Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@02:52:57 GMT

آغاز عملیات نظامی و تدابیر امنیتی در شمال بغداد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۰۸۸۵۵

آغاز عملیات نظامی و تدابیر امنیتی در شمال بغداد

منابع امنیتی عراقی گزارش دادند که نیروهای حشد شعبی امروز(یکشنبه)، عملیات تعقیب و پاکسازی بقایای داعش در منطقه "الطارمیه"، شمال بغداد پایتخت این کشور را آغاز کردند. این عملیات همزمان با فرارسیدن ایام رحلت امام کاظم(ع) صورت گرفته است.

به گزارش ایسنا، به نقل از شفق نیوز، نیروهای حشد شعبی عراق عملیات امنیتی برای تعقیب، پاکسازی و نابودی عناصر باقی‌مانده داعش در شمال بغداد در منطقه‌ای به نام الطارمیه را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک منبع امنیتی عراقی مطلع گزارش داد، گردان ۱۲ حشد شعبی این عملیات را برعهده دارد.

این منبع توضیح داد که این عملیات بر اساس شواهد اطلاعاتی و پیگیری دقیق برای تعقیب بقایای داعش و بررسی‌های امنیتی افراد مظنون در قوه قضائیه آغاز شد.

این عملیات مصادف با نزدیک شدن به سالروز رحلت امام موسی بن جعفر الکاظم است. هر ساله هزاران نفر از داخل و خارج عراق در مراسم عزاداری در شهر کاظمیه بغداد شرکت می‌کنند.

یک منبع امنیتی اوایل امروز اعلام کرده بود که مقامات امنیتی به عنوان بخشی از اقدامات انجام شده برای تامین امنیت زیارت رحلت امام کاظم، ورود کامیون‌ها به بغداد، را ممنوع کرده‌اند.

این منبع در این زمینه گفت: رهبران ارشد امنیتی دستوراتی را در خصوص زیارت رحلت امام کاظم صادر کردند که شامل جلوگیری از ورود کامیون‌های حامل مصالح ساختمانی، ضایعات آهن و هر کامیون دیگر به جز کامیون‌های حامل مواد غذایی و بهداشتی، به بغداد از ساعت شش صبح روز پنجشنبه ۲۴ تا ۲۸ فوریه می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عراق رحلت امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۸۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات جدید ضدصهیونیستی در کرانه باختری/ یک نظامی زخمی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی از وقوع یک عملیات زیر گیری در شمال کرانه باختری خبر داد.

بنابراین گزارش، مجری این عملیات پس از زیر گرفتن یک نظامی زن صهیونیست از محل دور شده است.

منابع عبری از زخمی شدن این نظامی زن صهیونیست در اثر زیر گرفته شدن خبر می دهند.

این در حالی است که ساعتی پیش منابع عبری از زخمی شدن یک نیروی پلیس رژیم صهیونیستی در اطراف باب الساهره (یکی از دروازه های مسجدالاقصی) در منطقه قدیمی قدس خبر دادند.

مجری این عملیات با استفاده از سلاح سرد این نظامی صهیونیست را مورد حمله قرار داده و پس از آن در تیراندازی مستقیم نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

کد خبر 6093226 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • تصمیم فرانسه برای کمک گرفتن از چین
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین پس از ورود به کاخ سفید
  • عملیات ضدصهیونیستی در کرانه باختری | یک نظامی زخمی شد
  • عملیات جدید ضدصهیونیستی در کرانه باختری
  • عملیات جدید ضدصهیونیستی در کرانه باختری/ یک نظامی زخمی شد
  • عملیات ضد صهیونیستی در قدس؛ یک نظامی اسرائیلی زخمی شد
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • عملیات ضد صهیونیستی در قدس و زخمی شدن یک نظامی اشغالگر
  • تشدید تدابیر امنیتی در اطراف سازمان‌های صهیونیستی در جهان
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش