه که همان زمان سامانه جلوی بنده بود و دقیقا همین مشکل را داشت.  ما به این وام نیاز فوری داریم، اما کاری از دستمان برنمی آید.  لطفا شما پیگیری کنید.  

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • راه اندازی نخستین مرکز موتور آمبولانس شهرستانی در مهاباد
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • راه‌اندازی سامانه بر خط سراسری برای اعلام کمبودهای دارویی در کشور
  • راه‌اندازی سامانه برخط رصد کمبودهای دارویی در کشور
  • پیام کوتاه رونالدو پس از پیروزی با النصر
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد
  • صاحبان صنایع استان بوشهر برای جذب دانشجویان بورسیه اقدام کنند
  • بيش از 89 هزار تماس با مرکز فوريت هاي پليسي گلستان
  • مشکلات ثبت نام وام ازدواج در سامانه از زبان زوجین جوان تهرانی