Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حمید سیلاوی یکشنبه در نشست بررسی وضعیت کرونا در شهرستان دشت آزادگان بیان کرد: عوامل مختلفی در این شهرستان باعث انتشار سویه جدید کرونا شده که از جمله می توان به عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی در اماکن عمومی، عدم استفاده از ماسک و برگزاری مراسم عزا و عروسی اشاره کرد.

وی افزود : اهالی شهرستان باید امیکرون سویه جدید بیماری کووید-۱۹ را جدی بگیرند و در کنار واکسیناسیون دستورالعمل‌های بهداشتی را نیز رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان دشت آزادگان با اشاره به اینکه احتمال اوج گیری کرونا در اسفند ماه زیاد است اظهار داشت: یکی از مهمترین اولویت های کاری ادارات و مدیران شهرستان، مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با سویه های مختلف با آگاه سازی جامعه است.

سیلاوی ادامه داد: در جهت حفظ سلامت افراد جامعه از راه های توصیه شده و رعایت اصول و پروتکل های بهداشتی در محیط کار و فاصله گذاری اجتماعی به منظور قطع زنجیره بیماری کووید - 19 باید در کنار استمرار فعالیت های بهداشتی و مراقبتی ، موضوع ترغیب شهروندان به دریافت نوبت دوم و سوم واکسن از سوی قرارگاه کرونا شهرستان انجام شود.

فرماندار دشت آزادگان اظهار داشت: همسویی و پشتیبانی از کادر درمانی و طرح شهید سلیمانی هم افزایی و کار جهادی شبانه روزی در جهت افزایش آمارهای واکسیناسیون مهمترین اولویت کاری باید باشد.

در حال حاضر ۱۴ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز کرونا هستند.

شهرستان دشت آزادگان با بیش از ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در غرب خوزستان واقع است.

برچسب‌ها ویروس کرونا دشت آزادگان خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دشت آزادگان خوزستان ویروس کرونا دشت آزادگان خوزستان دشت آزادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۳۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد

خانم عظیمی پور معاون تربیتی و پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان دامغان با اشاره به کمبود مربی‌های بهداشت در مدارس این شهرستان گفت:ارائه آموزش‌های لازم بهداشتی و مراقبت‌های بهداشتی دانش آموزان مهم‌ترین وظیفه مربیان بهداشت و سفیران سلامت است.
در این مراسم از ۵ مربی بهداشت و ۱۰ دانش آموز سفیر سلامت نمونه با اهدای هدایای قدردانی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • بازدید اهالی رسانه از بزرگراه آزادگان و نشست عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران
  • تکرار یک رسم غلط ٢ نفر قربانی گرفت
  • تحویل ۷۰ کلاس درس به دانش آموزان دشت آزادگان و هویزه
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • افزایش پایداری شبکه برق دشت آزادگان
  • رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی