Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی روز یکشنبه به منظور شرکت در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در استان کردستان حضور یافت.

وی در این سفر یک روزه همچنین با خانواده مرحوم «امیر سعیدزاده»، راوی کتاب «عصرهای کریسکان» دیدار کرد.

«عصرهای کریسکان»، روایتی جذاب از زندگی شهید امیر سعیدزاده و همسرش سعدا حمزه‌ای است که توسط کیانوش گلزار راغب در سال ۱۳۹۴، از سوی انتشارات «سوره مهر» برای نخستین بار منتشر شد و به دلیل جذابیت داستان، تاکنون دو بار نیز تجدید چاپ شده است، مرحوم سعید زاده، بیش از شش سال در زندان‌های گروهک کومله و دموکرات شکنجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید زاده تقریباً تنها نجات یافته از زندان مخوف کریسکان بوده و بقیه هم‌بندی‌های او همه بدون محاکمه اعدام شده‌اند.

کریسکان منطقه‌ای در کوه سنجاق در کردستان عراق است که مقر اصلی حزب دموکرات ایران بوده و سعیدزاده ۴ سال از دوران اسارت خود را در منطقه کریسکان بوده است.

در راستای پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت، توسط مؤسسه پژوهشی فرهنگی دفتر نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، از تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب «عصرهای کریسکان» در اسفند ماه ۹۹ در سنندج رونمایی شد.

در مراسم معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان از خانواده شهید سعیدزاده تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 5429192

منبع: مهر

کلیدواژه: سنندج سازمان تبلیغات اسلامی حجت الاسلام محمد قمی عصرهای کریسکان ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیوع کرونا بارش برف همدان واکسن کرونا عکس استانها گرگان بارش باران اردبیل تبریز تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۱۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی + فیلم

رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا با حضور در منزل شهید زاهدی گفت: حضرت آقا امر فرمودند که «از طرف من بروید خدمت خانواده عزیز شهید و سلام من را به ایشان برسانید و ان‌شاالله فرصتی بشود که این عزیزان را ببینم.»

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا با حضور در منزل شهید زاهدی اظهار کرد: حضرت آقا امر فرمودند که «از طرف من بروید خدمت خانواده عزیز شهید و سلام من را به ایشان برسانید و ان‌شاالله فرصتی بشود که این عزیزان را ببینم.»

به گزارش ایمنا، هم‌زمان با ایام شهادت امام صادق (ع)، سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا، امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی و جمعی از سرداران و امیران سپاه و ارتش با خانواده سرلشکر شهید محمدرضا زاهدی دیدار داشتند.

کد خبر 750953

دیگر خبرها

  • ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی +فیلم
  • ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی
  • ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی + فیلم
  • ابلاغ سلام فرمانده کل قوا به خانواده شهید زاهدی
  • قدردانی از بزرگان، جامعه را فاخر می‌کند
  • تجلیل ازدکترعراقی‌زاده بنیانگذار آموزش دندانپزشکی درهرمزگان
  • تجلیل از معلمان نمونه استان قزوین 
  • رونمایی و جشن امضای کتاب عکس «احتضار»
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • آئین تجلیل از خانواده معظم ۲۰شهید روحانی و طلبه ورامین️ برگزار شد