Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گیلان رفع تنگناهای توسعه فعالیت واحدهای تولیدی را از رویکردهای راهبردی دولت سیزدهم عنوان و با تصریح اینکه هیچ تعللی از سوی بانک‌ها برای ارائه تسهیلات اشتغال‌زا، پذیرفتنی نیست ، به دستگاه ها تأکید کرد که برنامه‌های مرتبط با افزایش ظرفیت تولید برای سال آینده را از هم اکنون تدوین کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ دکتر اسدالله عباسی عصر امروز (شنبه) در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان ، نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب تحت عنوان تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها را یادآور شد و افزود: با رونق تولید باید شعار سال را به‌معنای واقعی عملیاتی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی رسیدگی و اهتمام به رفع تنگناهای توسعه فعالیت واحدهای تولیدی را جزو سیاست های دولت مردمی سیزدهم ذکر و خاطرنشان کرد: دست تولید کنندگان و سرمایه گذاران که زمینه‌ساز به گردش درآمدن چرخ اقتصادی و اشتغال هستند را به گرمی می فشارم.

وی افزود: تولیدکنندگان، سرمایه گذاران و صنعت گران با دلگرمی و انگیزه بالا به کار و فعالیت خود ادامه دهند و مسئولان نیز از آنان پشتیبانی و فضا را برای حضور موفق‌شان مهیا می کنند و مراحل کار را سرعت می بخشند.

نماینده عالی دولت در گیلان با تاکید بر اینکه مدیران بانک های استان برای ارائه تسهیلات در حوزه اشتغال تعلل نکنند، گفت: بانک ها تا آخرین روز کاری باید به سرمایه گذاران، تولیدکنندگان و متقاضیان دریافت تسهیلات اشتغال بویژه افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) و نهادهای حمایتی، بر  اساس منابع دولتی در اختیار، ارائه خدمات کنند.

دکتر عباسی افزود: اهمال دستگاه و بانکی که نتواند اعتبارات خاص رونق تولید را جذب کند، قابل پذیرش نیست.

وی  با اشاره به اینکه فضای کسب و کار در گیلان با استقرار دولت مردمی و انقلابی رونق گرفته، افزود: با همت همه مدیران تحول گرا و جهادی و بر اساس برنامه ای مشخص، برای توسعه و پیشرفت استان گیلان در حرکت هستیم.

وی تعیین تکلیف واحدهای تحت تملک بانک‌ها، خروج بانک ها از بنگاه داری، راه اندازی واحدها و مراکز تولیدی نیمه تمام را در دستور کار مدیران عنوان و اضافه کرد: همه مدیران در راستای اجرای صحیح سیاست های دولت، در زمینه افزایش ظرفیت های تولید و شیفت های کاری ، رونق تولید و کسب و کار اهتمام ویژه داشته باشند و از هم اکنون برنامه های راهبردی سال 1401 را تدوین کنند.

وی همچنین بر لزوم نظارت های مداوم دستگاه های نظارتی برای اشتغال پایدار و استفاده بهینه تسهیلات در اختیار برای تداوم کار ایجاد شده تاکید کرد و افزود: سامانه اشتغال و کسب وکار ، به‌روز رسانی شود تا افراد جدید متقاضی دریافت تسهیلات نیز بتوانند با برخورداری از این مهم، نسبت به ایجاد شغل اقدام کنند.

در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان گیلان، هر یک از اعضا گزارشی از روند اجرای برنامه های خود و چگونگی تعامل با بانک ها برای رفع موانع موجود ارائه کردند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا اشتغال سرمایه گذاری رهبر معظم انقلاب دولت سرمایه گذاران سرمایه صنعت پوشش کمیته امداد امام کسب و کار توسعه و پیشرفت سرمایه گذاران صنعت استاندار گیلان دولت سیزدهم کارگروه اقتصادی اشتغال و سرمایه گذاری استان بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۶۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت واحدهای تولیدی در گرو کارگران ماهر و پرتلاش آن است

ایسنا/کرمان استاندار کرمان دلیل موفقیت هر مجموعه تولیدی را در داشتن کارگران ماهر و پرتلاش دانست و گفت: در شهرستان سیرجان اقدامات توسعه‌ای بسیار خوبی در حال انجام است.

محمدمهدی فداکار ظهر امروز ۱۱ اردیبهشت ماه در آیین تجلیل از کارگران نمونه سیرجان اظهار کرد: هویت انسانی با کار شناخته می‌شود.

وی دلیل موفقیت هر مجموعه تولیدی را در داشتن کارگران ماهر و پرتلاش دانست و بیان کرد: شرکت صنعتی و معدنی گل گهر در همه پروژه‌های توسعه‌ای استان پیش قدم است.

استاندار کرمان در ادامه بیان کرد: امروز تولید مهمترین نیاز کشور است و کاری که کارگران و کارکنان واحدهای تولیدی انجام می‌دهند کمتر از رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس نیست.

وی با اشاره به تعداد افرادی که در واحدهای صنعتی و معدنی استان کرمان مشغول به کار هستند، تصریح کرد: در شهرستان سیرجان اقدامات توسعه‌ای بسیار خوبی در حال انجام است.

به گزارش ایسنا، مجتبی مصباح مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان نیز در این آیین گفت: پیشرفت‌ها را باید فریاد بزنیم تا در جنگ روایت‌ها پیروز باشیم لذا برنامه‌ریزی برای بازدید نوجوانان و جوانان از پیشرفت‌های کشور در قالب راهیان پیشرفت داشته باشید. 

وی با اشاره به تعهد اشتغال بیش از ۴۶ هزار نفری استان در سال ۱۴۰۲ بیان کرد: در سال گذشته ۵۶ هزار و ۷۴۰ نفر در استان کرمان مشغول به کار شدند.

به گزارش ایسنا، در این مراسم اعلام شد: کلنگ احداث بزرگترین مرکز آموزشی جنوب شرق کشور به مساحت ۸۰۰۰ مترمربع به زودی در گهرپارک سیرجان به زمین زده خواهد شد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • فیلم/ تحقق وعده یک میلیون اشتغال در دولت سیزدهم
  • مالیات یا کمیسیون دولت از سفته بازی
  • موفقیت واحدهای تولیدی در گرو کارگران ماهر و پرتلاش آن است
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز کشور با توسعه ۱۶ میدان گازی/ افزایش حدود ۶ برابری سرمایه‌گذاری در صنعت نفت در دولت سیزدهم
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • توسعه تجارت و مراودات مرزی از سیاست‌های دولت سیزدهم است
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • جهش ۴۳درصدی تولید طلای سیاه ایران در دولت سیزدهم
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند