Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ایرج خانی‌پور در این بازدید با تقدیر از اقدامات موثر پلیس استان در اجرای این طرح در راستای ارتقای امنیت اجتماعی اظهار داشت: پلیس و دستگاه قضائی استان در خدمت مردم عزیز هستند و با قاطیعت با هرگونه رفتار و حرکات ="wordInCorrect" id="252_11">هنجارشکنانه اراذل و اوباش برخورد خواهند کرد و استان زنجان جایی برای عرض اندام چنین افرادی نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه این طرح به مدت 15 روز و در مقاطع زمانی مختلف اجرا می‌شود، تصریح کرد: این طرح هر روزه در چند نقطه از شهر اجرا و در هفته‌های آتی به صورت منقطع و در مواقعی که لازم باشد به مرحله اجرا در می‌آید.
وی در ادامه بیان داشت: هدف از اجرای این طرح این است که به مردم و همشهریان عزیز که مطالبه گر اجرای طرح‌های این چنینی هستند، بگوییم که به هیچ وجه نگران موضوع امنیت در استان نباشند.
خانی پور با تأکید بر ضرورت همراهی مردمی در ثبات امنیت افزود: موفقیت پلیس به شدت تحت تاثیر عوامل محیط برون سازمانی است و برای این که رکن اصلی پلیس جامعه محور، یعنی مشارکت مردم در پیشبرد مأموریت‌های مختلف پلیسی، نهادینه و عملیاتی شود، باید شیوه‌های کاربردی و الزامات مشارکت مردم در امور انتظامی برای پیشگیری از جرم از سوی مسئولان، تبیین و فراهم شود. 
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه امنیت مردم، خط قرمز پلیس است، تصریح کرد: پلیس با کسانی که بخواهند امنیت مردم را تهدید کنند به صورت قاطع و قانونی برخورد خواهد کرد.
وی با اشاره به اینکه تولید امنیت نیاز به مشارکت مستمر مردمی دارد، گفت: می‌طلبد هم استانی‌های عزیز، پلیس را در اجرای ماموریت‌ها همراهی کنند و با گزارش به موقع اخبار و اطلاعات در خصوص افراد مشکوک و هنجار شکن از طریق سامانه تلفنی 110 در تامین امنیت جامعه شریک شوند.

انتهای پیام/2308

منبع: فارس

کلیدواژه: امنیت جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان ماموریت ها سامانه تلفنی تولید امنیت عزم راسخ پلیس و دستگاه اراذل و اوباش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۱۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جراحت جوان با غیرت برای دفاع از ۳دختر نوجوان

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، در ساعت ۱۹ روز جمعه و همزمان با شب شهادت شهید غیرت شهید الداغی یک جوان با غیرت کاشمری شاهد مزاحمت دو نفر راکبان یک موتور سیکلت با حالتی غیرطبیعی برای سه دختر نوجوان می شود.

این جوان با غیرت برای دفاع از سه دختر نوجوان وارد عمل شده و به صورت لسانی به اراذل و اوباش تذکر داده و نهی از منکر می‌کند که مورد حمله اراذل و اوباش قرار می گیرد.

پیگیری خبرنگار فارس حاکی است این جوان کاشمری در جریان درگیری اراذل و اوباش با ضربه چاقو ار ناحیه گردن مصدوم و با کمک مردم به بیمارستان منتقل می شود. متهمان نیز توسط مردم دستگیر و تحویل عوامل گشت پلیس شده اند.

دیگر خبرها

  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • عاملین رعب و وحشت در نقده دستگیر شدند
  • جراحت جوان با غیرت برای دفاع از ۳دختر نوجوان
  • دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله
  • دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد
  • اجرای طرح برخورد با فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • دستگیری عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران