Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@05:02:41 GMT

راهنمای کامل انواع تبلیغات در موفقیت یک کسب و کار

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۰۸۳۹۸

راهنمای کامل انواع تبلیغات در موفقیت یک کسب و کار

از زمان‌های قدیم که فروشندگان با دادن یک میوه رسیده به مشتری‌ها نشان می‌دادند که بار مرغوبی دارند تا امروزه که پیشرفت تکنولوژی راه‌های زیادی پیش روی آن‌ها قرار داده است، تبلیغات حرف اول را برای معرفی یک کسب‌وکار می‌زند. هرچند فراموش نکنید بزرگ‌نمایی بیش از حد در تبلیغات و از طرف دیگر، کیفیت پایین محصول یا خدمات ارائه شده، چیزی جز یک شکست تجاری بزرگ نصیبتان نخواهد کرد! به همین دلیل تبلیغات باید آگاهانه و در زمان مناسب مشتریان بالقوه را هدف گرفته تا هزینه صرف شده در بخش تبلیغات بازگشت مالی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بزرگان زیادی درباره اهمیت تبلیغات نظر داده‌اند و به گفته ویل راجرز: «تبلیغات هنر متقاعدکردن مردم است تا پولی که ندارند را برای چیزی خرج کنند که به آن نیاز ندارند.» ایجاد احساس نیاز مهمترین رمز تبلیغات مؤثر است. مخاطبی را که در گرم‌ترین ناحیه کشور زندگی می‌کند و روز‌های سرد سال بسیار محدود است، چگونه باید به خرید یک کاپشن پشمی گران‌قیمت ترغیب کنید؟ ایجاد احساس نیاز بهترین جواب به این سؤال است! ما در این مقاله تلاش کرده‌ایم راه‌های مؤثر تبلیغات و بازاریابی را برای یک تجارت موفق به شما معرفی کنیم، پس تا انتهای مطلب ما را همراهی کنید.

 

انواع روش های موثر در تبلیغات

خب حالا سوال این است که هر کسب و کاری برای موفقیت در تبلیغات باید کدام راه را انتخاب کند؟ در همین نقطه است که شناخت انواع تبلیغات اهمیت پیدا می‌کند. یادمان باشد در شرایطی هستیم که عموم مردم فهمیده‌اند در عصر تبلیغات زندگی می‌کنند و به همین دلیل نمی‌توان به راحتی آن‌ها را متقاعد کرد. در بخش زیر دلایلی را می‌خوانید که شما را متقاعد می‌کند در یکی از روش‌های تبلیغات سرمایه‌گذاری کنید.

چگونه مشتری بداند شما محصول جدید را وارد بازار کرده‌اید؟ اولین دلیل برای استفاده از تبلیغات آگاهی دادن به مردم است. شما با استفاده از تبلیغات می‌گویید ما وجود داریم! حالا که محصول خود را معرفی کرده‌اید، چرا باید مشتری برند‌های قدیمی و محبوب خود را کنار بگذارد و این بار برند شما را در سبد خرید خود قرار دهد؟ جواب این سؤال دومین دلیل برای استفاده از تبلیغات است. تبلیغات به شما فرصت می‌دهد که مزایای خود را نسبت به رقیبان نشان دهید و با این شیوه محصول خود را متمایز کنید. علاوه بر این دو دلیل، تبلیغات راهی برای نشان‌دادن تغییرات و ایده‌های جدید شما در محصول است، همچنین از طریق تبلیغات زمان‌های فروش فوق‌العاده محصولات را به گوش مصرف‌کنندگان می‌رسانید. حالا که دلایل اهمیت تبلیغات روشن شد، باید بهترین استراتژی تبلیغاتی را انتخاب کنید.

 

انواع ایده‌های خلاقانه تبلیغات در بازار

روزانه شاهد به‌وجودآمدن محصولات و برند‌های جدیدی در بازار هستیم و گروهی در این رقابت برنده می‌شوند که بیشترین میزان خلاقیت را در تبلیغات خود داشته باشند. حضور اینترنت در زندگی مردم، دنیای تبلیغات را وارد عصر جدیدی کرده است. به همین دلیل، داشتن بودجه کافی میزان دیده‌شدن شما را تضمین نخواهد کرد، بلکه در این شرایط ایده‌‌‌های خلاقانه تبلیغاتی می‌تواند کار شما را از دیگر رقبا متمایز کند.

ایده‌های خلاقانه خروجی یک فکر یا یک مجموعه‌‌ی خلاق است. شما باید برای رشد و ایجاد خلاقیت در گروه کاری خود تدابیری را بیندیشید. برگزاری دوره‌های آموزشی و تشویق کردن افراد به خواندن کتاب‌های مرتبط، راهکار‌های خوبی برای رشد خلاقیت در حوزه کاری شما هستند. بسیاری از افراد خلاقیت را مثل هوش به عامل وراثت مربوط می‌دانند، اما خلاقیت قابلیت رشد و شکوفایی دارد. خواندن کتاب راه هنرمند گزینه خوبی برای کسانی است که به دنبال خلق ایده‌های جدید و مبتکرانه در حوزه‌های شغلی خود هستند. این کتاب در مدت‌ زمان 12 هفته شما را گام‌به‌گام به سمت داشتن ذهنی خلاق هدایت می‌کند.

