Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، فرامرز مداح روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان افزود: در شرایط تحریم قرار داریم، نمی توانیم نفت بفروشیم و اعتبارات را منتقل کنیم، کمبودهای کنونی راه های کشور نیز ناشی از اعتبارات است وگرنه پرسنل ما با تمامی توان تلاش می کنند.

وی اظهار داشت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ۱۵ هزار میلیارد تومان به پیمانکاران بدهی دارد که برای پرداخت آن از استاد خزانه استفاده می‌شود و یا برای پرداخت بدهی مشکلات خاصی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائم مقام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: این سازمان متولی ۲۳۰ هزار کیلومتر راه های کشور است که باید نگهداری شود و علاوه بر آن ساخت محورهای روستایی را نیز برعهده دارد.

وی افزود: این سازمان با داشتن مجموعه ای از جمله ۶۰۰ هزار راننده، ۳۶۰ هزار وسیله نقلیه ‌باری، ۱۵ هزار اتوبوس، ۳۵ هزار سواری، ۳۰ هزار مینی بوس، متولی خدمات بسیاری به مردم کشور است.

مداح با اشاره به اهمیت خاص کرمان در کشور عنوان کرد: این استان حجم راه های بسیار بالایی دارد، مسیر اصلی بنادر به مرکز کشور نیز هست و وجود بارگاه سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اهمیت این استان را افزایش داده است.

وی تصریح کرد: حسن انتصاب جدید احسان عراقی زاده به عنوان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان این است که یک نفر را از درون مجموعه ارتقا دادیم که موجب مسرت کل سازمان راهداری است زیرا ارتقای یک نفر موجب ایجاد انگیزه در همکاران و ارتقای دیگران می شود.

مسئولان برای مردم گام بردارند

دبیر ستاد اقامه نماز استان کرمان نیز در این آیین گفت: مهمترین وظیفه در مسئولیت‌ها و مدیریت ها باید گام برداشتن برای مردم باشد که رضایت خداوند را به دنبال دارد. 

حجت الاسلام مهدی عربپور با بیان اینکه رضایت عمومی در واقع پشتوانه قوی برای انقلاب است افزود: این فرهنگ انقلاب است که مسئولان از مقام معظم رهبری تا مسئولان استانی هدف خدمت به مردم دارند که این فرهنگ انقلاب است و نباید جز آن نیتی داشته باشیم.

وی عنوان کرد: کارکنان حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خدمت گذار بی ادعا مردم هستند زیرا در شرایط بحرانی که ما در منازل خود نشسته ایم، راهداران در گردنه های سخت و برفگیر و در برف و بوران سرگرم باز کردن راه ها هستند و این اقدامات همان خدمات بی منت و بدون ادعا است که این خدمات در استان کرمان به خوبی انجام شده است.

همچنین در این آیین احسان عراقی زاده به عنوان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان معرفی و از خدمات سیدعلی حاج سیدعلیخانی مدیرکل سابق این مجموعه قدردانی شد.

برچسب‌ها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سازمان راهداری استان کرمان راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۹۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان مرکزی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: با جدیت بکار گرفته شده ۲۰ نقطه از ۳۷ نقطه حادثه‌خیز شناسنامه‌دار مصوب سال ۱۴۰۲، طی سال گذشته ایمن سازی و رفع شده است. - اخبار استانها -

مهرداد جهانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به تلاش حداکثری برای رفع نقاط حادثه‌خیز شناسنامه‌دار در شبکه راه‌های استان اظهار داشت: 37 نقطه حادثه‌خیز در سال 1401 در استان مرکزی شناسایی و نقاط احصاء شده توسط کارگروه استانی، برای بررسی به کمیسیون ایمنی راه‌های کشور ارسال گردید که پس از بررسی‌های بعمل آمده، رفع این 37 نقطه ابتدای سال گذشته به این اداره کل ابلاغ شد.

وی افزود: پس از ابلاغ این 37 نقطه حادثه‌خیز شناسنامه‌دار، اقدامات لازم برای رفع این نقاط در دستور کار این اداره کل قرار گرفت که با جدیت بکار گرفته شده، 20 مورد از این نقاط با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال رفع خطر و ایمن سازی شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی عنوان کرد: بر اساس تأکید مقام عالی وزارت راه و شهرسازی، امسال هم در نظر داریم با به‌کارگیری تمام توان اجرایی و ظرفیت لجستیکی، 17 نقطه باقیمانده را تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم تا گامی ارزشمند در جهت کاهش تصادفات جاده‌ای و تلفات ناشی از آن در استان برداشته شود.

وی بیان کرد: برای ایمن سازی این 17 نقطه حادثه‌خیز باقیمانده حدود 85 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است که امیدواریم با تأمین منابع مالی مورد نیاز، شاهد تسریع در روند اجرایی و پیشرفت فیزیکی طرح ها باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی، رفع 100 تقاطع هم‌سطح راه‌های روستایی با راه‌های فرعی و اصلی را از دیگر اقدامات شاخص این اداره کل برشمرد و گفت: براساس تأکید معاون اول ریاست جمهوری و پیگیری استاندار مرکزی و هم افزایی دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها، در اقدامی جهادی با احداث روشنایی نقطه‌ای طی سال گذشته راه‌های استان مرکزی ایمن سازی شده است.

جهانی بیان کرد: علاوه بر فعالیت‌های یاد شده، اقدامات مختلف دیگری نیز با استفاده از توان اجرایی ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌ها و ماشین آلات در اختیار انجام شده که از آن جمله می‌توان به اصلاح قوس، ترانشه برداری، اجرای شیب شیروانی، اجرای طرح راهداری محوری، احداث واریانت، تعریض پل‌ها، احداث روشنایی، نصب حفاظ های میانی و غیره شاره کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های راهداری بوشهر
  • کاهش ۱۰ درصدی تصادفات سالانه با رفع نقاط حادثه خیز از امسال اجرایی می‌شود
  • خودکفایی در تولید برخی از ملزومات خودرو‌های سنگین در جنوبشرق کشور
  • رفع ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان مرکزی
  • سفر به عتبات یک سفر توحیدی است
  • ◄ مدرک مورد نیاز برای کارت هوشمند رانندگی چیست + سند
  • فاز اول پروژه جاده مرزی آستارا با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال تکمیل است
  • ضرورت کاهش سرعت متوسط سالانه خودروها/ مقوله آموزرش در رسانه‌ها پررنگ‌تر شود
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان