Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@23:31:58 GMT

جدیدترین برندهای تردمیل

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۰۸۵۲۲

جدیدترین برندهای تردمیل

انواع تردمیل به دو دسته تردمیل خانگی و تردمیل باشگاهی تقسیم می‌شود. تردمیل خانگی موتوری از نوع DC دارد و تحمل وزن آن کمتر از تردمیل باشگاهی است. تردمیل باشگاهی از موتور AC بهره می‌برد و تحمل وزن بالاتری نسبت به نمونه تردمیل خانگی دارد. البته تردمیل دسته بندی‌های دیگری هم دارد. برای مثال می‌توان آنها را به گروه‌های تردمیل چند کاره و تردمیل تک کاره تقسیم بندی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مزیت خرید تردمیل برای استفاده در منزل این است که تمامی اعضای خانواده می‌توانند از آن استفاده کنند. شما با تهیه تردمیل خانگی باشگاه را به خانه خود می‌برید و در هر ساعت از شبانه روز که بخواهید تردمیل خانگی خود را روشن کرده و ورزش می‌کنید. از مزیت‌های استفاده از تردمیل خانگی این است که افراد مسن و بچه‌ها می‌توانند به راحتی زیر نظر افراد دارای صلاحیت ورزش کنند. به علاوه قیمت تردمیل برای شما به صرفه‌تر از نمونه باشگاهی آن تمام می‌شود.

[فروشگاه اینترنتی تردمیل]

البته برخی از ورزشکاران نیز رفتن به باشگاه و استفاده از تردمیل باشگاهی را تجربه بهتری می‌دانند چرا که معتقدند رفتن به باشگاه و دیدن افراد دیگر نیز نوعی تشویق به ورزش کردن است و به رد و بدل شدن احساس بهتر میان ورزشکاران کمک می‌کند. از زمانی که اولین نمونه‌های تردمیل یه بازار آمد تا همین امروز مدل‌های مختلفی تولید شد که هر کدام ویژگی‌ها و مشخصات منحصر به فردی دارند و خریدار با توجه به نیاز و سلیقه خود تصمیم می‌گیردکه کدام نمونه برای او مناسب‌تر است. نمونه‌های ابتدایی تردمیل بسیار ساده بودند و امکانات زیادی نداشتند. به مرور زمان و با پیشرفت فناوری نمونه‌های پیشرفته‌تر نیز وارد بازار شدند. فروشگاه تردمیل آنلاین یک سایت مطمئن فروشگاهی است که می‌توانید سوالات خود را در مورد خرید تردمیل در آن مطرح کنید. خرید و فروش تردمیل نیاز به داشتن اطلاعات کافی در این زمینه دارد و شما می‌توانید در صورت تمایل به فروشگاه‌ها و سایت‌های معتبر سر بزنید و اطلاعات کافی را در این زمینه به دست آورید. بهتر است قبل از هر چیز بودجه خود را مشخص کنید و با در نظر گرفتن قیمت تردمیل برای خرید نمونه مناسب برای خود اقدام کنید. در ادامه این مقاله با هم به بررسی جدیدترین برندهای تردمیل و شناخت بهتر ویژگی‌های هریک می‌پردازیم. برای خرید تردمیل به صورت غیرحضوری می‌توانید به فروشگاه تردمیل آنلاین معتبر مراجعه کنید و لذت یک خرید اینترنتی مطمئن را تجربه کنید.

تردمیل‌های جدید

خرید تردمیل از آن دسته کارهایی‌ست که آسان به نظر می‌رسد اما نداشتن اطلاعات کافی ممکن است خریدار را دچار مشکل کند. افرادی که در زمینه خرید و فروش تردمیل فعالیت دارند معمولا توصیه می‌کنند که خریدار قبل از خرید تردمیل حتما هدف خود را از خرید مشخص کنند. در صورت تمایل به تمرین در منزل و استفاده همه اعضای خانواده خرید تردمیل آن هم از نوع تردمیل خانگی انتخابی آگاهانه می‌باشد. در صورتی که هدف شما راه‌اندازی یک سالن ورزشی است قضیه کمی متفاوت می‌شود و شما برای خرید تردمیل باید به سراغ نمونه‌هایی بروید که قدرت موتور و تحمل وزن بالاتری دارند. اما نکته قابل توجه در تمامی مدل‎‌های تردمیل توجه به امکانات و ویژگی‌های جدیدی است که بر روی انواع آنها اضافه می‌شود. برندهای جدید تردمیل امکانات متنوعی را در اخیار افراد قرار می‌دهد و به نوعی باعث افزایش رضایتمندی خریدار هنگام استفاده از تردمیل می‌شود. برندهایی مانند لیدر اسپرت، فلکسی فیت، پاورمکس و برایت وی جز این گروه از تردمیل‌ها محسوب می‌شوند. اغلب این تردمیل‌ها را می‌توان به صورت چند کاره و تک کاره تقسیم بندی کرد. این ویژگی دست خریدار را بر انتخاب باز می‌گذارد.

علاوه بر این فروشنده نیز هنگام فروش تردمیل مشتری هدف خود را بهتر شناسایی می‌کند که از جهت تبلیغات موثر بازده بیشتری را برای او رقم می‌زد. حتی امکان تاشوندگی که در تردمیل خانگی مد نظر ماست امروزه به یکی از مهمترین ویژگی‌های تردمیل‌های جدید تبدیل شده است. تاشو بودن این امکان را فراهم می‌کند تا بتوان تردمیل را پس از استفاده جمع کرد و در یک فضای محدود قرار داد. این ویژگی مهم هنگام خرید تردمیل معمولا از چشم خریدار دور می‌ماند و در نهایت فرد را با مشکل داشتن فضای کافی برای نگه‌داری از تردمیل خانگی مواجه می‌کند. یکی دیگر از قابلیت‌های تردمیل‌های امروزی قابلیت روغن کاری به صورت اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک است که نگه‌داری دستگاه را برای خریدار بسیار ساده می‌کند.

البته این ویژگیها همگی قیمت تردمیل را تحت تاثیر قرار می‌دهند. اما می‌توان گفت خریدار نیز به نوعی برای پراخت وجه در ازای دریافت ویژگی‌های جذاب و منحصر به فرد راضی به نظر می‌رسد. برخی از انواع تردمیل که به تردمیل صخره نوردی معروف هستند برای فداسیون صخره نوردی و باشگاه‌هایی که در این زمینه فعالیت می‌کنند گزینه مناسبی به نظر می‌رسد. درصورتی که برای خرید و فروش تردمیل نیاز به راهنمایی دارید حتما به فروشگاه‌ تردمیل آنلاین و سایت‌هایی سر بزنید که معتبر هستند و می‌توانند اطلاعات کافی در این زمینه به شما بدهند. حال که با برخی از ویژگی‌های جدید تردمیل و تعدادی از برندهای آن آشنا شدیم بیاید برخی از ویژگی‌های سرآمد این تردمیل‌ها را نیز بررسی کنیم. برای آگاهی از قیمت تردمیل با ویژگی خاص به فروشگاه تردمیل آنلاین یا سایت‌های شناخته‌شده مراجعه کنید تا اطاعات دقیقی در این زمینه کسب کنید.

ضربه‌گیر حرفه ای

ضربه‌گیرها در واقع قطعاتی هستند که برای جلوگیری از فشار آمدن بر روی زانو و کمر به کار می‌رود. این ویژگی در انواع تردمیل خانگی، تردمیل باشگاهی و مخصوصا تردمیل‌هایی که در مراکز فیزیوتراپی و توانبخشی استفاده می‌شود از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. برخی از ضربه‌گیرها نیز جلوی پخش صدا و انتقال آن در محیط را می‌گیرند. این ویژگی در تردمیل خانگی از اهمیت زیادی برخوردار است و مانع انتقال صدا به واحد همسایگان می‌شود.

شیب برقی

تردمیل‌های قدیمی معمولا از این ویژگی بی‌بهره بودند یا تنظیم شیب در آنها به صورت دستی انجام می‌شد و فرد باید از دستگاه پیاده می‌شد تا شیب دلخواه خود را تنظیم کند. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی قابلیت شیب برقی بر روی اکثر تردمیل‌های جدید اضافه شده است. شیب برقی حالتی است که با تغییر شیب تسمه تردمیل می‌توان پیاده روی در سر بالایی و حالتی شبیه به کوه پیمایی را تجربه کرد. در این حالت فرد بدون نیاز به پیاده شدن از تردمیل شیب دلخواه خود را تنظیم می‌کند. این ویژگی برای خریداران اهمیت زیادی دارد و البته قیمت تردمیل با داشتن این ویژگی اندکی بیشتر می‌شود.

سنسور ضربان قلب

سنسور ضربان قلب یکی از ویژگی‌هایی است که در سال‌های اخیر به شدت مورد توجه افراد قرار می‌گیرد و در خرید و فروش تردمیل به آن توجه می‌شود. این سنسورها معمولا بر روی دسته تردمیل نصب می‌شوند و به کمک آن می‌توان تغیرات ضربان قلب را هنگام تمرین مشاهده کرد. این ویژگی به کاربر امکان این را می‌دهد که با توجه به تغییرات ضربان قلب شدت فشار را کم و زیاد کند. یک فروشگاه تردمیل آنلاین مطمئن معمولا چنین تردمیل را در دسته بندی‌های خود قرار می‌دهد چرا که به نیاز مصرف کننده امروزی واقف است و ویژگی‌های مورد علاقه او را شناسایی کرده است و اینگونه نقش مهمی در ایجاد حس رضایت در مشتری دارد.

https://teredmilonline.com/

منبع: فارس

کلیدواژه: تردمیل دستگاه فضای مسقف دسته تردمیل باشگاهی اطلاعات کافی تردمیل خانگی خرید تردمیل قیمت تردمیل تردمیل ها برای خرید ضربان قلب ویژگی ها بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۸۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد

هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو پکن ۲۰۲۴ با شعار «عصر جدید، خودرو‌های جدید»، در شهر پکن امروز آغاز به کار کرد.

به گزارش تسنیم، هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو پکن ۲۰۲۴ با شعار «عصر جدید، خودرو‌های جدید»، در شهر پکن امروز آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه با عنوان «نمایشگاه بین المللی خودرو پکن ۲۰۲۴» (اتوکِینای چین ۲۰۲۴) از ۶ تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل جدید نمایشگاه بین المللی چین (تیانژو) در حال برگزاری است.

نمایشگاه قطعات خودرو و سالن‌های مرتبط با محصولات جانبی نیز در همان تاریخ‌ها (۶ تا ۹ اردیبهشت) در محل نمایشگاه بین المللی چین (جینگانژوانگ) برگزار می‌شود که فضایی به وسعت کل ۲۳۰,۰۰۰ متر مربع را پوشش خواهد داد.

در این نمایشگاه ۱۱۷ مدل خودرو توسط ۳۰ شرکت خودروساز جهان به نمایش در خواهد آمد. امسال این نمایشگاه با تمرکز بر انرژی‌های نو و با عرضه ۲۷۸ خودروی برقی در حال برگزاری است.

در نمایشگاه بین المللی خودرو پکن ۲۰۲۴، شاهد رونمایی از جدیدترین مدل‌های خودرو، پیشرفته‌ترین فناوری‌ها و نوآوری‌های صنعت خودرو خواهیم بود. خودرو‌های برقی، هیبریدی، خودران و متصل در صدر توجه بازدیدکنندگان و رسانه‌ها قرار خواهند داشت.

چری و جک و هونگچی از جمله شرکای تجاری چینی صنعت خودروسازی ایران هستند که در این نمایشگاه جدیدترین محصولات خود را عرضه کرده اند. علاوه بر این برند‌های شناخته شده دنیا همچون ب‌ام‌و، بنز، شورولت، هوندا، هیوندای، جگوار، جیپ، کیا، لکسوس، مرسدس بنز، نیسان، پژو، پورشه، رولز رویس ٬تویوتا، ولوو، فولکس واگن در این نمایشگاه حضور پررنگی دارند.

دیگر خبرها

  • خرید شکلات تلخ بهتر است یا  شکلات شیرین؟
  • همکاری با ۵۰ برند و برگزاری ۱۲ کمپین موفق/ پلاتین دستاوردهای خود را جشن گرفت
  • جدیدترین تصویر از محمدرضا گلزار در آمریکا + عکس
  • (عکس) جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • (عکس) جدیدترین تصویر از محمدرضا گلزار در آمریکا
  • نکات مهم در خرید و استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • عکس‌| جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد
  • عکس| جدیدترین پست اینستاگرامی بهنوش طباطبایی در حرم امام رضا(ع)