Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین؛ درویشی در خصوص شیفت های کاری کروز در سه سایت این مجموعه توضیح داد: سه شیفت کاری ۸ ساعته داریم که در انتهای هر شیفت سرویس ایاب و ذهاب تا درب منازل مهیا است، چرا که بحث امنیت پرسنل به ویژه بانوان از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه در زمان پیش از کرونا برای افراد باردار و دارای توانایی جسمی پایین تر، کارهایی سبک تعریف شده اظهار کرد: کروز بارها به عنوان کارآفرین و کارفرمای نمونه معرفی شده و لوح ها و تقدیرنامه هایی دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلیه حقوق و مزایای پرسنل به موقع پرداخت شده و به دلیل مشکلات اقتصادی فرد در صورت نیاز می تواند حقوق خود را هفتگی دریافت کند.

مدیر منابع انسانی کروز از استخدام ۱۶۰۰ نفر در سال جاری خبر داد و گفت: روند جذب ادامه دارد و جوانان جویای کار می توانند با مراجعه به وبسایت کروز به نشانی crouse.ir رزومه خود را تکمیل کنند تا در صورت دارا بودن شرایط لازم، استخدام شوند.

درویشی با اشاره به وجود تسهیلات ویژه زوجین شاغل در شرکت تصریح کرد: در صورت ازدواج خانم و آقا شاغل در کروز، همکاری با آن ها قطع نشده و تنها بنا بر نیاز یکی از آن ها در شرکت های اقماری یا در کارخانه دیگر کروز جا به جا می شوند.

این روزها یکی از دغدغه های اصلی کشور افزایش جمعیت و فرزندآوری است. مقام معظم رهبری نیز در سال های اخیر بارها بر لزوم افزایش جمعیت ایران اشاره داشته اند و درباره پیر شدن جمعیت هشدار داده اند. ایشان فرموده اند: باید مساله جمعیت را جدی بگیرید! جمعیت جوان کشور دارد کاهش پیدا می کند. یک جایی خواهیم رسید که دیگر قابل علاج نیست. این نسل جوانی که امروز ما داریم، اگر در ۱۰ سال آینده، ۲۰ سال آینده و در دوره ها و مرحله های آینده این کشور بتوانیم آن را حفظ کنیم، همه مشکلات کشور را این ها حل می کنند.

در این راستا گروه قطعه سازی کروز حمایت ویژه ای از طرح جوانی جمعیت و تعالی خانواده در جهت افزایش جمعیت و تشویق به این امر انجام داده است. به گفته مدیر منابع انسانی کروز طرح فرزندآوری و استحکام خانواده از جمله مواردی است که شرکت برای آن اهمیت ویژه ای قائل است و اقدامات موثری برای اطمینان بخشیدن به بانوان برای حفظ کار در حین بارداری صورت گرفته است.

مدیر منابع انسانی کروز با اشاره به استقبال این مجموعه از ازدواج مجردان شاغل اظهار کرد: ازدواج مزایای خوب بی‌شماری برای انسان به ارمغان می‌آورد و کروز ضمن استقبال، هدایای ویژه، مرخصی و وام ازدواج ارائه می کند. همچنین به محض اینکه بانوان شاغل باردار می شوند وام های ضروری و طرح بیمه تکمیلی تا سقف دو برابر به آن ها پرداخت می شود.

درویشی با اشاره به اینکه جهت فراهم آوردن شرایط مناسب و ایده ال برای بانوان قبل و بعد از زایمان اهمیت ویژه ای قائل هستیم، گفت: خانم های باردار شیفت شب تا پایان دو سالگی کودک به شیفت صبح منتقل می شوند. در فضاهایی که دارای آلایندگی است اجازه نمی دهیم فعالیتی داشته باشند. از آن جا که جایگاه شغلی آن ها حفظ می شود، هیچ دغدغه ای در خصوص از دست دادن شغل خود بعد از مرخصی زایمان ندارند.

وی ادامه داد: در صورتی شرایط همکاری از طرف فرد پس از فرزندآوری مهیا نباشد، می تواند همسر، فرزند و حتی برادر یا خواهر خود را جایگزین کند.

مدیر منابع انسانی کروز در پایان گفت: برای حفظ و نگهداری فرزندان تازه متولد شده برای بانوان شاغل از جمله مهمترین دغدغه های بارداری در عرصه جدید به حساب می آید که کروز علاوه بر پرداخت ماهانه کمک هزینه نگهداری فرزندان به پرسنل پروژه هایی از جمله ساخت بزرگترین و مجهزترین مهدکودک برای مادران شاغل در دستور کار است که به زودی افتتاح می شود.

