Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادر آهنگر در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بیش از دو میلیون و ۹۵ هزار نفر از جمعیت بالای ۱۲ سال دوز اول واکسن کرونا را با پوشش ۹۵ درصدی دریافت کردند، افزود: همچنین دو میلیون و ۱۵۰ هزار نفر نیز معادل ۸۹.۶ درصد جمعیت نیز دوز دوم را دریافت کردند.

وی با عنوان اینکه پوشش دوز سوم واکسن در حال حاضر ۵۰ درصد است، افزود: باید طبق برنامه میزان تزریق واکسن به ۷۰ درصد می‌رسید و بیشتر تأخیر در بین ادارات و صنوف است و ۲۹.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶ درصد این بخش واکسن را تزریق نکردند.

وی ادامه داد: افرادی که بیمار هستند باید چهار تا پنج هفته پس از بهبودی نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند و این درحالی که مواد منع مطلق برای تزریق واکسن بسیار محدود و اندک است و همه گروه‌ها باید نسبت به تزریق اقدام داشته باشند.

آهنگر با بیان اینکه برخی‌ها تصور می‌کنند تزریق واکسن تأثیری در مهار کرونا ندارد، گفت: این تصور نادرست است و اطلاعات نشان می‌دهد که تزریق واکسن تأثیر بسزایی در کاهش شیوع بیماری و مرگ و میر دارد.

معاون فنی معاونت بهداشتی علوم پزشکی مازندران با اظهار اینکه واکسن برابر شدت بیماری ایمنی ایجاد می‌کند، گفت: باید اطلاع رسانی مناسب در زمینه تزریق واکسن در جامعه صورت گیرد.

کد خبر 5429070

منبع: مهر

کلیدواژه: علوم پزشکی مازندران واکسن کرونا ساری ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیوع کرونا بارش برف همدان عکس استانها واکسن کرونا اردبیل گرگان بارش باران تبریز تزریق واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۰۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاقی که «تانیا» از پشت صحنه «نون خ» فاش کرد

آفتاب‌‌نیوز :

ساناز سماواتی، بازیگر باسابقه‌ای است که به خاطر تمریناتی که در رشته‌های مختلف ورزشی دارد از آمادگی جسمانی خوبی برخوردار است و به همین دلیل در سکانسی از مجموعه تلویزیونی نون‌خ در قالب نقش تانیا در حالی که روی ویلچر نشسته، ناگهان به حالت چرخشی جست می‌زند و بیننده را شوکه می‌کند. بخشی از گفتگوی این بازیگر را در ادامه بخوانید: 

بازخوردی که از حضور در مجموعه نون‌خ داشتم، فوق‌العاده عالی بود و مثل همیشه مردم به من لطف داشتند. شکر خدا بینندگان سریال، با این نقش ارتباط بسیار خوبی برقرار کردند، هرچند در ابتدا و با توجه به گریم سنگین نقش من در سریال، برخی مخاطبان به من خرده گرفتند که چرا چنین نقش بی‌حال و بی‌رمقی را انتخاب کرده‌ام، اما بعد از این‌که چند قسمت از سریال پخش و کاراکتر اصلی من در نون‌خ نمایان شد، همگی اذعان داشتند که نقش من در سریال عالی بوده و الان منتظرند که کاراکتر تانیا دوباره به ادامه قسمت‌های سریال بازگردد. مخاطبان دائم از من سؤال می‌کردند، حالا که تانیا با گریم جدید به ماموریت دیگری رفت، دوباره کی بازمی‌گردد و من بالبخند می‌گفتم که اجازه بدهید ببینیم نویسنده چه تصمیمی برای تانیا خواهد گرفت.

در سریال نون‌خ در عرض یک هفته، پنج حادثه برای گروه فنی رخ داد، حشره ناشناخته‌ای گریمور را نیش زد، هرچند که شکر خدا برای خود من اتفاقی نیفتاد، ولی از آنجا که اتفاق ناخواسته است، در نتیجه مباحث مطرح شده در‌خصوص بیمه و امثال آن شامل تمامی صنوف این حوزه مانند عوامل فنی، گروه صحنه و... می‌تواند نقش مهمی در عملکرد و تامین کلیه عوامل و صنوف هنری داشته باشد.

منبع: جام جم

دیگر خبرها

  • واکسن سرخک و سرخجه بدون درد از راه رسید
  • پیشگیری از دومیلیون مرگ کودکان با استفاده واکسن‌های موجود
  • اتفاقی که «تانیا» از پشت صحنه «نون خ» فاش کرد
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • اعتراف آسترازنکا: لخته شدن خون و کاهش پلاکت خون!
  • همتی رئیس کل اسبق بانک مرکزی: کاهش قیمت دلار در چند روز اخیر به دلیل تزریق است اما این روش جواب نمی دهد / دولت از مردم عذرخواهی کند
  • تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان