Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-06@13:24:28 GMT

آغاز چانه زنی برای دستمزد سال آینده

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۰۹۰۳۷

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، دوشنبه دوم اسفند، جلسه کمیته مزدِ ذیل شورایعالی کار با حضور نمایندگان کارگری، کارفرمایی و دولت در محل وزارت کار برگزار می‌شود. دستور کار این جلسه، بررسی «تاثیر حداقل دستمزد در صنایع مختلف» است و قرار است نتایج یک پژوهش ارائه شود.

این در حالیست که بعد از محاسبه سبد معیشت، هنوز جلسه رسمی شورایعالی کار بری ورود به مذاکرات جدی دستمزد ۱۴۰۱ برگزار نشده است؛ ظاهراً قرار است نشست بعدی دوازدهم اسفند باشد؛ بسیاری از کارگران این پرسش را مطرح می‌کنند که آیا دوازدهم اسفند برای ورود به چانه زنی‌های مزدی دیر نیست؟

منبع: ایلنا این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد حقوق شورای عالی کار افزایش حقوق حقوق کارگران حقوق 1401 دستمزد 1401 اخبار مرتبط حقوق کارگران به بالای ۵ و نیم میلیون تومان می رسد؟ دستمزد ۲ بار در سال افزایش یابد کارگران در سال ۱۴۰۱ چقدر حقوق می گیرند؟ امشب پایه حقوق کارگران در سال آینده اعلام می شود حقوق کارگران بخش خصوصی هم ۵میلیون و ۶۰۰ هزار تومان می شود؟ آخرین تخمین از افزایش حقوق ها ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال والکس نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها دلیل قطع برق ورامین چه بود؟ استخدام کارجویان تحت تکفل بهزیستی و کمیته امداد در کروز آغاز چانه زنی برای دستمزد سال آینده چطور زمین رایگان دولتی بگیریم؟ آمریکا دومین دوز یادآور واکسن را تایید می کند؟ تذکر ایران به طالبان رتبه بندی معلمان در یک قدمی اجرا فوری/ علت واریز نشدن عیدی بازنشستگان مشخص شد آزمون دکتری به تعویق می افتد؟ تنها تفاوت نیروهای مسلح ما در رنگ لباسشان است تعداد دارندگان شیبا به اوج تاریخی خود رسید پاسخ سفیر ایران در اتریش به ادعاى دبیرکل ناتو در کنفرانس امنیتی مونیخ اگر ابتکارات ایران نبود تا این حد به توافق نزدیک نبودیم اعاده پرونده سانحه اتوبوس خبرنگاران از سوی دادگاه تجدیدنظر سناتور منندز: عدم توافق با ایران بهتر از یک توافق بد است تاثیر سبک زندگی بر قدرت باروری مردان چه خبر از وضعیت سربازی مرادمند و یزدانی؟ تحریم های آلمان علیه روسیه کلید خورد شکایت از نانوایی ها به خاطر پروتکل های بهداشتی ثبت نام خودرو پیکاپ کلوت + جزییات در کدام بانک ها می توان غیرحضوری حساب باز کرد؟ فوری: دلار آزاد وارد کانال ۲۵ هزار تومان شد انگلیس دومین دوز یادآور واکسن کرونا را بررسی کرد قیمت های عجیب خرید و فروش کبوتر! اعلام پروتکل های بهداشتی ضروری برای آزمون دکتری روش مقابله با کرونا در بارداری و شیردهی گام های استوار ذوب آهن در مسیر بومی سازی ادعای عجیب؛ برای تعیین دستمزد ۱۴۰۱ عجله نداریم! عقب نشینی قیمت ها در بازار خودرو / ریزش ۵ میلیون تومانی قیمت سمند درج احکام دادگاه های استجازه در قانون سکسکه نشانه‌ ابتلا به اومیکرون است؟ طلسم شکنی سرخابی ها را باید به فال نیک گرفت؟ اینترنت چرا کند است؟ دستمزد کارگران به تورم می رسد؟ به زودی یک بیماری همه‌ گیر جدید خواهیم داشت + فیلم یک اداره جدید در سازمان بورس ایجاد شد قیمت خودروهای سیتروئن + جدول قیمت کامل (۱ اسفند ۱۴۰۰) مشترکان پرمصرف برق در کدام استان ها ساکن هستند؟ فروش اقساطی کنتور های هوشمند از مهر ماه عادات اشتباه که شما را پیر خواهد کرد! نفت برنت به ۹۳ دلار و ۵۴ سنت رسید رایزنی وزیران خارجه عربستان و آمریکا درباره مذاکرات وین احتمال بروز انواع خطرناک تر ویروس کرونا ماکرون: ایران از فرصت کنونی برای نجات برجام استفاده کند اومیکرون آخرین سویه از کرونا نخواهد بود اختلال در سامانه توزیع کالاهای اساسی کمک به کاهش استرس همه‌ گیری کرونا با واکسیناسیون راهکارهای توسعه روابط اقتصادی با قطر سرگیجه فدرال رزرو برای کنترل تورم؛ نرخ بهره بالاخره افزایش می یابد؟ قیمت تلویزیون های پرفروش ۶۵ اینچی (جدول) بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: حقوق شورای عالی کار افزایش حقوق حقوق کارگران حقوق 1401 دستمزد 1401 حقوق کارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۹۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی است/ توافق حاصل نشد

به گزارش خبرنگار مهر، امسال حداقل دستمزد کارگران در سیصد و بیست و نهمین نشست شورای عالی کار تعیین شد؛ هر چند به امضا نمایندگان جامعه کارگری نرسید.

در سال جدید و پس از فروکش کردن فضا ملتهب تعیین حداقل دستمزد، قرار شد در نخستین جلسه شورای عالی کار در سال ۱۴۰۳، با تغییراتی در مصوبه مانند افزایش ۳۵ درصدی حق مسکن و نیز افزایش یک درصد به ۲۲ درصد سایر موارد، مصوبه تعیین حداقل دستمزد به امضا جامعه کارگری نیز برسد.

در این راستا دولت اصرار داشت نمایندگان جامعه کارگری کل مصوبه را امضا کنند اما نمایندگان جامعه کارگری تاکید دارند تنها افزایش حق مسکن به امضا برسد. در نتیجه عدم توافق نمایندگان دولت و جامعه کارگری در شورای عالی کار، اعمال تغییرات را منتفی کرد.

گفتنی است؛ حداقل دستمزد کارگران در سیصد و بیست و نهمین نشست شورای عالی کار مبلغ ۸ میلیون و ۲۰۸ هزار تومان تعیین شد.

کد خبر 6098302 فاطمه امیر احمدی

دیگر خبرها

  • افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی است
  • تعیین دستمزد کارگران به مجلس واگذار می‌شود؟
  • افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی است/ توافق حاصل نشد
  • تصمیم نهایی وزارت کار درباره رقم دستمزد ۱۴۰۳/ تغییر دستمزد کارگران جدی شد؟
  • قیمت هر کیلو گندم ۱۷ هزار و پانصد تومان/ آغاز خرید از هفته آینده
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • پروژه‌ی «دولتی‌سازیِ دستمزد»
  • تغییر فرمول تعیین دستمزد کارگران قطعی شد؟
  • خبر جدید درباره رقم دستمزد ۱۴۰۳ / تغییر فرمول تعیین دستمزد کارگران قطعی شد؟
  • ثبت دستمزد واقعی در لیست‌های بیمه‌ای حق کارگران است