Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@01:14:43 GMT

یک هزار و ۴۰۰ تن مرغ در آبادان ذخیره سازی شد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۰۸۷۸۴

یک هزار و ۴۰۰ تن مرغ در آبادان ذخیره سازی شد

حسن دشتی‌نژاد یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با برنامه‌ریزی انجام شده در راستای تامین کالاهای اساسی در آبادان ،میزان ذخیره سازی کالاها مطلوب بوده و کمبودی در این شهرستان وجود ندارد.

وی همچنین از توزیع  ۲۰۵ تن برنج، ۱۰۰ تن شکر و ۴۰ تن مرغ منجمد در سه ماه گذشته بین واحدهای عرضه کننده کالاهای اساسی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: در سه ماه گذشته ۳۳۵ تن کالای اساسی در این شهرستان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جهاد کشاورزی آبادان افزود: این میزان کالای اساسی بر اساس شاخص جمعیت به شهرستان آبادان اختصاص یافت و از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای با نرخ مصوب عرضه شد.

دشتی‌نژاد با بیان اینکه در زمینه تامین کالاهای اساسی برای کنترل قیمت ها پیش بینی لازم انجام شده است گفت: برنامه‌ریزی لازم برای ذخیره‌سازی میوه شب عید همچنین کالاهای اساسی ویژه ماه مبارک رمضان در آبادان انجام شده است.

مدیر جهاد کشاورزی آبادان گفت: کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار در راستای کنترل بازار و جلوگیری از افزایش قیمت ها در روزهای پایانی سال با دقت بازار را رصد کرده و با هر گونه تخلف در این زمینه برخورد می کند.

وی از مردم آبادان خواست کالاهای اساسی مورد نیاز خود را با نرخ مصوب از فروشگاه‌های منتخب سطح شهر و در روستاها از طریق اتحادیه تعاون روستایی تهیه کنند.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی کالای اساسی خوزستان آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی کالای اساسی خوزستان وزارت جهاد کشاورزی کالای اساسی خوزستان آبادان کالاهای اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۸۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند

کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند

دیگر خبرها

  • ریز ارز پرداختی کالاهای اساسی و تجاری/چقدر ارز پرداخت شد؟
  • دستور دادستان بشرویه جهت ایمن سازی فوری استخر‌های کشاورزی
  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • تامین بیش از یک میلیارد دلار ارز برای کالاهای اساسی
  • تامین ۴.۲ میلیارد دلار ارز کالاهای اساسی، صنایع و خدمات
  • کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند
  • ‌بازار دائمی صادرات ۱۵ میلیون قطعه‌ای مرغ
  • آبگیری کامل سد و بند‌های خاکی شهرستان گراش
  • گوجه فرنگی شهرستان مهر در راه بازار‌های جهانی