Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@07:10:18 GMT

قیمت برنج با اعلام نرخ دستوری تعدیل می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۰۷۱۳۰

قیمت برنج با اعلام نرخ دستوری تعدیل می‌شود

ایسنا/البرز رئیس اتاق اصناف مرکز البرز گفت: هر چند جو روانی ایجاد شده در مورد برنج نقش زیادی در افزایش قیمت آن دارد ولی با اعلام نرخ دستوری از سوی دولت کم کم به سمت تعادل قیمت آن پیش می رویم.

بهروز حصاری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه با نزدیک شدن به ایام پایانی سال، شاهد شلوغی بازارها هستیم، اظهار کرد: خوشبختانه تمام اقلام اساسی مورد نیاز شب عید تامین شده و هیچ کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طی سال‌های گذشته تامین اقلام اساسی با وزارت جهاد کشاورزی بود و توزیع آنها را هم وزارت صمت به عهده داشت.

وی تاکید کرد: امسال هم تامین و هم توزیع این اقلام را وزارت جهاد کشاورزی به عهده دارد که این امر نقش اساسی در انسجام بخشی به فرایند رفع نیازهای مردم در این زمینه دارد و از ناهماهنگی‌های قبل می‌کاهد.

وی در خصوص وضعیت تامین میوه‌های شب عید هم گفت: طبق روال سال‌های گذشته سیب و پرتقال به میزان قابل توجهی تامین شده و عرضه آن از ۲۰ اسفند آغاز می‌شود.

وی تاکید کرد: قطعا قیمت میوه‌های شب عید ارزان تر از مغازه‌ها است و  مردم به شائبه‌هایی که در مورد بالا بودن قیمت آنها در فضای مجازی منتشر شده توجه نکنند.

حصاری اضافه کرد: امسال هم به دلیل شیوع کرونا نماشگاه‌های بهاره به صورت متمرکز برگزار نمی‌شود.

رئیس اتاق اصناف البرز در ادامه به گلایه مردم از گرانی برنج اشاره کرد و افزود: هر چند جو روانی ایجاد شده در مورد برنج نقش زیادی در افزایش قیمت آن دارد ولی با اعلام نرخ دستوری از سوی دولت کم کم به سمت تعادل قیمت آن پیش می رویم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی قیمت آن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۷۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمدرضا غفاریان در آیین آغاز مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد، گفت: باتوجه به اهمیت امنیت غذایی و سفره مردم، بازرسان جهاد کشاورزی به عنوان افسران امنیت غذایی تمامی تلاش خود را در حوزه غذایی مردم انجام می‌دهند. 
وی در ادامه افزود: نظارت مستمر بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی با بهره گیری از بازرسان کارآزموده با تمام توان در سطح شهرستان یزد ادامه دارد و با هرگونه رفتار و عملکرد ناصحیح، برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد

دیگر خبرها

  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • تامین بیش از یک میلیارد دلار ارز برای کالاهای اساسی
  • تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • برنج هندی عقب‌نشینی کرد
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • چالش‌های صنعت داروهای گیاهی در ایران/ انتقاد از قیمت‌گذاری دستوری
  • قیمت گذاری دستوری، باعث افزایش قیمت لاستیک می‌شود
  • قیمت گذاری دستوری بیشتر باعث افزایش قیمت لاستیک می شود
  • هرگونه افزایش قیمت در حوزه کالا‌های اساسی گرانفروشی است