Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی پنجاه‌ و چهارمین جلسه‌ی شورای شهر تبریز روز یکشنبه، اول اسفند ماه، با حضور رئیس و اعضای شورای شهر و همچنین سرپرست جدید شهرداری کلانشهر تبریز در عمارت ساعت تبریز برگزار شد.

رسول برگی، رئیس شورای شهر تبریز طی سخنانی در این جلسه ضمن آرزوی موفقیت برای سرپرست جدید شهرداری کلانشهر تبریز اظهار کرد: امیدواریم آقای یوسفی با تلاش و پشتکار گام‌های مثبتی در راستای توسعه شهر بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: من در این جلسه به سرپرست شهرداری می‌گویم که چنانچه هرکدام از ما اعضای شورای شهر تبریز درخواستی غیرقانونی داشته باشیم، در صحن شورا اعلام کند.

برگی تاکید کرد: اولویت اصلی همه‌ی ما خدمت به شهر و شهروندان است و باید در خصوص پروژه‌های راکد اقداماتی اتخاذ کنیم تا شهروندان تغییر و تحولات در شهر را مشاهده کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ایثارگران شاغل در شهرداری به‌شدت از موضوع تبدیل وضعیت گله‌مند بوده و ظاهرا تبدیل وضعیت آن‌ها تاکنون تعیین تکلیف نشده است و ما مطلع شدیم ظاهرا اطلاعات سیستم‌های حوزه نیروی انسانی بعد از رفتن آقای مولاخواه و آمدن سرپرست جدید، پاک شده است که این موضوع باید این موضوع توسط حراست یا بازرسی پیگیری و با فرد یا افراد متخلف که موجب ایجاد تنش در شهرداری می‌شوند، برخورد شود.

رئیس شورای شهر تبریز در خصوص حواشی روز استیضاح شهردار سابق تبریز و موضوعاتی که رنجبر در آن جلسه مطرح کرد، گفت: روز گذشته  اتهاماتی از سوی شهردار سابق به سمت اعضای شورای شهر نسبت داده شد و ما طی نامه‌ای خطاب به استاندار آذربایجان شرقی که رئیس هیأت حل اختلاف استان نیز است، خواستار رسیدگی به این اتهامات شده ایم و ارائه‌ی مستندات لازم از سوی آقای رنجبر هستیم.

وی تاکید کرد: اگر مستنداتی مبنی بر تخلف اعضای شورای شهر ارائه شود، قطعا با فرد متخلف برخورد خواهد شد اما اگر مستنداتی وجود ندارد، آقای رنجبر باید پاسخ دهد که چرا آن اتهامات را مطرح کرده است.

برگی همچنین خاطرنشان کرد: بعد از مشورت با مشاور حقوقی شورای شهر تبریز شکایتی را نیز در خصوص اتهاماتی که برخی از مدیران شهرداری علیه اعضای شورای شهر تبریز مطرح کرده‌اند، تنظیم خواهیم کرد.

باید از حیثیت شورای شهر دفاع شود

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تبریز نیز در این خصوص گفت: هر تصمیم هزینه‌ای دارد  و در این مدت موضوعاتی توسط تعدادی از اشخاص و مخصوصا مدیران شهرداری در فضای مجازی مطرح شد که من از رییس شورای شهر تبریز می‌خواهم از حیثیت شورا دفاع کنند.

علی نوای باغبان ادامه داد: من می‌توانم پاسخ تک تک این افتراها را بدهم ولی باید از جایگاه شورای شهر دفاع کنیم و بی‌تفاوت از کنار این موضوع عبور نکنیم.

با تلاش شبانه روزی بارقه‌ی امید را در بین مردم ایجاد می‌کنیم

سرپرست جدید شهرداری تبریز نیز طی سخنانی اظهار کرد: امیدوارم به‌عنوان فردی که ۲۶ سال سابقه‌ی حضور در مسئولیت‌های مختلف شهرداری را دارد، بتوانم در این مسئولیت جدید به‌خوبی خدمت کرده و رضای خداوند و مردم را جلب کنم.

