Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجمع انتخاباتی فدراسیون دانش‌آموزی برای سومین بار با تعویق زمانی روبرو شده و قرار است ۲۴ اسفند برگزار شود.

به گزارش ایسنا، ‌چندی پیش اعلام شد که زمان برگزاری مجمع انتخاباتی ۱۰ فدراسیون ورزشی مطابق با اساسنامه جدید فدراسیون های ورزشی آماتوری جمهوری اسلامی ایران طی دو هفته متوالی و از تاریخ ۱۱ تا ۲۲ دی سال جاری برگزار می‌شود و در این راستا زمان برگزاری انتخابات فدراسیون دانش‌آموزی ۱۳ دی اعلام شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن اما به ایسنا اعلام شد با استناد به بند ۲ ماده ۱۶ اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی و ماده ۱۲ دستورالعمل وثاقت و امانت و نحوه ثبت نام از داوطلبان احراز پست ریاست فدراسیون‌های ورزشی، جلسه هیأت رئیسه فدراسیون ورزش دانش آموزی در تاریخ نهم آذر و با حضور اعضای رسمی به منظور مشخص کردن تاریخ برگزاری مجمع عمومی عادی این فدراسیون با دستور جلسه انتخاب رئیس و اعضای هیأت رئیسه تشکیل و مقرر شد، مجمع عمومی فدراسیون ورزش دانش‌آموزی روز شنبه ۲۵ دی‌ماه سال جاری در محل آکادمی ملی المپیک (سالن استاد فارسی) برگزار شود.

با این وجود اما انتخابات فدارسیون دانش‌آموزی در دومین تاریخ مقرر نیز برگزار نشد و در نهایت پس از موافقت و تایید وزارت ورزش و جوانان و همچنین وزارت آموزش و پرورش مقرر شد مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون ورزش دانش آموزی به منظور انتخاب رییس و اعضای هیئت رییسه این فدراسیون، چهارم اسفندماه سال ۱۴۰۰ در محل سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک با حضور اعضای مجمع این فدراسیون برگزار شود.

این پایان کار نبود و طبق اعلام فدراسیون دانش آموزی به ایسنا، به دلیل مشخص نبودن ترکیب مجمع های استانی که باید از سوی وزارت ورزش و جوانان مدنظر قرار گیرد و ابلاغ شود، با تعویق زمانی روبرو و ۲۴ اسفندماه به عنوان زمان جدید برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون پیشنهاد شده است.

باید خاطرنشان کرد که در رابطه با تعیین زمان مجمع انتخاباتی فدراسیون دانش‌آموزی، وزارت آموزش و پرورش تصمیم گیرنده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فدراسیون دانش آموزی فدراسیون دانش آموزی مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۸۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با اعلام روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد.

با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این بعنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند. طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد. رضوانی علاوه بر این مقام بعنوان نماینده هیات رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899878

دیگر خبرها

  • رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • اتفاق عجیب در فوتبال پایه ایران + تصاویر | عده‌ای به جان کمک داور افتادند
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی