Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این صندوق بیش از ۵۳ میلیارد تومان تسهیلات بانکی در قالب یک هزار و ۴۰۱ فقره وام در استان از ابتدای سال جاری تاکنون به متقاضیان پرداخت کرده است.

"کاظم حاجی پور" در گفت وگو با خبرنگار ایسنا افزود: صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد این میزان تسهیلات بانکی نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: این تسهیلات در سرفصل هایی از جمله اشتغال روستایی، اشتغال توسعه ای، نامه های سفر ریاست جمهوری، هم افزایی بنیاد برکت، کسب و کارهای خرد کارگاهی، زندانیان، ایثارگران ناجا، گیاهان دارویی، ورزش و جوانان، مدارس غیر دولتی، طرح های مشارکتی و تعاونی ها پرداخت شده اند.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ۱۳۱ صندوق خرد محلی را در ۱۳۱ روستای استان حمایت کرده ایم، خاطرنشان کرد: علاوه بر این میزان ۲۰ میلیارد تومان در ۱۳۱ صندوق خرد محلی در ۱۳۱ روستای استان جهت پرداخت تسهیلات تشکیل پرونده شده و در حال طی کردن مراحل جهت پرداخت هستند.

حاجی پور تصریح کرد: صندوق‌های خرد محلی در بوستان کوچک و روستای «سرابیز» شهرستان باشت با عنوان تولید گیاهان دارویی و با حمایت مالی صندوق کارآفرینی امید استان راه اندازی شده پیشرفت خوبی در زمینه تولید داروی داشته است، با توجه به اهمیت کشت گیاهان دارویی آماده پرداخت تسهیلات افراد واجد شرایط هستیم.

وی عنوان کرد: صندوق خرد محلی در روستای سرابیز با عنوان تولید انواع فیلتر خودرو در شهرستان باشت با حمایت مالی صندوق کارآفرینی امید استان تشکیل شده و تعداد زیادی از افراد روستا از جمله زنان و دختران روستای که هیچ منبع درآمدی نداشتند به کار گرفته است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: صندوق کارآفرینی امید تاکنون ۴۴ نفر از هنرمندان روستای سربیشه شهرستان گچساران را که قطب اصلی صنایع دستی در استان می‌باشد در زمینه تولید و آموزش گلیم، گبه و جاجیم حمایت مالی کرده است.

حاجی پور بیان کرد: در سال‌های گذشته رشته‌های صنایع‌دستی فراموشی بود اما در حال حاضر گلیم برجسته، گلیم اوی، گچمه بافی، فرم بافی، گلیم رند با حمایت‌هایی صندوق کارآفرینی امید در پرداخت تسهیلات به این روستا داشته، دوباره احیا شده اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی كهگيلويه و بويراحمد صندوق کارآفرینی امید صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد خرد محلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۶۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول هیئت کوهنوردی باشت گفت: در این صعود که دو روز به طول کشید ، ۴۰۰ کوهنورد از سراسر استان حضور داشتند.
قلی پور افزود: این کوهنوردی به مناسبت گرامیداشت اجلاسیه شهدای باشت و همچنین دومین کنگره ۲ هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون تومانی به مددجویان
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • ۱۶ روستای هدف گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد
  • سپرده‌گذاری۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت/ عدم دریافت دیرکرد اقساط در این صندوق
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی