Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-04@13:39:09 GMT

جزییات توقیف محموله قاچاق روغن

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۱۲۲۹۲

صبح امروز ۱۰۰ تُن روغن خوراکی توسط نیروی دریایی سپاه کشف و توقیف شد. ناطقان: به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی سپاه  امروز یکشنبه اول اسفند ماه ۱۴۰۰ ، رزمندگان پایگاه دریایی  امام علی(ع) نیروی دریایی سپاه چابهار، پس از رصد اطلاعاتی موفق شدند پنج فروند شناور حامل  روغن خوراکی قاچاق که به مقصد یکی از کشورهای همسایه بارگیری شده بود را توقیف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



"ناوسالاریکم پاسدار محمد نوذری فرمانده پایگاه دریایی امام علی (ع) چابهار گفت:در راستای مبارزه با قاچاق کالا  و  بنا به دستور سردار فرمانده نیروی دریایی سپاه ، رزمندگان پایگاه دریایی امام علی (ع)چابهار موفق به شناسایی و توقیف یک محموله قاچاق سازمان یافته روغن خوراکی که به مقصد یکی از کشورهای همسایه در حال حرکت بود اقدام و برای ادامه روند رسیدگی قضایی به اسکله  پایگاه دریایی امام علی (ع )  چابهار منتقل کردند.

 وی با اشاره به اشراف اطلاعاتی یکپارچه  در سواحل مکران اظهار داشت : طبق رصد های اطلاعاتی انجام شده این باند قاچاق سازمان‌یافته ، محموله روغن خوراکی  به میزان ۱۰۰ تن از طریق مسیر دریایی و با استفاده از  ۴ فروند شناور باری  از مبدا یکی از روستاهای ساحلی چابهار بارگیری و به مقصد یکی از کشورهای همسایه در حال حرکت بود.

فرمانده پایگاه دریایی امام علی(ع) در پایان اعلام کرد:  نیروی دریایی سپاه با جدیت بنا به دستور فرمانده نیروی دریایی سپاه برای مبارزه قاطع با قاچاق سازمان یافته  لحظه ای درنگ نکرده و قاطعانه با آنان برخورد مؤثر   می کند. منبع: ایسنا برچسب ها: توقیف ، محموله قاچاق ، روغن خوراکی ، سپاه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: توقیف محموله قاچاق روغن خوراکی سپاه پایگاه دریایی امام علی نیروی دریایی سپاه روغن خوراکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۲۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید محسنی اژه‌ای از دستاوردهای نیروی دریایی سپاه

ایسنا/هرمزگان رئیس قوه قضائیه گفت: امروز امکانات نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران در تراز نظام جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای امروز (۱۳ اردیبهشت ماه) در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای نیروی دریایی سپاه پاسداران در بندرعباس افزود: امروز قدرت و عظمت بازدارندگی نیروهای مسلح به فرماندهی فرمانده کل قوا، نقش اصلی را برای پیشبرد اهداف دارد.

وی گفت: پس از ۴۰ سال وقتی جوانان با انرژی و ایمان در مسیر ارتقای نیروهای مسلح گام بر می‌دارند، انسان احساس عزت و افتخار می‌کند.

رئیس قوه قضائیه افزود: با توجه به تحریم های ظالمانه، امکانات و توانایی‌های نیروی دریایی سپاه پیشرفته است و دشمن انگشت به دهان مانده است.

حجت الاسلام والمسلمین محسن اژه‌ای گفت: امروز مسائل ما به هم پیوسته است و در زمینه‌های مختلف از جمله امنیتی، دفاعی و فردی برای نظام جمهوری اسلامی اهمیت دارد.

وی افزود: قوه قضائیه همه‌ی امکانات خود را برای حمایت و پشتیبانی در جهت رفع موانع از سر راه اهداف نیروهای مسلح به کار می‌گیرد.

رئیس قوه قضائیه بررسی بازدیدهای سفر قبلی تا امروز را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: هماهنگی‌ها خوب بوده ولی همچنان نیاز به هماهنگی و برنامه ریزی بیشتر دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همه آن چیزی که باید از ناو شهید مهدوی نیروی دریایی سپاه پاسداران بدانیم+ عکس
  • برای نخستین بار؛ ناو سپاه از مدار صفر درجه عبور کرد + ویدئو
  • برای نخستین بار؛ ناو سپاه از مدار صفر درجه عبور کرد
  • ناو سپاه از مدار صفر درجه گذشت
  • شناور موشکی سپاه از خط استوا گذشت
  • اولین ماموریت اقیانوسی سپاه در نیمکره جنوبی
  • شناور موشکی سپاه از خط استوا عبور کرد
  • بازدید محسنی اژه‌ای از دستاوردهای نیروی دریایی سپاه
  • توقیف محموله خوراک دامی قاچاق در پاوه
  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس