Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-29@15:55:50 GMT

قطعه پنج آزادراه «هشترود- مراغه» تکمیل می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۱۱۵۹۴

قطعه پنج آزادراه «هشترود- مراغه» تکمیل می‌شود

تین نیوز

علیرضا توری در دیدار با جمعی از اصلاح طلبان هشترود اظهار کرد: هشترود جزیره استعدادها است و ما باید از این ظرفیت عظیم استفاده کنیم و با به‌کارگیری پتانسیل‌های موجود، وضعیت کنونی شهرستان را تغییر داده تا به شهرستانی ایده آل برسیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، وی افزود: حل و فصل مشکلات موجود، رسیدگی شبانه روزی به امورات مردم، تحوّل همه جانبه در هشترود، توجه به راههای روستایی، افزایش ماشین آلات راهداری، توسعه‌ی همه جانبه منطقه و چندین مورد دیگر که رشد شهرستان در آن نهفته است در دستور کار فرمانداری قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از ایجاد پلیس راه هشترود بعد از ۱۵ سال خبر داد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده با مسئولان رده بالای کشور، دستگاه سی تی اسکن نیز به بخش درمانی هشترود رسید که بعد از تکمیل محل این دستگاه پزشکی در بیمارستان هشترود، نسبت به حمل آن از تهران اقدام خواهیم کرد تا مردم هشترود و مراجعه کنندگان به دلیل نبود سی تی اسکن به شهرهای همجوار اعزام نشوند.

توری اضافه کرد: سرازیر شدن سرمایه به منطقه در جهت سرمایه گذاری و افزایش جمعیت موجود دو مقوله‌ی رشد و توسعه در هر شهرستان هستند و این مهم در دستور کار فرمانداری و ادارات متولی قرار گرفته است تا در آینده شاهد رشد و تعالی منطقه باشیم.

وی ادامه داد: برای پیشبرد اهداف شهرستان از تمامی افراد در هر سلایق استفاده خواهیم کرد و بنا داریم در جهت تسریع توسعه‌ی همه جانبه نسبت به ایجاد مجمع پیشرفت منطقه، اقدامات اساسی را انجام دهیم.

وی یادآور شد: زیباسازی شهر باید در دستور کار شهرداری قرار گیرد تا مهمانان و همشهریان با یک شهر زیبا مواجه شوند و امید به زندگی در این شهر افزایش یابد که لازم است، شورای شهر اقدامات مناسبی انجام دهد و در جهت ایجاد در آمد پایدار به‌صورت شبانه روزی تلاش کند تا با درآمد حاصله، بتوان چهره شهر را تغییر داد.

فرماندار هشترود همچنین گفت: هر مسئولی که در هشترود مشغول به خدمت است باید در جهت عمران و آبادانی منطقه تلاش کند تا چهره بی‌روح شهر، جان تازه‌ای بگیرد.

وی تاکید کرد: ایجاد پارک بانوان که یکی از درخواست‌ها و نیازهای اولیه این قشر عظیم می‌باشد، باید هر چه زودتر در دستور کار شهرداری و شورای شهر قرار گیرد تا بانوان منطقه بتوانند به صورت آزاد به فعالیت‌های مربوطه برسند.

وی با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع از اوجب واجبات است، خاطرنشان کرد: هر مسئول اداره‌ای که به کار مردم رسیدگی نکند و چوب لای چرخ توسعه در شهرستان بگذارد، بهتر است مسئولیت خود را به فرد لایق‌تر دیگری تحویل دهد در غیر اینصورت با برخورد قانونی روبرو خواهد شد.

توری گفت: پروازی بودن مسئول، استفاده از ماشین اداری برای مصارف شخصی، بد اخلاقی با مردم در ادارات، استفاده بی‌مورد از بیت المال و منتسب کردن خود به مسئولان رده بالای کشور به خاطر عدم ارائه‌ی خدمات مناسب به مردم، در این شهرستان جایی ندارد و با فرد خاطی به شدت برخورد خواهد شد.

به گزارش ایسنا، نمایندگان طیف اصلاح طلب در هشترود نیز قول همکاری همه جانبه با دولت سیزدهم را دادند و اعلام کردند، در جهت رشد و توسعه شهرستان کمک حال فرماندار و سایر ادارات متولی خواهند بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: پلیس راه سرمایه گذاری رشد و توسعه رشد و تعالی شورای شهر فرماندار هشترود آزاد راه هشترود مراغه دستور کار همه جانبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۱۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۰۸ قطعه شی تاریخی چندهزارساله در چالوس

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محسن سلیمانی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی قصد فروش چندین قطعه شیء تاریخی در شهرستان چالوس را دارد، موضوع در دستور کار مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس، تصریح کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی، مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ سلیمانی همچنین اظهار کرد: در این عملیات بیش از ۳۰۸ قطعه شیء تاریخی، شامل اقلام زینتی وزیور آلات شامل گوشواره، انگشتر، مهره‌های سنگی و مروارید متعلق به دوران ساسانی، هخامنشی و عصر اسلام کشف شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این اشیا بخشی از فرهنگ و تمدن کشور است، بیان داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی شهرستان در خاتمه با بیان این که قاچاق اشیا عتیقه و آثار باستانی تاراج فرهنگ و تاریخ کشور به شمار می‌رود، از مردم خواست در صورت شناسایی افراد سودجو و قاچاقچیان عتیقه و هرگونه مسائل امنیتی، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 6092174

دیگر خبرها

  • کشف گنج هخامنشی و ساسانی از قاچاقچی عتیقه در چالوس
  • کشف ۳۰۸ قطعه اشیای تاریخی دوره ساسانی و هخامنشی در چالوس
  • کشف ۳۰۸ قطعه شی تاریخی چندهزارساله در چالوس
  • افتتاح کارگاه کامپیوتری هنرستان فنی شهید شکاری مراغه
  • یک میلیون و ۹۰۰ هزار نوبت سر دام در اراک ایمن سازی سازی شد
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • شمارش معکوس برای اتمام آزادراه مراغه- هشترود+ فیلم
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان با اجرای ۷ پروژه
  • تکمیل سد مشمپا از اولویت‌های شرکت آب منطقه‌ای است
  • توسعه و بهسازی بزرگراه های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه