Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیران استقلال در تلاش هستند تا زمین تمرین این تیم را دوباره قابل بهره برداری کنند

مجموعه ورزشی انقلاب دوباره در حال ترمیم شدن است.

به گزارش طرفداری، استقلال حدود یک ماه است که با مجموعه ورزشی انقلاب برای برگزاری تمرینات قرارداد امضا کرده است اما کیفیت این مجموعه ورزشی آنقدر ضعیف بود که فرهاد مجیدی تصمیم گرفت تمرینات تیمش را به آرارات منتقل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین شنیدیم مدیران استقلال دوباره عملیات ترمیم مجموعه ورزشی انقلاب را استارت زده اند تا بتوانند هرچه زودتر تمرینات این تیم را به این مجموعه ورزشی منتقل کنند.

با این شرایط در صورت تایید فرهاد مجیدی، تمرینات استقلال ظرف روزهای آینده به مجموعه ورزشی انقلاب منتقل خواهد شد.  

 

بیشتر بخوانید:

بازگشت فرزاد مجیدی به تمرینات استقلال

 

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس استقلال برترین خط حمله لیگ را ندارد | اشتباه عجیب فرهاد مجیدی مهدی قائدی نامزد بهترین بازیکن هفته لیگ امارات انتقاد صریح کریستین ویری از الگری احتمال محرومیت 3 جلسه ای مورینیو به دلیل ژست مکالمه با تلفن! 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مجموعه ورزشی انقلاب فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۰۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، شهرام لرستانی رئیس کمیته انضباطی فدراسیون کشتی با اعلام این خبر گفت: با توجه به دفاعیات آقای محمدرضا مختاری نماینده تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های جام وهبی امره ترکیه و همچنین عدم محرومیت و جریمه نامبرده از سوی اتحادیه جهانی کشتی، این کشتی گیر می‌تواند به فعالیت‌های ورزشی خود از جمله حضور در تمرینات تیم‌های ملی ادامه دهد.
لرستانی در خصوص حضور این کشتی گیر در میادین ورزشی تصریح کرد: در مورد این موضوع در جلسه بعدی کمیته انضباطی تصمیم گیری خواهد شد.
لازم به ذکر است مختاری با توجه به رأی کمیته انضباطی تعلیق شده بود.

دیگر خبرها

  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • صفر تا صد تأیید سوابق تحصیلی و ترمیم نمرات داوطلبان کنکور
  • استقلالی‌ها چشم انتظار نخستین واریزی مالک جدید
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • استقلالی‌ها منتظر کمک مدیر سابق‌شان
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • ستاره استقلالی از تیم ملی خط می خورد؟
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی
  • دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)