Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان تعاون روستایی در حالی از قیمتهای میوه برای ذخیره سازی شب عید خبر می‌دهد که ارقام خرید این میوه ها بالاتر از نرخ بازار اعلام شده است.

به گزارش برنا،  اسماعیل قادری فر مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی در برنامه «فرامتن»  شبکه افق در رابطه با گزارش انتقادی روند خرید میوه شب عید توضیح داد و گفت: در گزارش صداوسیما قیمت ۱۳ هزار و ۹۰۰ تومان و ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان برای پرتقال و سیب به درستی اعلام نشد، در حالی که این قیمت‌ها به عنوان قیمت نهایی خرید میوه تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قیمت ۱۳ هزار و ۹۰۰ و همچنین ۱۴ هزار و ۵۰۰ برای سیب قیمت تمام شده میوه برای اسفند ماه و زمان توزیع و با در نظر گرفتن فرایندهای شستشو، واکس، بسته بندی و نگهداری است.

قادری فر با اشاره به اینکه اجازه رهاشدگی در بازار را نمی‌دهیم، تصریح کرد: از ۲۰ اسفند تا ۱۵ فروردین زمان توزیع میوه ها است و حداکثر قیمت حدود ۱۰ درصد بیشتر از قیمت تمام شده به دلیل هزینه حمل و نقل به مراکز پخش است، بنابراین پرتقال بین ۱۵ و نیم تا ۱۶ هزار تومان و سیب نیز به همین قیمت به دست مصرف کننده می‌رسد.

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی گفت: القای اینکه میوه را گران خریده‌ایم و گران می‌فروشیم با آنچه امروز در بازار عرضه می‌شود، متفاوت است. این سازمان خرید میوه های درجه یک را در دستور کار خود قرار داده است و میوه با کیفیت در اختیار مردم قرار می گیرد.

وی افزود: اخبار جعلی کار شبکه نفوذ برای متلاطم کردن بازار است و اگر امروز بازار مرغ، تخم مرغ، گوشت و سیب زمینی کنترل شده حاصل تلاش جهادگران حوزه کشاورزی و تنطیم بازار است.

قادری فر یادآور شد: ارزیابی میدانی ما این است که قیمت برنج از 90 هزار تومان به 75 هزار تومان رسیده که با ورود برنج های خارجی این اتفاق رخ داد و اگر در دوران برداشت برنج نیز به مقدار نیاز برنج خریداری می شد، این بازار دچار التهاب نمی شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: میوه شب عید حمل و نقل گوشت سیب زمینی کشاورزی برنج برنج حمل و نقل شب عید گوشت میوه شب عید تعاون روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۱۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت انواع میوه و تره‌بار امروز _‌شنبه هشتم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 748254

دیگر خبرها

  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • افزایش قیمت میوه و صیفی‌جات مربوط به نرخ بارفروشان است
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • روایت عضو شورای شهر اصفهان از تفاوت دانشگاه‌های ایران و آمریکا
  • بازیابی و معرفی روایت‌های فرهنگ دریاپایه قشم ضرورت دارد
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال
  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی
  • قیمت مرغ زنده چقدر شد؟