Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید عماد شاهرخی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، در خصوص تامین میوه شب عید لرستان اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به پایان سال ذخیره سازی میوه را در دستور کار قرارداده‌ایم، در حال حاضر  ۲۰۰تن سیب قرمز و ۲۹۶ تن پرتقال تامسون در سردخانه‌‌های استان ذخیره شده است، قرار است ۱۰۴تن پرتقال  والنسیا هم اضافه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: به مردم اطمینان‌خاطر می‌دهیم که هیچ مشکلی در تامین میوه شب عید نداشته باشیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان در خصوص تامین کالاهای اساسی نیز توضیح داد: سامانه کابوک در خرم‌آباد فعال شده و مردم می‌توانند مرغ، برنج و شکر را سفارش دهند، این سامانه طی روزهای آینده در همه شهرستان‌‌ها فعال می‌شود.

شاهرخی بیان کرد: توزیع ۹۱۰ تن برنج بین روستاییان و مناطق محروم را داشته‌ایم و  این روند ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تمام واحد‌های تولیدی مرغ و گوشت در استان فعال هستند و روزانه کشتار انجام می‌شود،  اظهار کرد: در حال حاضر نیز بیش از یک هزار تن مرغ ذخیره شده در استان داریم که در صورت نیاز در بازار عرضه می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تامین میوه شب عید لرستان رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان تامین کالاهای اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۷۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران

رضا افراسیابی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران از تامین و توزیع ۲۶ هزار و ۳۳۱ کیلوگرم/لیتر انواع آفت کش‌های نباتی در استان مازندران طی یک سال گذشته خبر داد.

او افزود: تامین آفت کش‌های نباتی با محوریت مبارزه با آفات و بیماری‌های ویژه کشت برنج در استان مازندران انجام و از طریق کارگزاران مجاز توزیع تحت پوشش شرکت خدمات حمایتی کشاورزی به کشاورزان متقاضی در استان توزیع می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • شورای تامین، زنان را از تماشای بازی پرسپولیس و استقلال با نساجی محروم کرد
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • ذخیره‌سازی ۱۵۰۰ تن مرغ منجمد در لرستان
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می‌گیرد
  • واردات ۱۳۴ میلیون دلار برنج هندی در ۲ ماه
  • توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران
  • برای ۴ سال آتی مشکلی برای تامین آب سیستان و بلوچستان وجود ندارد
  • مرتفع شدن مشکلات شالیکاران مازندرانی در خصوص تامین کود
  • مشکلات شالیکاران مازندرانی در خصوص تامین کود شیمیایی مرتفع می‌شود