Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، یکی از مهاجمان تاثیرگذار هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال امارات «مهدی قایدی» بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال تهران بود. وی در دیدار تیم شباب الاهلی با العروبه نقش مهمی در برتری تیمش داشت. «مهدی قایدی» در این دیدار موفق به ثبت یک گل و یک پاس گل شد.

تیم شباب الاهلی امارات شب گذشته در زمین خود موفق شد تیم العروبه را با نتیجه سه بر یک شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برتری در حالی بود که العروبه ابتدا موفق به گلزنی شد اما هنرنمایی باشوی فوتبال ایران ورق را به سود تیم شباب الاهلی برگرداند. قایدی ابتدا گل نخست این دیدار را به ثمر رساند و در ادامه با یک پاس دیدنی پایه‌گذار گل دوم بازی شد.

عملکرد این بازیکن موجب شد تا مسوولان لیگ امارات به مهدی قایدی نمره ۸.۶ بدهند تا او جایزه بهترین بازیکن زمین را از آن خود کند.

همچنین بعد از اتمام مسابقات هفته شانزدهم لیگ فوتبال امارات، سایت لیگ برتر این کشور اقدام به معرفی هفت بازیکن برتر هفته کرد که نام «مهدی قایدی» در بین آنان دیده می‌شود. وی دارای بیشترین امتیاز ممکن است و در مسیر رسیدن به عنوان بهترین بازیکن هفته رقیبی به نام «عمر خربین» ستاره سوری و مرد سال ۲۰۱۷ آسیا را پیش رو دارد.

«مهدی قایدی» و «احمد نوراللهی» ۲ بازیکن تیم شباب الاهلی هستند. بازیکنان سابق سرخآبی‌ها از نفرات اصلی «دراگان اسکوچیچ» در راه جام جهانی هستند.

تیم ملی فوتبال ایران با هدایت اسکوچیچ نخستین تیمی بود که از قاره کهن جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را کسب کرد.

برچسب‌ها مهدی قائدی دراگان اسکوچیچ احمد نوراللهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شباب الاهلی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهدی قائدی دراگان اسکوچیچ احمد نوراللهی مهدی قائدی دراگان اسکوچیچ احمد نوراللهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شباب الاهلی تیم شباب الاهلی مهدی قایدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۶۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری شباب الاهلی در خانه العین

تیم فوتبال شباب الاهلی دبی با حضور سعید عزت‌اللهی در خانه العین پیروز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال امارات شنبه شب تیم شباب الاهلی با در اختیار داشتن سعید عزت‌اللهی پیروزی 2 بر یک را در خانه العین به ثبت رساند.

برای شباب الاهلی لوکا میلیوویچ (19 - پنالتی) و ایگور ژسوس (61) گل زدند. تنها گل العین میزبان را نیز محمد البلوشی در دقیقه 50 وارد دروازه حریف کرد.

سعید عزت‌اللهی در دقیقه 82 از ترکیب شباب الاهلی خارج شد.

تساوی الوحده در حضور نوراللهی

تیم شباب الاهلی با 43 امتیاز پس از الوصل 52 امتیازی در جدول رده‌بندی 14 تیمی لیگ امارات دوم است.

 

دیگر خبرها

  • برتری شباب الاهلی در خانه العین
  • (ویدئو) درخشش خیره کننده مهدی قایدی در امارات؛ بی‌توجهی آقای فوتبالیست به مهریه میلیاردی
  • قایدی در امارات با رکورد یک استقلالی مساوی شد
  • ادامه درخشش قایدی با گلزنی برابر النصر
  • درخشش دوباره قایدی در لیگ امارات؛ آمار شگفت‌انگیز باشو
  • تصمیم مهم مهدی قایدی برای فصل آینده
  • پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی
  • پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی؛ جهانبخش از تنهایی درمی‌آید؟
  • هلندی‌ها به دنبال ملی پوش استقلالی/ مهدی قایدی در مسیر جهانبخش؟
  • مهدی قایدی به فوتبال هلند می‌رود؟