Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی رئیس هیئت فوتبال خراسان شمالی از به تعویق افتادن مسابقات مرحله دوم لیگ دسته سوم فوتبال کشور به علت مفتوح ماندن پرونده های انضباطی خبر داد.

حسین جعفرزاده در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: به علت پرونده های انضباطی که در مرحله اول لیگ دسته ۳ فوتبال کشور مفتوح مانده‌است، مسابقات مرحله دوم لیگ دسته سوم به مدت ۲ هفته به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفرزاده افزود: کمیته انضباطی فدراسیون در حال رسیدگی به این پرونده های انضباطی است به همین علت مسابقه تیم شاهین در سوم اسفند به میزبانی بیرجند به تعویق افتاده است.

وی ادامه داد: در مرحله اول لیگ دسته سوم ۵ گروه ۱۳ تیمی باهم به رقابت پرداختند و دو تیم اول هر گروه به مرحله دوم راه یافتند.

جفرزاده در خصوص نحوه برگزاری مرحله دوم لیگ دسته سه فوتبال کشور بیان کرد: مرحله دوم شامل ۳۰ تیم است که ۱۰ تیم آن از مرحله اول به مرحله دوم راه پیدا کرده اند. ۱۶ تیم از مرحله دوم فصل گذشته و ۴ تیم که در فصل گذشته از لیگ دسته دوم به لیگ دسته سوم سقوط کرده‌اند این مرحله را تشکیل می‌دهند.

وی در ادامه گفت: تیم های اول هر گروه به صورت مستقیم به لیگ دسته دوم صعود می‌کنند و تیم های دوم هر گروه و بهترین تیم سوم بین همه گروه ها برای کسب آخرین سهمیه صعود، در مسابقات پلی‌آف با یکدیگر دیدار خواهند داشت.

جعفرزاده اسامی بازیکنان منتخب گروه اول مرحله اول لیگ دسته ۳ که شاهین در آن گروه قرار داشت را نام برد و گفت: بهترین دروازه‌بان حمید عدالت خواه، بهترین مدافع میانی امیرحسین محمدنیا، بهترین مدافع راست حسین نتاج، بهترین مدافع چپ محمد نیری، بهترین هافبک دفاعی محمد رمضانی و بهترین هافبک میانی مصطفی دلاوری است که همگی آن ها از تیم شاهین هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خراسان شمالی استانی ورزشی پرونده های انضباطی لیگ دسته سوم مرحله دوم مرحله اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۰۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بُرد ارزشمند تیم پاریزه ر کردستان در خانه

دور رفت از مرحله دوم و نهایی رقابت‌های فوتسال لیگ دسته ۲ بزرگسالان کشور در شهر‌های مختلف پیگیری شد.

تیم پاریزه ر کردستان تنها نماینده استان در این رقابت‌ها امروز در سالن خانه هندبال سنندج با تیم یادآوران شاهدیه یزد بازی داشت.

این دیدار با نتیجه ۴ بریک به نفع تیم کردستان برگزار شد.

مرحله دوم لیگ دسته دوم فوتسال بزرگسالان کشور با حضور ۱۶ تیم در چهار گروه چهار تیمی برگزار می‌شود.

نماینده استان در گروه اول با تیم‌های پاس بافق یزد، یادآوران شاهدیه یزد و عاشوری زاد چالوس هم‌گروه است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • بازی شش امتیازی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال
  • برندکاپ فینالیست‌های خود را شناخت
  • بُرد ارزشمند تیم پاریزه ر کردستان در خانه
  • هوادار با شکست مس سونگون صعود کرد
  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور