Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین تشییع مرحوم دکتر عبدالکریم وصال، از اعضای فرهیخته جامعه پزشکی استان فارس و استاد پیشکسوت گروه رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی شیراز دوشنبه دوم اسفند ۱۴۰۰ با حضور مسوولان ارشد در محوطه بیمارستان نمازی شیراز برگزار می شود که از همه علاقه مندان دعوت شده است  در این آیین که ساعت ۱۰ و ۱۵ دقیقه با رعایت شیوه نامه های  بهداشتی برگزار می شود، حضور یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز  یکشنبه با انتشار پیامی، درگذشت مرحوم استاد عبدالکریم وصال از استادان بخش رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی شیراز را تسلیت گفت.در بخشی از پیام مهرداد شریفی آمده است : با نهایت تاسف و تاثر مطلع شدیم استاد دکتر عبدالکریم وصال، استاد برجسته و از بنیانگذاران بخش رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی شیراز که از مفاخر حوزه رادیولوژی ایران بودند، دار فانی را وداع گفتند. بی ‌شک این اتفاق ناگوار همه ما و آحاد جامعه پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی شیراز را متأثر کرده است.

حسن اخلاق، ایمان، دانش و خدمات ماندگار ایشان همواره در اذهان جاوید و نام ایشان به نیکی یاد خواهد شد.اینجانب ضمن تسلیت به جامعه سلامت، خانواده معزز و سایر وابستگان آن مرحوم، از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان و جامعه چشم پزشکی کشور صبر و شکیبایی مسالت دارم.

عبدالکریم وصال زادهٔ ۱۳۱۰ خورشیدی در شیراز است ، وی استاد پیشگام رادیولوژی و عضو پیوسته فرهنگستان علوم پزشکی ایران بوده است. بیش از ۴۰ مقاله در مجلات علمی بین‌المللی از استاد وصال به چاپ رسیده است.

مرحوم وصال نشان درجه یک دانش را در سال ۱۳۹۱ دریافت کرد ،  او تحصیلات متوسطه را در ایران گذراند و سپس برای تحصیل به اتریش رفت. وی فارغ فارغ‌التحصیل رشته پزشکی در سال ۱۳۳۶ از دانشگاه مونیخ آلمان بود. وی همچنین موفق به گرفتن تخصص رادیولوژی از دانشگاه برلین شده‌ بود.وی همچنین عضو مؤسس مرکز تحقیقات علوم پرتوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز  بود.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی فارس رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی فارس رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی فارس رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۰۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۲ عضو هیات علمی دانشگاه مازندران به عنوان استاد نمونه کشوری

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، در آستانه فرا رسیدن ۱۲ اردیبهشت، سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و گرامی‎داشت مقام معلم، سی ویکمین آیین نکوداشت اعضای هیات علمی نمونه کشوری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی با حضور دکتر محمدعلی زلفیگل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم که دکتر حشمتالله علینژاد رییس دانشگاه و دکتر رحمت عباسنژاد معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه مازندران نیز حضور داشتند، از دکتر علی اکبر جعفری عضو هیات علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی و دکتر اباصلت حسین زاده عضو هیات علمی دانشکده علوم پایه به عنوان اساتید نمونه کشوری تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • واژگونی پژو یک‌ نفر را به کام مرگ کشاند
  • آیت‌الله مصباح نقش مهمی در تحول علوم انسانی داشتند
  • تجلیل از استاد برتر دانشگاه شیراز
  • دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان: زهرا ملکی قربانی در تهران فوت کرده نه جاسک!
  • اقدامات وزارت بهداشت برای افزایش امید و انگیزه دستیاران
  • پنج استاد دانشگاههای استان اصفهان در فهرست استادان نمونه کشوری
  • تسریع در اجرای قانون جوانی جمعیت نیازمند همراهی جدی دستگاه‌هاست
  • پنج اصفهانی در فهرست استادان نمونه کشوری
  • یک هرمزگانی استاد نمونه کشوری شد
  • تجلیل از ۲ عضو هیات علمی دانشگاه مازندران به عنوان استاد نمونه کشوری