مهدی یوسفی ادامه داد: قطعا با همت اعضای شورای شهر و تلاش همکاران خدوم مجموعه‌ شهرداری می‌توانیم با کار و تلاش شبانه روزی بارقه‌ی امید را در میان همشهربان ایجاد کنیم.

وی یادآور شد: اکنون در ایام آخر سال، فصل بودجه ریزی و آستانه سال جدید قرار داریم و باید به فکر حل پروژه‌هایی که عامل اصلی ترافیک در خیابان‌ها هستند، باشیم.

به گزارش ایسنا در این جلسه بندهای ۱۸ الی ۳۴ آئین نامه مدیریت تعارض منافع و کلیات این آئین نامه، بندهای یک الی شش شیوه‌نامه‌ی تقویت رویکرد مناسب سازی شهر برای معلولین مورد بررسی و تصویب اعضای شورای شهر قرار گرفت.

براساس این گزارش نکته قابل توجه این جلسه کنایه‌هایی بود که اعضای شورا هرچند به شوخی به یکدیگر می‌زدند و مشخص بود که موافقان و مخالفان استیضاح و برکناری شهردار سابق حرف‌های زیادی در این‌خصوص دارند که فعلا در قالب نیش و کنایه یکدیگر را خطاب قرار می‌دادند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهرداري شهرداری تبریز شوراي شهر شورای شهر تبریز ی شورای شهر تبریز اعضای شورای شهر سرپرست جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۱۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالار شهیدان فلاح نژاد کرج ایمن سازی می‌شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: بر اساس تباصر بودجه سال جاری و با موافقت اعضای شورای شهر، تالار شهیدان نژاد فلاح و خط ۴ حصار ایمن سازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از البرز عمار ایزدیار، ظهر امروز در حاشیه برگزاری میز خدمت در مصلی کرج، طی گفت‌وگویی با خبرنگاران حاضر، خبرنگاران به لوایح و مصوبه‌های این جلسه اشاره کرد و گفت: به جهت ایمن سازی تالار شهیدان نژاد فلاح و ایمن سازی حادثه ناگواری که در خط ۴ حصار اتفاق افتاد بر اساس تباصر بودجه سال جاری مقرر بود پروژه‌هایی که اعتبار آنها بیش از ۳۰ میلیارد تومان تخصیص یافته اند در کمیسیون تلفیق بررسی و مقرر شد این دو پروژه در سال جاری ایمن سازی شوند.

وی به لایحه شهرداری در خصوص طرح اصلاح اساسنامه و تفکیک سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری بیان کرد: با تدوین اساسنامه سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری کرج بر اساس ماده ۵۴ قانون شهرداری‌ها و سازمان زیباسازی براساس ماده ۸۴ با اکثریت آرا حاضرین موافقت شد.

سخنگوی شورای شهر کرج تاکید کرد: در این راستا شهرداری کرج مکلف شد ظرف مدت ۱۵ روز بعد از تصویب نسبت به ارائه اساسنامه سازمان‌های مذکور به شورای اسلامی شهر کرج جهت سیر مراحل قانونی اقدام نماید.

ایزدیار یادآور شد: در این جلسه همچنین مصوبه‌های کمیسیون تلفیق جهت ساخت مقبره شهدای گمنام در چند نقطه از شهر به تصویب اعضای شورای شهر رسید.

ایزدیار به هشتادمین صورت جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج اشاره کرد و افزود: لایحه شهرداری در خصوص استفاده خدمتی از ۶ نفر راهبر قطار و یک نفر مدیر عملیاتی در سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج با قیودی مورد موافقت اعضای شورای شهر قرار گرفت.

کد خبر 748137

دیگر خبرها

  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود
  • دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • تالار شهیدان فلاح نژاد کرج ایمن سازی می‌شود
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار