Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها- ششمین مرحله رزمایش مواسات و احسان توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و با همکاری سئاه ئاسداران انقلاب اسلامی در مناطق مرزی راز و جرگلان خراسان شمالی و برای مردم مناطق محروم اهل سنت استان٬ اجرا شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد٬ ششمین مرحله رزمایش مواسات و احسان توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مناطق مرزی راز و جرگلان خراسان شمالی و برای مردم مناطق محروم اهل سنت استان٬ اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن پولادی، نماینده بنیاد احسان و دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در خراسان شمالی در این باره اظهار داشت: پنج هزار بسته غذایی توسط 49 گروه مردمی و جهادی در راز و جرگلان توزیع می‌شود.

وحدت شیعه و سنی با "نهضت مواسات" در عمق مناطق محروم سیستانتجلی همدلی مؤمنانه در میدان مواسات؛ 404 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان سمنان توزیع شدرزمایش مواسات و کمک مؤمنانه استان سمنان به روایت تصاویر

وی افزود: برای تهیه هر کدام از بسته‌های غذایی بیش از 400 هزار تومان هزینه شده است. حمایت از تولیدات داخلی در دستور کار بنیاد احسان است و به همین جهت تمام کمک‌هایی که به نیازمندان انجام می‌شود، اقلام آن از تولید کنندگان داخلی خریداری می‌شود.

پولادی تصریح کرد: برای خریداری بسته‌های غذایی بیش از دو میلیارد تومان هزینه شده است و این رزمایش آخرین رزمایش مرحله ششم است و کمک‌های بعدی در مرحله هفتم انجام می‌شود.

 

 

انتهای پیام/311/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رزمایش مواسات خراسان شمالی راز و جرگلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۸۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زخمی‌ شدن ۱۰ یمنی در حملات ساعات گذشته ارتش عربستان

به گزارش جام جم آنلاین، امروز یکشنبه ارتش عربستان سعودی برخی مناطق مرزی در استان «صعده» یمن را هدف قرار داده است.

خبرنگار المسیره گزارش داد که طی ساعات گذشته منطقه مرزی «شدا» در استان صعده یمن از سوی ارتش عربستان هدف قرار گرفته است.

همچنین خبرنگار المسیره اعلام کرد که این منطقه هدف حملات توپخانه‌ای ارتش عربستان و آتش مستقیم آن به سوی شهروندان یمنی و دارایی‌های آن‌ها قرار گرفته است.

بنا بر گزارش‌های رسیده، در پی حملات ساعات گذشته عربستان به منطقه مرزی شدا، ۱۰ شهروند یمنی زخمی شده‌اند.

بر اساس اعلام منابع خبری یمنی، روستاهای مرزی یمن هر روزه هدف حملات توپخانه‌ای ارتش عربستان و تیراندازی نظامیان سعودی قرار می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • سهم ناچیز سدهای خراسان شمالی از بارش‌ها/ آب ذخیره کمتر شد
  • درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور
  • حملات توپخانه‌ای ارتش عربستان به سوی شهروندان یمنی | ۱۰ یمنی زخمی‌ شدند
  • زخمی‌ شدن ۱۰ یمنی در حملات ساعات گذشته ارتش عربستان
  • رگبار باران و رعدوبرق در ۶ استان کشور طی امروز / بارش‌ها در کدام مناطق تشدید می‌شود؟
  • چین در دریای زرد رزمایش نظامی ۸ روزه برگزار می‌کند
  • (تصاویر) خسارت تگرگ به منازل و خودرو‌ها در شهر مرزی درح _سربیشه خراسان جنوبی
  • ایمن‌سازی کودکان زیر ۵ سال با قطره فلج اطفال اجرا شد
  • عملیات ایمن‌سازی با قطره فلج اطفال در مناطق پرخطر اجرا شد
  • آیین سوگواری شهادت ششمین ستاره تابناک آسمان امامت و ولایت امام جعفر صادق (ع) در خراسان رضوی