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد شرکت کروز مهرداد درویشی اخبار مرتبط شرکت کروز به یاری تکمیل خودروهای ناقص شتافته است لزوم توجه صنعت قطعه سازی بر بکارگیری از جوانان نخبه در این صنعت مدیرعامل کروز: با قدرت به تولید ادامه می دهیم شرکت هایی نظیر کروز برای کشور ارزش افزوده دارد در حاشیه صنعت خودرو چه می‌ گذرد؟ با وجود تحریم ها، شرکت کروز توانسته صنعت قطعه سازی را سرپا نگه دارد ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال والکس نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها دلیل قطع برق ورامین چه بود؟ استخدام کارجویان تحت تکفل بهزیستی و کمیته امداد در کروز آغاز چانه زنی برای دستمزد سال آینده چطور زمین رایگان دولتی بگیریم؟ آمریکا دومین دوز یادآور واکسن را تایید می کند؟ تذکر ایران به طالبان رتبه بندی معلمان در یک قدمی اجرا فوری/ علت واریز نشدن عیدی بازنشستگان مشخص شد آزمون دکتری به تعویق می افتد؟ تنها تفاوت نیروهای مسلح ما در رنگ لباسشان است تعداد دارندگان شیبا به اوج تاریخی خود رسید پاسخ سفیر ایران در اتریش به ادعاى دبیرکل ناتو در کنفرانس امنیتی مونیخ اگر ابتکارات ایران نبود تا این حد به توافق نزدیک نبودیم اعاده پرونده سانحه اتوبوس خبرنگاران از سوی دادگاه تجدیدنظر سناتور منندز: عدم توافق با ایران بهتر از یک توافق بد است تاثیر سبک زندگی بر قدرت باروری مردان چه خبر از وضعیت سربازی مرادمند و یزدانی؟ تحریم های آلمان علیه روسیه کلید خورد شکایت از نانوایی ها به خاطر پروتکل های بهداشتی ثبت نام خودرو پیکاپ کلوت + جزییات در کدام بانک ها می توان غیرحضوری حساب باز کرد؟ فوری: دلار آزاد وارد کانال ۲۵ هزار تومان شد انگلیس دومین دوز یادآور واکسن کرونا را بررسی کرد قیمت های عجیب خرید و فروش کبوتر! اعلام پروتکل های بهداشتی ضروری برای آزمون دکتری روش مقابله با کرونا در بارداری و شیردهی گام های استوار ذوب آهن در مسیر بومی سازی ادعای عجیب؛ برای تعیین دستمزد ۱۴۰۱ عجله نداریم! عقب نشینی قیمت ها در بازار خودرو / ریزش ۵ میلیون تومانی قیمت سمند درج احکام دادگاه های استجازه در قانون سکسکه نشانه‌ ابتلا به اومیکرون است؟ طلسم شکنی سرخابی ها را باید به فال نیک گرفت؟ اینترنت چرا کند است؟ دستمزد کارگران به تورم می رسد؟ به زودی یک بیماری همه‌ گیر جدید خواهیم داشت + فیلم یک اداره جدید در سازمان بورس ایجاد شد قیمت خودروهای سیتروئن + جدول قیمت کامل (۱ اسفند ۱۴۰۰) مشترکان پرمصرف برق در کدام استان ها ساکن هستند؟ فروش اقساطی کنتور های هوشمند از مهر ماه عادات اشتباه که شما را پیر خواهد کرد! نفت برنت به ۹۳ دلار و ۵۴ سنت رسید رایزنی وزیران خارجه عربستان و آمریکا درباره مذاکرات وین احتمال بروز انواع خطرناک تر ویروس کرونا ماکرون: ایران از فرصت کنونی برای نجات برجام استفاده کند اومیکرون آخرین سویه از کرونا نخواهد بود اختلال در سامانه توزیع کالاهای اساسی کمک به کاهش استرس همه‌ گیری کرونا با واکسیناسیون راهکارهای توسعه روابط اقتصادی با قطر سرگیجه فدرال رزرو برای کنترل تورم؛ نرخ بهره بالاخره افزایش می یابد؟ قیمت تلویزیون های پرفروش ۶۵ اینچی (جدول) بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شرکت کروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۹۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه های هلال احمر اردبیل

به گزارش خبرنگار مهر، حمید قویدل عصر شنبه در حاشیه جلسه مدیران و معاونان جمعیت هلال احمر استان اردبیل با حضور نماینده ولی فقیه در هلال احمر ایران با اشاره به اقدامات جمعیت هلال احمر اردبیل اظهار کرد: استان اردبیل دارای ۱۰ شهرستان جمعیت هلال احمر است که دو شعبه نیز در آینده نزدیک به آن اضافه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در این استان ۱۳ پایگاه امداد و نجات فعال وجود دارد که تا شهریور ماه سال جاری دو پایگاه امداد نجات دیگر با کمک خیرین اضافه خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل به افزایش در آمدهای استانی اشاره کرد و گفت: در بحث های عمرانی اقدامات خوبی در سال های گذشته در سطح استان انجام شده است که جای تقدیر دارد.

قویدل با بیان اینکه در سال گذشته همچنین در آمد دارو خانه های استان ۱۱.۸ درصد افزایش یافته است، افزود: داروخانه های استان اردبیل یکی از داروخانه های فعال کشور به شمار می رود.

وی همچنین جذب ۱۸۰ نفر از امدادگران در سطح استان را یادآور شد و بیان کرد: این افراد در سطح پایگاه های استان در حال امداد رسانی هستند که این اقدام نیز در نوع خود بی نظیر است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به به تجهیز پایگاه ها و تیم های واکنش سریع به تجهیزات امدادی انفرادی اشاره کرد و گفت: سال گذشته امدادگران جمعیت هلال احمر استان اردبیل بیش از ۱۲ حادثه را در سطح استان مدیریت کردند، که جای تقدیر دارد.

قویدل از کسب دو مقام برتر کشوری در حوزه داوطلبان خبرداد و ادامه داد: در سال گذشته در حوزه داوطلبان نیز ۱۱ میلیارد اعتبار از تهران جذب و در اختیار مردم قرار گرفته است.

کد خبر 6090394

دیگر خبرها

  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌وبختیاری
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • ۳۶۰۰ نفر به جمعیت حامیان ایتام در قزوین افزوده شد
  • معرفی فرصت‌های شغلی برای کارجویان در نمایشگاه کار دانشگاه امیرکبیر
  • در مذمت و ستایش ارز دریافتی خودروسازان اخیراً گمرک
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه‌های هلال احمر اردبیل
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه های هلال احمر اردبیل
  • نخستین نمایشگاه کار استان همدان برگزار می‌شود