Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - ارسال اقلام امدادی و حمایتی و اهدای ۵۰۰ سری لوازم خانگی و هزار راس دام ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به سیل زدگان جنوب استان کرمان آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان ، آیین ارسال اقلام امدادی و حمایتی و اهدای 500 سری لوازم خانگی و هزار راس دام به سیل زدگان جنوب استان کرمان ظهر امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، سید مصطفی آیت‌اللهی موسوی معاون امورعمرانی استاندار کرمان، محمدعلی روح‌اللهی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان و سرهنگ سلطانی فرمانده ناحیه مقاومت حضرت رسول(ص) سپاه ثارالله استان کرمان در حسینیه ثارالله کرمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان در این آیین اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان امام حضرت امام (ره) همیشه در بحران‌ها در کمک به مردم پیشگام بوده و جزو اولین‌ها است.

وی با بیان اینکه بودن در کنار مردم در زمان بحران از درد مردم می‌کاهد افزود: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نشان داده که به‌خوبی در بحران کنار مردم بوده است.

گفت: امیدواریم که این خدمات خیرخواهانه به مردم مورد رضایت الهی قرار گرفته و شاهد درد و رنج مردم خسارت دیده به‌ویژه در مناطق محروم نباشیم.

مطالعات اجرای طرح بزرگ سیل‌بند جیرفت آغاز شد11 میلیارد و 900 میلیون تومان پروژه محرومیت زدایی در "رودبار" جنوب افتتاح شداستاندار کرمان: مردم جنوب کرمان زندگی و منبع درآمد خود را بر اثر سیل از دست دادند

محمدعلی روح‌اللهی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان کرمان در این آیین اظهار داشت: بعد از سیل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای کمک به سیل زدگان برگزاری دو رزمایش را در دستور کار قرار داد.

وی با اشاره به تهیه لوازم خانگی که بر اثر سیل تخریب شده بود گفت: هزار شغل در شهرستان‌های جنوبی استان برای سیل‌زدگانی که شغل خود را بر اثر سیل از دست دادند، توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ایجاد می‌شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان کرمان با بیان اینکه هزار راس دام نیز که در سیل اخیر در استان کرمان تلف شده بود که دام مردم در شهرستان‌های سیل‌زده نیز تامین می‌شود افزود: تا امروز 230 شغل ایجاد و 250 راس دام در منوجان توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه امروز مراسم توزیع 500 سری  لوازم خانگی برگزار می‌شود گفت: این لوازم خانگی شامل یخچال، فرش، اجاق گاز، سرویس ظروف و قابلمه و پتو است که بین سیل زدگان در جنوب استان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/511/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیل زده سیل استان کرمان سیل زده سیل استان کرمان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام سیل زدگان استان کرمان لوازم خانگی جنوب استان راس دام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۱۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر

به گزارش خبرنگار مهر، امیرالدین روح‌نواز، مدیر عامل شرکت صنایع نساجی هلال ایران در نشست خبری اظهار داشت: این شرکت تولید کننده اقلام استراتژیک هلال احمر مانند چادر امدادی، پتو و کوله پشتی، لباس امدادی.. برای مواقع بحران و حوادث است.

وی افزود: به همت کارگران و کارهای توسعه‌ای نه تنها نیاز داخلی در زمان بحران را تأمین کرده بلکه در صادرات هم سهیم بوده ایم و از محصولات ما در سیل پاکستان، زلزله ترکیه استفاده و محصولات به چین هم ارسال شده است.

روح نواز گفت: با افزایش ظرفیت بالا، چادرهای امدادی تولید و از زنان سرپرست خانوار، زندانیان و معتادان بهبود یافته در راه بهره مند شده‌ایم.

خبر در حال تکمیل است.

کد خبر 6091898

دیگر خبرها

  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان 
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان
  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد
  • احداث ۴ شبستان جدید در آستان حسینی
  • صنایع نساجی هلال احمر ایران
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • طرح تعرفه‌گذاری پلکانی گاز خانگی باید اجرایی شود/ تخصیص بی‌حساب و کتاب یارانه انرژی را متوقف کنید
  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر