Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-27@09:37:50 GMT

اپل بزودی سه مک بوک جدید عرضه می‌کند

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۱۰۸۲۵

اپل بزودی سه مک بوک جدید عرضه می‌کند

فرارو- به نظر می‌رسد اپل اولین رویداد معرفی محصولات خود در سال ۲۰۲۲ را در ۸ مارس برگزار کند. شایعه شده است که غول کوپرتینویی نسل سوم آیفون SE، آیپد ایر جدید و شاید چند مک را در این رویداد معرفی ‌می‌کند. تا بحال اطلاعات کمی در خصوص مک بوک‌های آینده‌ی اپل منتشر شده است، اما گزارش اخیر Consomac وجود سه مک جدید را تایید می‌کند که یکی از آن‌ها ممکن است ماه آینده در رویداد ۸ مارس عرضه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فرارو، اپل سه مک بوک جدید با شماره مدل A2681، A2615 و A2686 را در کمیسیون اقتصادی اوراسیا (EEC) به ثبت رسانده است. این لیست اطلاعات زیادی در مورد مدل‌های مذکور به ما نمی‌دهد، به جز اینکه A2681 یک کامپیوتر قابل حمل (لپ تاپ) خواهد بود و احتمالا دو مدل دیگر نیز دسکتاپ باشند.

انتظار داریم که مدل A2681 یک مک بوک ایر ۱۳ اینچی جدید با تراشه M2 باشد. طبق شایعات منتشر شده، مک بوک ایر ۱۳ اینچی ممکن است طراحی خود را از مک بوک پرو سال گذشته قرض گرفته باشد و همچنین ممکن است با صفحه نمایش ۱۳ اینچی جدید عرضه شود. دو مدل دیگر نیز می‌توانند یک مک مینی و آی مک ۲۷ اینچی بازطراحی شده باشند انتظار می‌رود هر دو از تراشه M1 Pro استفاده کنند. ممکن است که اپل این مک‌ها را در تابستان عرضه کند، اما این احتمال نیز وجود دارد که شاهد مک مینی و آی‌مک ۲۷ اینچی اپل در رویداد بهار که طبق گزارش‌ها در ۸ مارس برگزار می‌شود، باشیم.

مارک گورمن خبرنگار بلومبرگ می‌گوید اپل حداقل یکی از مک‌های جدید خود را در رویداد بهار معرفی خواهد کرد. ماه گذشته، اپل آیفون SE 5G (نسل سوم) و آی‌پد ایر را در EEC ثبت کرد و طبق گزارش‌ها قرار است در ۸ مارس وارد بازار شوند. این غول کوپرتینویی قبلاً نیز مدل‌های آیفون و آی‌پد مذکور را با شماره مدل‌های A2595، A2783 و A2784 در هند عرضه کرده بود. معمولاً اپل چند ماه قبل از اعلام رسمی محصولات خود، آن‌ها را در EEC ثبت می‌کند. بنابراین، این احتمال نیز وجود دارد که اپل این مک‌ها را در ماه‌های آینده معرفی کند و معرفی این محصولات در ۸ مارس هنوز بصورت قطعی مشخص نیست.

منبع: 91mobiles

منبع: فرارو

کلیدواژه: اپل مک بوک مک بوک ایر ۸ مارس مک بوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۰۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت در یزد برگزار می‌شود

ایسنا/یزد مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری یزد گفت: دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت همزمان در دو سطح ملی و استانی برگزار می شود.

«مهدیه السادات حسینی مطلق» به در پیش بودن هفته جوانی جمعیت اشاره کرد و گفت: این رویداد در هفت بخش خانواده، رسانه، نخبگان، سازمانهای مردم نهاد، شرکت ها و موسسات خصوصی، دستگاه های اجرایی و مدیران برگزار می شود. 

وی با بیان اینکه دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت به صورت همزمان اما مجزا در سطح ملی و استانی برگزار می شود، افزود: متقاضیان برای شرکت در سطح ملی این رویداد تا دهم اردیبهشت ماه فرصت دارند به وبگاه jamjeyat.ir  مراجعه و ثبت نام کنند.

دبیر رویداد استانی جایزه جوانی جمعیت یزد با بیان اینکه شرکت همزمان در هر دو سطح ملی و استانی امکان پذیر است، ادامه داد: متقاضیان برای شرکت در رویداد استانی جایزه جوانی جمعیت تا ۱۵ اردیبهشت ماه با مراجعه به وبگاه دفتر امور زنان و خانواده به آدرس «http://Banovan.ostanyazd.ir» و کانال حسنه ماندگار در پیام رسان ایتا به آدرس  «hasaneh_mandegar» نسبت به دریافت فرم و ارسال مستندات در وبگاه اقدام کنند. 

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، حسینی مطلق در پایان افزود: علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این رویداد می توانند با شماره تماس ۰۳۵۳۱۱۱۲۲۱۲ تماس بگیرند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کدام کشورها تیک‌تاک را ممنوع کرده‌اند؟
  • صادرات خودرو ترکیه / مشتریان اول: ایتالیا، انگلیس، فرانسه و آلمان
  • صادرات خودروی سواری از ترکیه طی ۳ ماه از ۲.۵ میلیارد دلار گذشت
  • برگزاری رویداد استارتاپی شتاب در قم
  • راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی
  • دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت در یزد برگزار می‌شود
  • بزودی، راه اندازی شرکت تولید خودرو نیسان در خرمشهر
  • آغاز رویداد جایزه جوانی جمعیت
  • بهره برداری از بزرگترین مزرعه خورشیدی برای نمک زدایی در عمان
  • نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات بزودی اعلام می‌شود