Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - امیرعبداللهیاندر دیدار با رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ ضمن تقدیر از نقش جوزف بورل و انریکه مورا به عنوان هماهنگ کننده مذاکرات، بر اراده ایران برای یک پایان همراه با توافق خوب برای گفت‌وگوها در وین تاکید کرد.

وزیر خارجه در این دیدار گفت: ایران تمامی ابتکارات و پیشنهادات ممکن را ارائه کرده  و اکنون وقت آن رسیده که آمریکا و سه کشور اروپایی نیز با اخذ تصمیم های سیاسی لازم، نشان دهند اراده واقعی برای رسیدن به توافق در کمترین زمان را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین اگر ابتکارات ایران نبود، تا این حد به توافق نزدیک نبودیم ولی طرف مقابل باید بداند تهران خطوط قرمز خود را نادیده نخواهد گرفت.

هشتمین دور مذاکرات هسته ای ایران هم اکنون در وین در حال برگزاری و در روزهای اخیر نشست های فشرده ای میان اعضا برگزار شده؛ مقامات ایرانی در این گفتگو‌ها بر لغو کامل تحریم‌ها متمرکز هستند و ضرب الاجل‌های غرب را فضاسازی برای دست کشیدن از پیشنهادات قانونی خود که بر اساس مفاد برجام است، عنوان می‌کنند.

امیر عبداللهیان برای پنجاه و هشتمین کنفرانس امنیتی مونیخ به مونیخ آلمان سفر کرده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حسین امیرعبداللهیان مذاکرات هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۸۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع مذاکرات بایرن مونیخ و لروی سانه؛ پیش ما بمان!

وینگر آلمانی دوست دارند بیشتر از اینها در بایرن مونیخ بماند. 

طرفداری | طبق گزارش اسکای آلمان، مکس ابرل، مدیر ورزشی بایرن مونیخ اولین قدم را برای تمدید قرارداد لروی سانه فراتر از سال ۲۰۲۵ برداشته است. هفته گذشته دیداری محرمانه بین ابرل و سانه در مرکز شهر مونیخ برگزار شد. ابرل از قبل در مصاحبه خود اعلام کرده بود که قصد دیدار خصوصی با سانه را دارد.

ابرل در این دیدار صمیمانه، قدردانی خود را از سانه ابراز کرد، او را بازیکنی کلیدی در خط حمله بایرن مونیخ خواند و تمایل باشگاه برای تمدید قرارداد او را به صراحت بیان نمود.اگرچه در این دیدار محرمانه، در مورد جزئیات قرارداد مانند مدت زمان قرارداد جدید یا مسائل مالی صحبتی به میان نیامد، اما گزارش اسکای آلمان حاکی از آن است که مذاکرات جدی با مدیریت سانه در هفته‌های آینده آغاز خواهد شد.

با توجه به تمایل سانه برای ماندن در بایرن و علاقه او به باشگاه و شهر مونیخ، احتمال دارد پیش از یورو ۲۰۲۴ توافق حاصل شود. در حال حاضر، تمرکز اصلی سانه روی بازی لیگ قهرمانان بایرن مونیخ مقابل رئال مادرید است. 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • شروع مذاکرات بایرن مونیخ و لروی سانه؛ پیش ما بمان!
  • ببینید | نمادین‌ترین نبرد تاریخ قاره سبز | رئال و بایرن؛ یک گام تا فینال
  • عکس/ دیدار نخست وزیر بورکینافاسو با امیرعبداللهیان
  • دیدار امیرعبداللهیان با نخست وزیر بورکینافاسو
  • اوسمار: انقدر سپاهان را نبردیم که به بردنش نزدیک شدیم |‌ پاسخ سرمربی برزیلی به کری‌خوانی نورافکن
  • جنگ روانی اسپانیا علیه بایرن: جنگ در مونیخ!‏
  • بازگشت مصدومان بایرن مونیخ در آستانه دیدار با رئال مادرید / عکس
  • رکوردشکنی فروش نفت با تمرکز بر ابتکارات جدید در بازسازی پالایشگاه‌های مستهلک شده
  • ریاض: به توافق امنیتی با آمریکا نزدیک شده‌ایم
  • حمله به رفح دور اما نزدیک!