ذهن‌های خلاق پتانسیل بیشتری در پیشنهاد دادن رویکرد‌های تبلیغاتی مؤثر دارند. اگر برنامه‌های کاری شما فشرده است و خواندن کل کتاب از حوصله کارکنان شما خارج است، یا اگر می‌خواهید زودتر از ماجرا سر در بیاورید، خلاصه این کتاب در سایت بوکاپو بارگذاری شده است. جولیا کامرون در این کتاب افراد را تشویق می‌کند از بیان ایده‌های خلاقانه خود ترسی نداشته باشند و با شجاعت آن‌ها را ابراز کنند.

 

چگونه تبلیغات موفق و پر بازدید داشته باشیم؟

استراتژی‌های شما هستند که مؤثرترین روش تبلیغاتی را تعیین می‌کنند! به عبارت دیگر، ممکن است یک نوع روش تبلیغاتی برای شما مؤثر باشد اما شرکت دیگری از انتخاب این روش متضرر شود. اما در حال حاضر چند مدل از تبلیغات بیشترین بازدید را در کمترین زمان دارند:

تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی

این گزینه برای کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ انتخاب مناسبی هست. فرض کنیم شما یک فروشگاه لباس کوچک دارید. در این حالت هزینه‌ کردن در بیلبورد‌های تبلیغات شهری به‌صرفه نیست، اما تبلیغات گسترده در اینستاگرام شما را به هدف خود می‌رساند. اینستاگرام بستر خوبی برای خلاقیت‌های بصری است و شما می‌توانید تبلیغات خود را به‌صورت عکس و ویدئو با مشتریان بالقوه خود به اشتراک گذارید.

تبلیغات در فضاهای شهری و عمومی

شما با خارج‌ شدن از خانه با این تبلیغات آشنا می‌شوید و معمولاً این استراتژی برای کسب‌وکارهای بزرگ بهینه است. این تبلیغات شامل بیلبورد‌های تبلیغاتی، تابلوهای دیجیتال، تبلیغات بر خطوط حمل‌ونقل (ایستگاه اتوبوس و مترو، داخل قطار و غیره ...)، مبلمان شهری، اماکن تجاری و ورزشی می‌شود. این تبلیغات معمولاً هزینه زیادی دارد و قبل از اقدام به آن به بودجه خود نگاهی بیندازید.

 

بهترین استراتژی های فروش و بازاریابی

حتی بهترین بازاریاب‌ها هم در مقابل سرعت این دنیای در حال تغییر کم آورده‌اند! هر روز روش جدیدی روی کار می‌آید و فردا چیز دیگری همه را متعجب می‌کند. شناخت مراحل بازاریابی به شما کمک می‌کند که بهترین استراتژی‌های فروش را متناسب با محصول و مشتریان هدف خود انتخاب کنید. بخش بازاریابی یک شرکت باید در اولین اقدام نیاز‌های مشتریان خود را بشناسد و بر اساس آن دست به تولید بزند. قدم دیگر شناخت بازار و دیگر رقبا است. نباید انتظار داشته باشید بدون درنظرگرفتن رقبای کاری خود موفقیت چندانی کسب کنید. شما همیشه باید یک‌ قدم از استراتژی‌های بازاریابی آن‌ها جلوتر باشید! در نهایت استراتژی خود را تعیین کنید و همیشه در طول مسیر عملکرد خود را ارزیابی کنید. یک استراتژی با تأثیری که بر روند فروش شما می‌گذارد میزان موفق بودن یا نبودن خود را نشان می‌دهد. به همین دلیل به طور پیوسته استراتژی‌های خود را زیر نظر داشته باشید و هرکجا لازم بود آن‌ها را تغییر دهید.

 

جمع بندی

تبلیغات و بازاریابی را نمی‌توان جدا از هم بررسی کرد. موفقیت یک کسب‌وکار در گرو هم سو بودن این دو مورد است. موفقیت یک امر اتفاقی نیست! سال‌ها تجربه و شکست پشت کسب‌وکارهای موفق وجود دارد. خلاقیت را در تولید و تبلیغات خود دست‌کم نگیرید و همیشه با ایده‌های نو نظر مخاطبان خود را جلب کنید.

منبع: فارس

کلیدواژه: تبلیغات کسب و کار کسب وکار محصول جدید همین دلیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۸۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت آمیزبودن عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، آقای ۶۷ ساله که در بررسی‌های به عمل آمده و به دلیل تومور وسیع کلیه چپ که چسبندگی زیادی هم به بافت‌های اطراف داشت، در بیمارستان شهید بهشتی تفت  تحت عمل جراحی قرار گرفت.

هم اکنون حال عمومی بیمار مساعد است.

دیگر خبرها

  • جباری:شرایط سپاهان کار پرسپولیس را سخت می‌کند/ اصلا انتقادی به اوسمار ندارم
  • راهنمای کامل دریافت ارز مسافرتی در سال ۱۴۰۳+ فیلم
  • تعطیلی ۱۰۰ شعبه یک رستوران آمریکایی در مالزی به دلیل حمایت از اسرائیل
  • مدیریت سرمایه در فارکس چیست؟ معرفی ۳ استراتژی پولساز
  • پالایشگاه‌های فراسرزمینی، استراتژی مهم دولت سیزدهم در افزایش صادرات نفت
  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • موفقیت آمیزبودن عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • آمادگی کامل خراسان جنوبی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • فتحیه کجاست؟ راهنمای سفر به فتحیه
  • راهنمای استفاده از اکشن باتن در آیفون ۱۵ پرو