Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@01:21:10 GMT

۶ اسفند یک روز به خصوص برای بانی مد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۱۰۸۵۷

۶ اسفند یک روز به خصوص برای بانی مد

۶ اسفند یک روز به خصوص برای بانی مد است، چرا که این فروشگاه جذاب و با کالاهای متنوع نخستین بار در این تاریخ فعالیت خود را آغاز کرد. - اخبار بازار -

البته 6 اسفند تنها برای بانی مد روز خاص نیست زیرا تمام افرادی که به اینترنت دسترسی دارند با مراجعه به این فروشگاه اینترنتی جذاب می‌توانند آیتم‌هایِ فوق‌العاده‌ای را از آن خریداری کرده و استایل های خیره کننده‌ای را برای خود ترکیب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به یاد داشته باشید فروشگاه اینترنتی بانی مد علاوه بر این که می‌تواند آیتم‌های متنوعی را در دسته بندی پوشاک برای شما فراهم کند با ارائه قیمت‌های مناسب و به صرفه کمک قابل توجهی جهت خرید محصولات متنوع به شما خواهد کرد. بانی مد در نظر دارد تا این روز به خصوص را برای شما هم هیجان انگیز کند، پس بهتر است جهت اطلاع از سوپرایزهای بانی مد، مثل همیشه با ما همراه شوید.

فرصت شگفت انگیز بانی مد به مناسبت تولد 7 سالگی

بانی مد توانسته هفت سال بسیار پرانگیزه را در کنار شما مشتریان خود به خوبی سپری کند، به همین دلیل به پاس همراهی شما عزیزان در نظر دارید تا با ارائه تخفیف‌های شگفت انگیز فرصت فوق العاده‌ای را جهت خرید در اختیار شما قرار دهد. در این فرصت شگفت انگیز هیچ چیز به اندازه نزدیک بودن ایام عید نمی‌توانست برای مشتریان جذاب باشد. به همین خاطر شما می‌توانید با استفاده از تخفیف‌های ویژه، آیتم‌های مناسب جهت ترکیب در استایل عید خود را هم خریداری کنید و این فرصت فوق العاده را جهت خرید از دست ندهید.

بانی‌ناسور به بانی مد رسید!

بانی ناسور یک سال است که به ایرانگردی می‌پردازد. این موجود دوست داشتنی با عبور از تمام شهرهای با فرهنگ و پراصالت ایران گنج‌هایی را برای شما انتخاب کرده تا در سالگرد تولد هشت سالگی بانی مد این گنج‌ها را در اختیار مشتریان خوش ذوق آن قرار دهد.

بانی ناسور در نظر دارد تا جهت تشکر از شما به پاس 7 سال همراهی هفت گنج بسیار هیجان انگیز را به مشتریان هدیه دهد. تا به اینجا با تخفیف‌های فوق العاده در جشنواره تولد بانی مد آشنا شدیم؛ اما بانی ناسور خبرهای جذاب‌تری دارد. اگر شما با این دایناسور با نمک آشنا شوید و او را در پیدا کردن گنج‌ها همراهی کنید می‌توانید از تخفیف‌های متنوعی هم بهره‌مند شوید. صبر کنید!

آیا فکر کردید شرایطی که بانی ناسور در اختیار شما قرار می‌دهد تمام شده؟ نه بانی ناسور دست و دلبازتر از آن است که فکرش را می‌کنید. بانی ناسور تخفیف 100 درصدی را هم برای مشتریان در نظر گرفته، اگر شما جزو مشتریان خوش شانس باشید با استفاده از این تخفیف 100 درصدی می‌توانید آیتم‌های مورد علاقه خود را به طور رایگان خریداری کنید. پس چه چیزی بیشتر از این می‌تواند حال شما را خوب کند؟

 

بانی مد و رکورد های فروش

اگر یکی از دنبال کنندگان و مشتریان پروپاقرص فروشگاه اینترنتی بانی مد باشید، بدون شک اطلاع دارید که جشنواره‌های ویژه و بسیار متنوعی در طول سال از طرف این فروشگاه اینترنتی برگزار می‌شود. بانی مد با ارائه تخفیف‌های ویژه و شرایط فوق‌العاده خرید در مناسبت‌های مختلف توانسته نام خود را به عنوان رکورددار فروش اینترنتی پوشاک در ایران به ثبت برساند. پس چه فرصتی بهتر از این می‌تواند وجود داشته باشد تا شما هم با استفاده از جشنواره تولد بانی مد اجناس باکیفیت را با کمترین قیمت ممکن خریداری کنید.

بانی مد و پیشنهادات خیره کننده

احتمال دارد که با گردش در فروشگاه‌های اینترنتی با گزینه‌های بسیار متنوعی روبرو شده باشید که به نظر شما ترکیب این گزینه با سایر آیتم‌ها می‌تواند چالش‌های بسیار سختی را برای شما به همراه داشته باشد، در این مورد هم بانی مد می‌تواند با ارائه پیشنهادات فوق‌العاده برای آیتم انتخابی شما یک استایل خیره کننده ترکیب کند. پس در نظر داشته باشید با خرید در جشن 7 سالگی بانی مد علاوه بر اینکه می‌توانید محصولات انتخابی خود را با کمترین قیمت خریداری کنید با ترکیبات آن‌ها در کنار گزینه‌های پیشنهادی استایل فوق العاده و خیره کننده‌ای را هم ترکیب خواهید کرد.

کرونا و بانی مد

شما هم از دست این بیماری خسته شده‌اید؟ احتمال دارد به خاطر شرایط بد و بحرانی پیش آمده توسط کرونا نتوانید به فروشگاه‌های برندهای معتبر مراجعه کنید و محصولات مورد علاقه خود را خریداری نمایید. نگران نباشید! بانی مد به فکر شماست، این فروشگاه اینترنتی با ارائه خدمات بی‌نظیر جهت خرید اینترنتی، خرید راحت‌تری را در اختیار شما قرار می‌دهد. چه چیزی در خرید از بانی مد می‌تواند جذاب‌تر از این باشد که شما علاوه بر اینکه تنها با چند کلیک راحت و ساده می‌توانید محصولات انتخابی خود را درب منزل یا محل کار خود دریافت کرده و از خدمات پس از فروش این فروشگاه برخوردار باشید، میتوانید با خرید به صرفه، یک خرید اقتصادی را هم تجربه کرده باشید.

بانی مد در سالگرد تولد خود هدیه می‌دهد

بانی مد بیشتر از آن که فکرش را بکنید مهربان است! این فروشگاه اینترنتی علاوه بر اینکه در طول سال جشنواره و تخفیفات فوق العاده‌ای را برای مشتریان خود در نظر می‌گیرد، در روز تولد خود جایزه‌های شگفت انگیزی را به مشتریان می‌دهد. تنها کاری که شما می‌توانید برای این فروشگاه اینترنتی انجام دهید این است که از جشنواره‌های فوق العاده آن در طول سال غافل نشده و همواره با او همراه شوید.

البته همراهی با بانی مد برای هر دو طرف بسیار جذاب است، چرا که بانی مد از بودن در کنار شما انرژی می‌گیرد و شما هم می‌توانید در کنار خرید محصولات باکیفیت از این فروشگاه از تخفیفات بی‌نظیر آن هم استفاده کنید.

پس به یاد داشته باشید که بانی مد علاوه بر اینکه در روزهای کرونایی به فکر سلامت شماست، با ارائه قیمت‌های پایین در حفظ سرمایه شما هم گام بزرگی برمیدارد.

درنهایت چرا از بانی مد خرید کنیم؟

جشنواره‌های بی‌نظیرایده‌های فوق العاده جهت ترکیب استایل‌های جذابخدمات پس از فروش عالیارائه محصولات برندهای باکیفیت


انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فروشگاه اینترنتی خریداری کنید شگفت انگیز فوق العاده جهت خرید برای شما آیتم ها بانی مد شما هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۰۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش ها برای تحقق تابستان بدون خاموشی در قم

 ابراهیم ونکی فراهانی، مدیر نیروگاه قم گفت: نیروگاه سیکل ترکیبی قم در اسفند‌ماه سال ۱۴۰۲ با افزایش تولید بیش از ۵۶ میلیون کیلووات ساعت نسبت به سال قبل و بیش از ۱۴ میلیون کیلووات ساعت نسبت به رکورد قبلی در سال ۱۳۸۴، موفق به ثبت رکورد جدید در تولید برق خود در اسفند شد.

وی با بیان اینکه دستیابی به این دستاورد با اتکا به همت و تلاش کارکنان نیروگاه سیکل ترکیبی قم در بخش‌های مختلف به دست آمده افزود: با تلاش کارکنان واحد بهره‌برداری، با وجود عمر بالا و افزایش ضریب پیری واحدها، با بهره‌برداری اصولی، عکس‌العمل‌های به موقع و کمترین خروج اضطراری موفق به تولید برق با حداکثر توان و راندمان شدند.

مدیر نیروگاه سیکل ترکیبی قم گفت: تولید نیروگاه قم در اسفند سال گذشته به میزان ۳۹۸ میلیون و ۵۶۹ هزار کیلووات ساعت بوده و از این میزان تولید، ۳۹۱ میلیون و ۸۶۸ هزار و ۶۰۰ کیلووات ساعت آن انرژی خالص بوده که به شبکه سراسری برق تحویل شده است.

وی با تاکید بر اهمیت انجام به موقع تعمیرات بیان کرد: همکاران واحد تعمیرات نیروگاه قم موفق شدند در زمستان سال گذشته تعمیرات اساسی واحد‌های یک و چهار گازی، بازدید اتاق احتراق واحد سه گازی و بازدید دوره‌ای سالانه واحد دو بخار که در نوع خود کم‌نظیر بوده را انجام دهند تا تابستان امسال بدون خاموشی سپری شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تلاش ها برای تحقق تابستان بدون خاموشی در قم
  • تورم تولید گوشت از مرز ۱۰۰ درصد عبور کرد
  • خرید شکلات تلخ بهتر است یا  شکلات شیرین؟
  • استراحت علیرضا حقیقی بعد از ۲۵ بازی
  • کسب رتبه برتر کیفیت نان‌های تولیدی استان در اسفند ۱۴۰۲
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در استان تهران انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در تهران انتخابات اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله | مقاومت محیط‌ بانی در برابر اقدام غیر قانونی میراث فرهنگی | توضیحات فرمانده یگان محافت محیط زیست
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • جزییات طرح ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای