Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ در راستای تأکیدات رئیس قوه قضاییه در آزادسازی حریم رودخانه کرج، تعداد دیگری از ساخت‌وسازهای متعلق به دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی و همچنین تعدادی از متصرفات مربوط به افراد حقیقی تخریب شد.

رئیس‌کل دادگستری البرز در خصوص آخرین اقدامات انجام‌شده در راستای آزادسازی حریم رودخانه کرج بیان کرد: با توجه به تأکیدات رئیس دستگاه قضا برای زمان‌بندی در اجرای کار آزادسازی اراضی ملی و طبیعی، کمیته تخصصی آزاد و حریم رودخانه کرج برای آزادسازی حریم رودخانه کرج تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«حسین فاضلی هریکندی» بابیان اینکه مقرر شده است کار تخریب ساخت‌وسازها در حاشیه رودخانه کرج از ساختمان‌های متعلق به دستگاه‌های دولتی و نظامی آغاز شود، گفت: دستگاه‌هایی که در حاشیه رودخانه کرج اقدام به ساخت‌وساز کرده بودند، شناسایی‌شده‌اند که در اولین اقدام ساختمان متعلق به قوه قضاییه تخریب شد.

وی بیان کرد: در طول مسیر ۶۴ کیلومتری از پل حامی تا تونل کندوان ۱۹ دستگاه حاکمیتی در حریم رودخانه کرج اقدام به ساخت‌وساز کرده‌اند که تا به امروز ۱۰ دستگاه ازجمله قوه قضاییه، محیط‌زیست، وزارت نیرو، کمیته امداد امام خمینی (ره)، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، وزارت راه و شهرسازی و وزارت کشور و چند دستگاه حاکمیتی دیگر نسبت به آزادسازی حریم رودخانه اقدام کرده‌اند.

رئیس‌کل دادگستری البرز بیان کرد:در این هفته نیز ساختمان‌های متعلق به پنج دستگاه حاکمیتی از جمله آموزش‌وپرورش، وزارت جهاد کشاورزی، تأمین اجتماعی، بخشداری آسارا و یک‌نهاد نظامی در حریم رودخانه کرج تخریب می‌شود.

فاضلی هریکندی گفت: در مجموع تا امروز ۱۵ دستگاه یعنی حدود ۸۰ درصد از دستگاه‌هایی که در طول مسیر ۶۴ کیلومتری از پل حامی تا تونل کندوان اقدام به ساخت‌وساز کرده‌اند، آزادسازی شده است.

وی بابیان اینکه ساختمان‌های چهار دستگاه حاکمیتی در حریم رودخانه کرج هنوز تخریب نشده است، گفت: از این چهار دستگاه، دو دستگاه نظامی هستند که به آن‌ها اخطاریه داده‌ شده است و اعلام کرده‌اند که نسبت به تخریب اقدام خواهند کرد.

رئیس‌کل دادگستری البرز افزود: تخریب ساختمان‌های دو دستگاه دیگر نیز نیازمند انجام کارهای اداری است. یکی از این ساختمان متعلق به هلال‌احمر است که وقف‌شده و ساختمان دیگر هتل پارسیان گچسر است که موضوع میراث فرهنگی در خصوص آن مطرح‌شده و نیازمند بررسی است.

فاضلی هریکندی بیان کرد: علاوه بر تخریب ساختمان‌های پنج دستگاه حاکمیتی، چند ساختمان متعلق به افراد حقیقی به‌صورت داوطلبانه تخریب می‌شود.

46

کد خبر 1604793

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: آزادسازی حریم رودخانه حریم رودخانه کرج دستگاه حاکمیتی تخریب ساخت ساخت وساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۷۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب قلعه «هری‌پاتر» در اوکراین (+عکس)

ساختمان یک موسسه آموزشی در اوکراین معروف به «قلعه هری پاتر» در حمله موشکی روسیه ویران شد.

به گزارش ایسنا، ساختمانی که آکادمی حقوق خصوصی اودسا در آن قرار دارد به «قلعه هری پاتر» مشهور است و تصاویری که خبرگزاری رویترز منتشر کرده است، نشان می‌دهند سقف این ساختمان زیبا در نزدیکی ساحل تخریب شده است.

مقامات اوکراینی حمله مسکو به این بنای تاریخی در اودسا را جنایت جنگی خواندند و اعلام کردند در جریان این حمله دست‌کم چهار نفر کشته شدند.

این قلعه ساحلی که به سبک گوتیک ساخته شده، دارای باغ‌های زیبا، ساحل خصوصی و زمین تنیس در کنار آب است. این بنای برجسته به دلیل شباهت‌های معماری‌اش به هاگوارتز، قلعه و خانه مدرسه جادوگری که در فیلم‌های «هری پاتر» به تصویر کشیده شده بود، این نام مستعار را به دست آورده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مردم از تردد و توقف در حریم رودخانه‌ها خودداری کنند
  • شهروندان از تردد و توقف در حریم رودخانه ها خودداری کنند
  • اراضی رودخانه‌های استان یزد رفع تصرف شدند
  • تخریب ساختمان‌ در منطقه جنگلی توسکستان گرگان
  • آزادسازی ۱۵ هزارمترمربع اراضی جنگلی در توسکستان/ ۳ اعیانی غیرمجاز تخریب شد
  • تخریب ۱۲ مورد ساخت وساز غیر مجاز در بوژان نیشابور
  • استفاده از «گنبد بیزانسی» در ساخت‌وساز شهر قم ممنوع است
  • قصه سنگلج به کجا رسید؟
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند
  • تخریب قلعه «هری‌پاتر» در اوکراین (+عکس)