Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری اریا- نماینده مردم بابل درمجلس با اشاره به وجود چهار هزار و 700 پروژه عمرانی نیمه تمام خواستار تعیین تکلیف آن در استان شد و گفت: تکمیل آن نیازمند 15 هزار میلیارد تومان اعتبار است.        
به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان بابل: علی کریمی فیروزجایی درگفتگو با خبرنگاران با اشاره به وجود چهارهزار و700پ روژه عمرانی نیمه تمام در مازندران خواستار تعیین تکلیف آنها شد و افزود: روند اجرای برخی از این این پروژه‌ها قدمت 20 ساله دارد وتکمیل این پروژه‌ها 15 هزار میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

        
وی با اشاره به سفرآتی رئیس جمهور به مازندران خاطر نشان کرد: دراین سفرپروژه‌های نیمه تمامی که بالای 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارند، تعیین تکلیف خواهد شد.     
این نماینده مجلس با تاکید بر لزوم توجه به مباحث توسعه‌ای استان مانند راه، گردشگری، کشاورزی و صنعت یادآورشد: زیر ساخت‌های مازندران بویژه در حوزه دستگاه‌های خدماتی پاسخگوی جمعیت شناور استان نیست و دولت باید به مازندران که خدمات رسانی ملی دارد، توجه ویژه کند.           
کریمی فیروزجایی عدم تناسب دستگاه‌های استانی با مأموریت حوزه عمل آنها را از مشکلات اساسی دانست وافزود: اعتبار و ساختار تشکیلاتی دستگاه‌های مازندران در حوزه گردشگری و کشاورزی محدود و کم بازده است.      
این مسئول پارلمانی با تاکید بر نقش مهم کشاورزان مازندرانی در عرصه تولید افزود: مازندران با تولید سالانه هشت میلیون تن محصولات کشاورزی در این بخش نیازمند توجه جدی دولت است زیرا بی توجهی به بحث بازاریابی و فروش محصولات کشاورزی موجب خسارت فراوان به زارعان و تولید کنندگان مازندرانی شده است.  
وی اظهار کرد: در صورت تقویت سیاست‌های حمایتی دولت، مازندران کشور را از واردات برنج بی نیاز می‌کند.
عضومجمع نمایندگان مازندران با تاکید برهمگرایی ارکان توسعه استان درهدف گیری مؤلفه‌های اثربخش پیشرفت وآبادانی افزود: نمایندگان مجلس و مدیریت ارشد اجرایی مازندران برای برون رفت از مشکلات توسعه استان نقشه راه واحد ترسیم کردند و راهکار واقعی در مسیر توسعه مازندران تغییر ریل اجرایی و ورود مدیران تازه نفس با روحیه جهادی وانقلابی به بدنه دستگاه‌ها است.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رئیس پروژه های نیمه تمامی که بالای 50 درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۹۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت برای تعیین تکلیف املاک ادارات کرمان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان با اشاره به فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی و واریز مبلغ به حساب آن دستگاه‌ها، از ادارات خواست املاک مشخص شده را از طریق فروش و یا تهاتر، تعیین تکلیف کنند.

سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی با اشاره به قانون مولدسازی و ظرفیت آن گفت: اداره کل اقتصاد و دارایی به عنوان متولی امر، در صورت عدم همکاری ادارات دولتی در اجرای مولدسازی، اقدامات لازم را انجام دهد.

وی با اشاره به تصمیم گیری درباره املاک مازاد آموزش و پرورش، برق منطقه‌ای، علوم پزشکی رفسنجان و منابع طبیعی استان کرمان در روز‌های اخیر بیان کرد: ۷۰ میلیارد تومان اعتبار حاصل از فروش املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان به حساب آن دستگاه‌ها وارزی شده است.

معاون استاندار کرمان مهلت مولدسازی را محدود اعلام کرد و از ادارات خواست املاک مشخص شده را از طریق فروش و یا تهاتر تعیین تکلیف کنند.

وی اظهار کرد: تاکنون ۱۶ مصوبه به ارزش ۶۵۰۰ میلیارد تومان از مرکز برای تهاتر پروژه‌های نیمه تمام استان کرمان مانند تکمیل سد نساء بم، ساختمان آموزش و پرورش و احداث بیمارستان جایگزین شفا مجوز گرفته شده است.

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • ۹۶ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام اجرایی شده است‌
  • تعیین تکلیف چای سنواتی باید مدبرانه‌ باشد
  • فرصت برای تعیین تکلیف املاک ادارات کرمان
  • ضرورت تعیین تکلیف چای سنواتی/ دغدغه کشاورزان برطرف شود
  • آماده‌سازی تمامی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری در تابستان/ تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان خواهد یافت
  • تعیین تکلیف نهضت ملی مسکن در شهرستان کیار تا ماه آینده
  • پیشرفت پروژه‌های آبی کردستان به تعامل تمامی واحدها بستگی دارد
  • پیشرفت فیزیکی مسکن ملی سیستان و بلوچستان به ۵۰ درصد رسید
  • واحدهای تولید فولاد در هرمزگان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند