Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@17:06:29 GMT

پروژه احداث راه اصلی کلور – درام مشکل اعتباری ندارد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۱۳۲۳۰

پروژه احداث راه اصلی کلور – درام مشکل اعتباری ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان اردبیل، محبوب حیدری در بازدید از پروژه راه اصلی خلخال به منجیل اظهار کرد : با پیگیری‌های صورت گرفته مطالبات پیمانکاران مجری پروژه راه‌سازی خلخال به منجیل پرداخت شده و این پروژه هیچ‌گونه مشکل اعتباری ندارد و امسال و سال آتی مشکلی در تامین منابع مالی این پروژه نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طول مسیر این پروژه ۴۲ کیلومتر بوده که در دو قطعه ۱۷ و ۲۵ کیلومتری تعریف شده و هم اکنون از سوی پیمانکاران با بکارگیری حداکثر ظرفیت و توان ماشین آلات و نیروی انسانی در حال اجرا است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد: در حال حاضر ۷۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و سبک راه سازی به‌کار گرفته شده  با ۱۰۰ نیروی انسانی در ۲ قطعه مشغول عملیات اجرایی  هستند.

حیدری با بیان اینکه اعتبارات این پروژه از سه محل توازن منطقه‌ای، ردیف اعتباری ملی و اعتبارات سفر ریاست جمهوری تامین می‌شود، گفت: قطعه یک این پروژه به طول ۱۷ کیلومتر با قرارداد سه هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال در حال اجرا بوده و ۱۲ کیلومتر از ۲۵ کیلومتر قطعه دوم نیز در مرحله نهایی عملیات زیرسازی است.

وی افزود: ۷ کیلومتر طول مسیر از سمت خلخال که در اولویت کاری قرار دادیم تا شهریور ماه سال آتی عملیات اجرایی آن را انجام داده و بعد از اینکه سمت خلخال به‌طور کامل به اتمام رسید، از سال آینده چهار کیلومتر باقیمانده و تفویض شده به راه و شهرسازی استان اردبیل در داخل حوزه زنجان نیز ادامه عملیات اجرایی انجام خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: امیدوار هستیم با تزریق هزار میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ماده ۵۶ به قطعه یک این پروژه تا پایان امسال سرعت عملیات اجرایی این قطعه را افزایش دهیم.

در این بازدید نماینده مردم شهرستانهای خلخال وکوثر در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: پروژه خلخال به منجیل در حال حاضر تنها پروژه راه‌سازی استان اردبیل است که به دلیل واقع شدن در منطقه خوش آب وهوای شاهرود خلخال در حال اجرا است.

سید غنی نظری اظهار کرد: با توجه به پیشرفت کار در قطعه دوم راه که عملیات اجرایی آن به طول ۲۵ کیلومتر در حال احداث است امیدواریم تا پایان سال ۱۴۰۱ پیمانکار این قطعه کار را به پایان رسانده و تحویل دهد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۲ کیلومتر از مسیر ۱۷ کیلومتری قطعه یک این راه در حال انجام است ابراز امیدواری کرد که با تکمیل و بهره برداری از این پروژه مردم استان اردبیل بویژه خلخال از یک راه ایمن و استاندارد عاری از گردنه‌های برف‌گیر برای مسافرت‌های زمستانی خود بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: کلور درام جاده کلور درام محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل غنی نظری راه اصلی خلخال منجیل راه و شهرسازی استان اردبیل عملیات اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۳۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذربایجان‌شرقی منتظر خبرهای خوب در حوزه راه است

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی گفت: امیدوارم تا پایان دولت خبرهای خوبی در حوزه راه بشنویم.  

مالک رحمتی امروز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در جریان بازدید وزیر راه و شهرسازی از قطعه ششم آزادراه تبریز-ارومیه، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: قرارداد قطعات سوم و پنجم آزادراه راه تبریز- ارومیه آماده شده و نیازمند دستور وزیر محترم راه است.

 وی ادامه داد: بر اساس مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان ۵۰۰ میلیارد تومان از محل ماده ۵۶ به این طرح اختصاص یافته است.

استاندار آذربایجان شرقی بیان کرد: همچنین از محل اعتبارات سازمان برنامه و بودجه نیز ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نقدی باید به این طرح اختصاص یابد که تاکنون ۱۲۰ میلیارد تومان محقق شده است. سال قبل نیز سازمان برنامه و بودجه قول داد ۲۰۰ میلیارد تومان بدهد که هنوز محقق نشده است. 

وی خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه سفر استانی رییس جمهور ۱۵ هزار تن قیر هم باید به طرح اختصاص یابد که با ۸۰۰۰ تن نیز مشکل‌شان حل می‌شود. 

به گزارش ایسنا، مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی و معاونان وی امروز به همراه استاندار آذربایجان شرقی با حضور میدانی در قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه در جریان پیشرفت کار آن قرار گرفتند.

در این بازدید اعلام شد قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه ۲۸ کیلومتر طول دارد که قرار است با ۷۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری ساخته شود.

قرار است ۱۶ کیلومتر از قطعه ششم آزادراه امسال افتتاح شود که ۱۲ کیلومتر آن آماده آسفالت است.

کل ۲۸ کیلومتر قطعه ششم آزادراه نیز تا پایان سال ۱۴۰۵ تکمیل و افتتاح می‌شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • عملیات احداث زیرگذر سرخون آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • آذربایجان‌شرقی منتظر خبرهای خوب در حوزه راه است
  • بیش از ۲۶۰ کیلومتر پروژه آزادراهی و بزرگراهی در آذربایجان شرقی در حال احداث است
  • وزیر راه از قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه بازدید کرد
  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد