Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@01:43:44 GMT

اشتهارد اولین شهر دیجیتال کشور

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۰۷۴۲۵

اشتهارد اولین شهر دیجیتال کشور

ایسنا/البرز فرماندار شهرستان اشتهارد با بیان اینکه در آینده‌ای نزدیک سیستم قدیمی و سنتی شبکه مخابرات در شهر اشتهارد جمع می‌شود، گفت: اشتهارد اولین شهر در کل کشور است که پروژه شهر دیجیتال در آن اجرا می‌شود.

ابراهیم کردلو در گفت و گو با ایسنا عنوان کرد: پروژه شهر دیجیتال که در دهه فجر با حضور استاندار البرز کلنگ خورد و عملیات اجرایی آن آغاز شد، یک پروژه کلان است که مقدمات آن با اعتباری حدود ۲۷ میلیارد تومان از سوی اداره کل مخابرات استان البرز انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وجود شهرک‌های صنعتی متعدد در این شهرستان از جمله شهرک صنعتی اشتهارد، شهرک صنعتی کوثر و شهرک صنعتی در حال احداث امید البرز، همچنین وجود شرکت‌های دانش بنیان مختلف با برندهای ملی موجب شد که وجود یک شهر دیجیتال در شهرستان اشتهارد لازم و ضروری شود.

فرماندار شهرستان اشتهارد اظهار کرد: اهمیت وجود یک شهر دیجیتال در شهرستان اشتهارد توسط شرکت مخابرات ایران حس شد و به دنبال آن چنین پروژه‌ای تعریف شد و درحال حاضر نیز مراحل اجرایی آن در دست اقدام است.

وی ضمن بیان اینکه متولی اجرای پروژه شهر دیجیتال اداره کل مخابرات استان البرز است، ادامه داد: قرار بر این است که پروژه شهر دیجیتال اشتهارد ۲۷ اردیبهشت سال ۱۴۰۱ آماده بهره برداری شود و با اجرای آن اشتهارد به عنوان اولین شهر دیجیتالی کشور شناخته خواهد شد.

کردلو تصریح کرد: امور مربوط به این پروژه با همکاری تمامی ادارات شهرستان اشتهارد خصوصا شهرداری اشتهارد با پشتیبانی فرمانداری درحال انجام شدن است و در آینده‌ای نزدیک سیستم قدیمی و سنتی شبکه مخابرات در این شهر جمع می‌شود و همه چیز به شکل دیجیتال راه اندازی می‌شود که محسنات زیادی در زمینه ارتباطات خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهرک صنعتی اشتهارد شهرستان اشتهارد پروژه شهر دیجیتال شهرستان اشتهارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۷۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک روز با «کارگران» شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران

کارگران قشر زحمت‌کش جامعه هستند که همواره با تلاش‌های خود چرخ‌های اقتصادی کشور به‌ویژه صنعت نفت را به حرکت درمی‌آورند؛ به همین دلیل به‌منظور قدردانی از زحمات این افراد تأثیرگذار و تلاشگر، روزی به نام «روز کارگر» در تقویم رسمی کشور نام‌گذاری شده است. عکاس شانا به همین بهانه یک روز با کارگران شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران همراه شده است تا گوشه‌ای کوچک از تلاش‌های آنان را که عضوی مهم از صنعت نفت کشور هستند، به نمایش بگذارد و به آن‌ها خدا قوت بگوید.

دریافت 35 MB

دیگر خبرها

  • تعریف ۷۵ پروژه در قالب ۵۲ تصفیه‌خانه برای ۹.۳ میلیون نفر
  • طرح جهاد آبرسانی برای ۱۹۸ روستای استان مرکزی
  • یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد
  • یک روز با «کارگران» شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران
  • دستگیری سارقان ۳۰۰ میلیاردی در اشتهارد
  • بازداشت دو سارق با ۳۰ میلیارد تومان سرقت در اشتهارد
  • اولین کتابخانه ملی دیجیتال جهان در فنلاند راه‌اندازی شد
  • اولین کتابخانه دیجیتال ملی جهان در فنلاند راه‌اندازی شد
  • انهدام باند سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب
  • بازدید وزیر نیرو از پروژه‌های برقی البرز + تصا‌ویر