Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@02:20:27 GMT

۱۲۰ تن شکر با نرخ دولتی بین قنادان بروجرد توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۰۷۷۹۶

۱۲۰ تن شکر با نرخ دولتی بین قنادان بروجرد توزیع شد

گودرزی گفت: با توجه به نزدیک شدن عید نوروز، ۱۲۰ تن شکر با نرخ دولتی بین قنادان بروجرد توزیع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد گودرزی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهارداشت: با توجه به نزدیک شدن سال جدید و فعالیت مضاعف قنادان، ۱۲۰ تن شکر با نرخ دولتی در بین قنادان بوجرد توزیع شد و آرد با کیفیت نیز توزیع شده تا شیرینی را بدون افزایش قیمت تهیه نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین پیگیری هایی برای تامین روغن صنف قنادان در حال انجام است که به محض تامین سهمیه در اختیار آنها قرار گیرد.

مدیر اداره جهاد کشاورزی بروجرد تصریح کرد: امسال خوشبختانه کمبود گوشت قرمز و مرغ در بازار وجود ندارد که از چهار میلیون و ۵۰۰ قطعه جوجه ریزی، بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار قطعه برای بروجرد است که حتی مازارد نیاز بازار تولید می شود و برای گوشت قرمز نیز تاکنون ۳۰۰ تن منجمد شده که در صورت نیاز در بازار عرضه شود.

گودرزی با اشاره به میوه شب عید، عنوان کرد: در بروجرد ۲۰۰ تن سیب قرمز و زرد و ۳۰۰ تن پرتقال ذخیره سازی شده که امسال قرار است بروجرد میوه مورد نیاز شش شهر استان را ذخیره سازی کند و مابقی میوه شب عید شهرهای دیگر در خرم آباد ذخیره می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۷۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران نساجی بروجرد در انتظار حل مسائل کارخانه

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، شهروند خبرنگاری در پیامی از بیکار شدن کارگران نساجی بروجرد خبر داده و خواستار رسیدگی مسئولان شده است.  
چند سالی است که نساجی بروجرد در مشکلاتی گرفتار شده است، کارخانه‌ای که بیش از ۳۰ سال با نشان تجاری معروفش  توانسته نه تنها تولیدات خود را در داخل بلکه به خارج از کشور هم  عرضه نماید.
در دی‌ماه سال گذشته،   تعدیل ۵۰۰ نفر از کارگران نساجی بروجرد خبر ساز شد.
مسئولان نساجی بروجرد  اعلام کردند که ۵۰۰ کارگر اخراج نشده بلکه قراردادشان تمام شده است و دیگر نیازی به حضور آن‌ها در کارخانه نیست.
گفته می‌شود بعد از گذشت بیش از یک ماه از سال جدید و  پایان یافتن تعطیلات هنوز این کارخانه فعالیت خود را آغاز نکرده است.
این در حالیست که هرساله ۱۵ فروردین این کارخانه خط‌های تولید را راه‌اندازی می‌کرد و کارگران مشغول به کار می‌شوند.
معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه شهرستان بروجرد گفته: مدیریت نساجی بروجرد اعلام کرده که با کمبود نقدینگی روبروست.
به گفته مهدی سراب‌نشین: نساجی بروجرد هم اکنون یک‌هزار و ۵۰۰ کارگر دارد که سه ماه حقوق معوقه دارند و بیمه آنان حدود سه ماه است که پرداخت نشده است.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:
نساجی بروجرد، یکی از بزرگ‌ترین نساجی‌های پارچه ایران است که چندین وقت است کارگران آن با مشکل اخراج و حقوق نگرفتن مواجه هستند. خواهشمندیم رسانه ملی این موضوع را پیگیری کند.

 

 

دیگر خبرها

  • تولد پنجاه و شش نوزاد از ابتدای امسال در بیمارستان کیش
  • (عکس) بازداشت رباینده دختر ۱۶ ساله
  • «نمایش» به اکران آنلاین رسید/ «تیر خلاص» به فرانسه
  • کود‌های یارانه‌ای مورد نیاز کشاورزان قمی به‌موقع تامین می‌شود
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می‌گیرد
  • دو طرفه شدن بازار سرمایه مهم‌ترین عامل ایجاد قرارداد آتی تک سهم+ فیلم
  • واکنش پلیس به حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال
  • واکنش پلیس به صحبت‌های جنجالی فوتبالیست سابق بعد از خفت شدن!
  • کارگران نساجی بروجرد در انتظار حل مشکلات کارخانه
  • کارگران نساجی بروجرد در انتظار حل مسائل کارخانه